Smerig spel?

  • Topicstarter Deleted User - 716270
  • Startdatum
Reactiescore
301
Met humor duidelijk ook niet, anders had je begrepen dat mijn eerste post duidelijk een grap was. Het staat zelfs in drukletters in de post: 'PUN'

Maar goed, het zal wel aan mij liggen neem ik aan :rolleyes:
 

Deleted User - 716270

Guest
Ik heb deze post geschreven vanwege het feit dat ik een aantal zaken opvallend vond die ik in mijn begin post beschreven heb. De ene gebruiker van het wereld 72 zal het met mij eens de andere zal het totaal niet met mij eens zijn. Dat vind ik helemaal prima en de aanval die ik geopend heb op shakedown8 maakt onderdeel uit van P&P wat ook logischer wijze op dit forum plaats vindt.
Ik kan nu wel een eindeloze discussie weer gaan starten met shakedown8 maar daar heb ik weinig zin, mijn punt heb ik gemaakt en dat was het doel van mijn post. Feit blijft wel dat ik moeilijk kan geloven dat Shakedown8 zijn vriendje monymaker niks doorgespeeld hebt maar bewijzen kan ik het niet. Ook vind ik het jammer dat er met talloze slaafjes gespeeld wordt SD8 maar ieder zijn eigen keuze hoe dit spelletje gespeeld wordt.

Een screenshotje dat van een andere stam zijn forum dat door mij hier gedeeld is was een fout die ik gemaakt heb. Dit zal ik in de toekomst niet meer doen aangezien dat niet netjes was.

Het is grappig dat Shakedown8 constant hier mensen (ontrecht) aanvalt op het forum en de moraalridder uithangt maar als hij zelf aangevallen wordt als een klein kind reageert.

Wij van TiP zullen in ieder geval blijven deffen tegen Shakedown8 en zijn vriendjes en we zien wel hoe lang we het vol houden:spear::sword::archer:
 
Reactiescore
44
Ik kan nu wel een eindeloze discussie weer gaan starten met shakedown8 maar daar heb ik weinig zin, mijn punt heb ik gemaakt en dat was het doel van mijn post.

Je beweert iets zonder bewijs, er wordt bewijs geleverd dat het totaal niet zo is en zelfs het tegendeel dat het juist netjes werd afgehandeld.
Jullie leider biedt zijn excuses aan omdat hij achteraf ook al jouw beweringen onjuist vindt.

Je hebt pas 5 berichten gedropt op het AF schijnt blijkaar alles gevolgd te hebben.

Het is goed dat jij je fout toe geeft: waar je ons van beweerde van vuil spel en van andere spelers uit andere stammen gebruik van te maken, doe je het zelf.
Ook het enige waar deze hele post goed voor was achteraf.
 
Laatst bewerkt:

Calamus Incendium

Forum Personality 20/21
Reactiescore
6.157
gisteravond een smerig spelletje met @nonkel jos gespeeld

koekje kwak kennen jullie dat
 
Bovenaan