Smerig spel?

  • Topicstarter Deleted User - 716270
  • Startdatum
Reactiescore
44
Ik wil best geloven dat er geen informatie werd doorgespeeld naar jullie,
Je mag uiteraard zelf bepalen wat je wilt geloven, wij geven de realiteit aan.
Maar om nog twijfels te hebben dat wij lopen te vissen terwijl ze inc krijgen van de mb stam : opmerkelijk.

Leone heeft wel nog in de stam gezeten terwijl hij wist dat hij daar eigenlijk niet meer mee zou samenwerken tegen jullie. Waar of niet?
Niet waar: zoals in de screens terug te zien is de deal pas gisteren avond rond gemaakt.
Il Leone had daarom geen zekerheid, vooral omdat er ook aanvallen vanuit de MB stam op hem liepen.
Werd de deal niet gesloten, ben ik er van dat zij zich volledig voor jullie gingen inzetten.
Zoals ze zelf al aangaven: kozen ze eieren voor geld.
 
Reactiescore
44
@Timmy Trumpet
Je zette deze post op door ons te beschuldigen/beweren van vies spel.
Jullie diplomatische/(leiding?) stamlid heeft het ingezien dat het allemaal ontkracht is, en dat de beweringen vals zijn daarbij de excuses.

TIP ontvangt forum info van de stam FLY waarin een lid van FLY aangeeft dat ze een massa gaan opzetten op een TIP speler.
Lijkt me al vreemd dat ik wordt beticht van spying (onterrect) en er zelf openlijk word gemeld dat ze het zelf doen.
Nu graag een reactie hierop.
Iemand anders van beweren en het zelf juist wel doen.
Juist.
 
Reactiescore
23
Zoals ik zeg, ik heb geen twijfels over jullie in dit verhaal, Shake heeft in deze situatie bewezen fair te willen spelen, mochten jullie het gevoel hebben dat ik daar nog over twijfelde dan mijn excuses. De intenties van Leone zelf zijn nog niet verklaard, wat was er gebeurd als Shake hem geen berichten had gestuurd, dat is waar het mij om gaat, aangezien dat ook invloed heeft voor de stam ZL waar ik verantwoordelijkheid voor voel.
 
Reactiescore
44
De intenties van Leone zelf zijn nog niet verklaard, wat was er gebeurd als Shake hem geen berichten had gestuurd, dat is waar het mij om gaat, aangezien dat ook invloed heeft voor de stam ZL waar ik verantwoordelijkheid voor voel.

Die gingen denk ik strijdend ten onder met TiP.
Mij CO Daniël accounthouder @Shakedown8 zag dit liever gebeuren^^.

Dan was er ook geen gezeik geweest.
 

Deleted User - 487957391

Guest
@Darkface respect hoe je deze situatie hebt geschetst en vervolgens als een vent je excuses aanbied voor mogelijke onwaarheden, doen er weinig.

Snap oprecht dat je boos bent op (Il Leone). Jullie proberen er wat van te maken in de RIM en leden stappen met zelfde gemak over of het intresseert ze geen zak wat er met je stammies gebeurd. Vermoed alleen wel dat de meeste stammies van je niet dit AF lezen en je dus beter in game met ze kan gaan babbelen.

En ja als het klopt dat shakedown alles heeft gescout en zo de desbetreffende info heeft vergaard, de desbetreffende speler heeft gedwongen uit zijn stam zo snel mogelijk uit de stam te gaan. Zie ik niet wat hij beter had kunnen doen, behalve iets langer te wachten om dit soort verdenkingen te voorkomen en jullie tijd geven voor voorbereidingen

Het punt waar ik wel helemaal achter sta, dat een stam zoals SD8 het verziekt voor jullie rim spelers. Als je eigen stamgenoten dan nog het bed delen met een shakedown en niet zo fresh spel willen spelen, dan zou ik ook een social distancing van heel TW willen.
 
Reactiescore
239
We zouden het beter op zijn @Predec 's doen.
Gewoon iedereen negeren en zwijgen.
Ruvon kwestie gaat eindelijk opgelost geraken na een dikke week denk ik.

Predec heeft hier lang over gepraat met de Globe leiding, predec is niet verplicht om zijn verhaal te delen met jullie vind ik personlijk.
Als hij dat toch wilt doen zal hij dat wel doen.
Wij van Globe hebben tenminste stappen genomen bij aan het aanpakken van het probleem, iets wat Fresh niet kan zeggen he...
 
Reactiescore
399
Predec heeft hier lang over gepraat met de Globe leiding, predec is niet verplicht om zijn verhaal te delen met jullie vind ik personlijk.
Als hij dat toch wilt doen zal hij dat wel doen.
Wij van Globe hebben tenminste stappen genomen bij aan het aanpakken van het probleem, iets wat Fresh niet kan zeggen he...

Hoe bedoel je precies “iets wat Fresh niet kan zegge he..”
 
Reactiescore
306
Wij van Globe hebben tenminste stappen genomen bij aan het aanpakken van het probleem

Dit is een mop hoop ik. Jullie hebben alles toegelaten en alles doodgezwegen tot jullie gewoon een alternatief hadden.

Dat jij en sommige anderen vanuit Globe de rest van de wereld nog te woord hebben willen staan, heb ik respect voor. Voor sommige runners aka een GameMod, @Predec heb ik geen respect. Maarja, die heeft heel de stab mee op poten gezet want speelt al heel de wereld onder 1 hoedje met Ruvon.

Dat je hem mee wilt owv ligging, zou ik begrijpen. Als je kijkt naar zijn acties die hij deze wereld al gedaan heeft, begrijp ik het niet.

Dit geheel terzijde zitten we in de 2 kampen die tegenover elkaar staan. Maw een welles nietes spelletje, ook al weet ik wel dat je beter weet ;) Hij kan op vorige werelden altijd anders/goed gehandeld hebben, maar deze wereld niet.
 
Reactiescore
516
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Volgens mij heeft Ritesch het aardig netjes opgelost binnen een korte tijd.

Globe daarentegen heeft behalve een paar losse statements, die ze overigens ook weer verwijderd hebben nadat ze zagen dat het vol onwaarheden stond, niks meer laten weten. Behalve wat persoonlijke gesprekken (Wat we dan maar moeten geloven). Aan 1C hebben ze tot op heden geen enkele verklaring afgelegd voor de dubieuze acties.

Het enige dat Globe gedaan heeft tot nu toe was de massa opzeggen, wat ze ook wel heel toevallig hebben gedaan, nadat ze konden zien dat ALW en Exact Motr gejoind waren om betreffende accounts volledig te stacken.
 
Reactiescore
132
Gegroet ! Ik leid zo een beetje de MB-stam SD8 en kan er wel wat over zeggen. Het klopt dat er al heel vroeg contact was tussen Monymaker en Shakedown , ik vermoed van zodra dat Shake zag dat hij daar lag. Die 2 accounts werkten al in vorige werelden samen en mony gaf aan dat hij deze wereld niet serieus wou spelen.

Hij weigerde een aanbieding van onze stam om te joinen een weekje voor de aanval op Mar5tijn. Daarop heb ik hem gezegd dat hij absoluut geen info vanop het forum van TIP naar ons mocht doorspelen omdat dat niet fair zou zijn naar TIP ( zal jullie de PM doorsturen ) .

Er is absoluut geen info doorgestroomd over scouting. Niet over de aanval van Mar5tijn , en niet over de aanval van vandaag. Het feit dat off dorpen worden aangevallen ? Denk dat van de verschillende spelers tot 60-70 procent van de totale dorpen zijn aangevallen, dus zowel def als off dorpen.

Ik begrijp dat je in een moeilijke situatie zit en al helemaal deprimerend als 2 van je stamleden jullie eenheid verder verziekt hebben, maar van vuil spel is geen sprake.

Hopelijk zet dat wat in perspectief, mocht ik aan jullie kant gestaan hebben , zou ik er ook moedeloos en kwaad van worden...

Gr

Tim
 
Reactiescore
392
Predec heeft hier lang over gepraat met de Globe leiding, predec is niet verplicht om zijn verhaal te delen met jullie vind ik personlijk.
Als hij dat toch wilt doen zal hij dat wel doen.
Wij van Globe hebben tenminste stappen genomen bij aan het aanpakken van het probleem, iets wat Fresh niet kan zeggen he...

Zegt genoeg dat je enige like van Omari komt...
 
Reactiescore
169
Déjávu, dat de mannen van shakedown geen genade in hun rimgebied kennen en daarbij hun geloofwaardigheid wat buigen is toch common knowledge?
 
Reactiescore
2.433
Reactiescore
301
1 conclusie:

Fresh MOET (ja het moet want mensen op het AF zeggen dit, dus dan moet het wel) Shakedown en Jager uit Fresh gooien want het merendeel van het AF vindt dat ze schuldig zijn. Ookal heeft 99% niet eens het recht een mening hierover te vormen.

Verder herhaal ik mijn aanvraag om fresh uit de wereldafspraken te gooien.

Zo, dat is er ook weer uit. Over hypocrisie gesproken. Ik hoop dat iedereen mijn PUN snapt vooralleer er weer een hoop hersendode mensen me aanvallen.
 
Reactiescore
215
Ik moet uit de stam gegooid worden nadat ik elk punt onderbouwt heb en ontkracht er een excuus gekomen is van diplomaat tip en we niets fout doen.
Jager moet uit de stam gegooid worden nadat we de fout hierom hebben toegegeven en een vervolg afspraak omtrent NAP verlenging hebben toegekend.

Apart.
 
Bovenaan