Smurf. VS StayNo!

DeletedUser

Guest
Met nieuwe stammen natuurlijk ook nieuwe oorlogen :).

Of oude eigenlijk :p, want de strijd gaat natuurlijk gewoon door. In zowel Sick. als xXXx zuhb StayNo! / STN. en NO! telkens weer de verliezer gebleken, maar nieuwe ronde nieuwe kansen :). Heb net vrede aangeboden om de oorlogsstatistieken te kunnen verversen. Als StayNo! deze accepteert, kunnen we daarna opnieuw gaan tellen.

Ik wens StayNo! wederom veel succes in deze battle in het zuiden :).
 

DeletedUser

Guest
En om gelijk maar nieuws toe te voegen, StayNo! is zowaar een offensiefje tegen Crewz. begonnen. in totaal ongeveer 150 incomings, zoveel hebben we er nog nooit van ze gehad :p. Tot nu toe echter alleen fakes en halve clears, defense, lijken eigenlijk wel troependumps :p.
 

DeletedUser24056

Guest
Interessante wending.

Eigenlijk helemaal niet, omdat er helemaal van geen wending sprake is, behalve dat de omvang van de tegenstander van STNO vele malen kleiner is. En fair is fair, een nieuwe start betekent nieuwe stats en dus ook een nieuw topic.
Succes.
 

DeletedUser59561

Guest
ik wens beiden succes dat de beste smurf ehh stam mag winnen:p
 

DeletedUser

Guest
Je zou maar van Roman verloren hebben op AoE..

Gelukkig zit die niet in StayNo!, anders zou die nog ontopic zijn ook ;). Die Roman heeft mij wel een wijze les geleerd. Zuinig omspringen met je grondstoffen :p. Ik had meer opgehaald dan Roman en Luuk bij elkaar, en had toch te weinig. Lijkt me een gevalletje van verkeerde units kiezen :p. Zal me in tribalwars niet overkomen hoop ik.
 

DeletedUser40402

Guest
Ik hoop eigenlijk dat STNO! eens een beetje terugdoet en jullie ook pijn doet. Anders blijft het maar eentonig :D
 

DeletedUser52174

Guest
Ik heb zowaar een fanstam !

Stamnaam: Groupies van Insane
Tag: TIM
Aantal leden: 14
Punten van de 40 beste spelers: 46.823.434
Puntentotaal: 46.823.434
Puntengemiddelde: 3.344.531
Rang: 7

Pff wat een eer :O
 

DeletedUser56594

Guest
Owned :cool::cool: Rare stam :eek:

hallod.png
 

DeletedUser

Guest
Ik heb zowaar een fanstam !

Stamnaam: Groupies van Insane
Tag: TIM
Aantal leden: 14
Punten van de 40 beste spelers: 46.823.434
Puntentotaal: 46.823.434
Puntengemiddelde: 3.344.531
Rang: 7

Pff wat een eer :O

En ik maar denken dat de vorming van -xXXx- het dieptepunt van W20 was:(
 
Bovenaan