Smerig spel?

  • Topicstarter Deleted User - 716270
  • Startdatum
Reactiescore
319
@Darkface

De aanvallen vanuit de mb stam opende voor Il leone leave op jullie inclusief (Il leone).
De massa die hiervoor geplanned werd, was uiteraard echter lang voordat er afspraken werden gemaakt met Il leone (volgens screens pas gisteren avond rond).

Toen het rond was met Il leone heeft acc Shakedown8 pas aanvallen geopend na de leave. De MB stam was uiteraard niet op de hoogte dat er afspraken werden gemaakt en daarbij dan ook de aanvallen die al liepen OOK op Il leone.
Aangezien wij uiteraard wel op de hoogte waren deden wij dit pas na de leave.


De essentie van de post was dat er vanuit ons gebruikt wordt gemaakt van spelers die info van jullie dorpen doorgeven.
Dat is dus niet zo. Er wordt meerdere malen beweert dat er vanuit Shake niet netjes is gehandeld: allemaal ontkracht.
MB's zijn onderdeel van het hoofdaccount. Dus de schuld ligt dan wel degelijk bij account Shakedown8.
 
Reactiescore
44
MB's zijn onderdeel van het hoofdaccount. Dus de schuld ligt dan wel degelijk bij account Shakedown8.

Typisch voorbeeld van iemand die de context niet kent en iets gaat roepen:
Wat is de schuld dan die jij beweert?

Short:
Mb stam sd8 planned al dagen massa TiP waar il leone nog in zat.
Toen il Leone aanvallen zag binnenkomen vroeg zij of ze vlaggen kon blijven farmen.

Acc shakedown ging uiteindelijk akkoord maar gaf daarbij aan dat ze wel per direct TiP moeten leaven:
Met de reden dat wij niet iemand in een stam willen hebben waar mee afspraken zijn gemaakt onder vuur gaan gooien.

Na de leave Il leone: opende Shake pas vuur op TiP.
TiP roept/beweert nu van alles wat.
Allemaal ontkracht.

Globe ziet een kans oh hey, ze worden in kwaad daglicht gesteld laten we ook wat roepen.
 

Deleted User - 716270

Guest
Geen info ontvangen, dat is meer tip zijn style gezien pm contact tussen nsvvboy hun forum bij een tip acc terrecht komt omtrent hun rim verplaatsing omtrent massa the killer vanuit FLY

Moneymaker is altijd vriend van het acc geweest.

Toen hij plots op de kaart verscheen in het zuiden gaf hij aan de wereld niet serieus te spelen.
Voor het spelplezier leidde hij toen TiP waarbij ze zelf aangaven wat 'Noobs' op weg te helpen.

Nu het op de quarantaine wereld goed gaat (top 20) besloten ze dat het wel mooi geweest was op w72. Hierbij besloten ze dat wij (Shakedown) zijn dorpjes mochten hebben. Ze hebben hierbij nooit leden verraden noch info dorpen geven wat er nu gesuggereerd wordt.


Il leone heeft ook aangegeven deze wereld niet serieus te spelen. Ze gaven aan als doel: vlaggen te farmen.
Echter wisten wij niet dat zij exact kende en hierbij een tweede doel op het oog hadden:
TiP joinen met de intentie om solid front zuid oost Shakedown te vormen om Shakedown te 'vertragen' in groei.

Nu exact en shakedown bij elkaar gezellig in een stam zitten, verviel deze intentie ook per direct bij hun.
Zij benaderde ons of ze met paar dorpjes kunnen blijven vlaggen farmen.
Omdat wij juist niet wouden dat terwijl jullie worden aanvallen terwijl er nog iemand is met andere intenties, hebben we hem gevraagd de stam per direct te verlaten.
Vandaar dat er vanuit acc shake aanvallen werden geopend nadat zij geleaved zijn.

Ook zij hebben hierbij geen info doorgegeven over jullie dorpen.
Op moment van spreken lopen er nu btw nog steeds aanvallen vanuit SD8 kant naar hun (Il leone) dorpen. Ons intentie was eigenlijk ook om hun met rest van TiP weg te werken. Mocht het niet zijn dat ze exact kende.
Wel is er duidelijk afgesproken dat zij TiP niet gingen aanvallen. Ze kozen zoals gezegd simpel weg eieren voor geld.

Toch opmerkelijk dat wij niet wisten dat monymaker een vriend van jullie was en wij dachten dat hij tegen jullie wou strijden. Dit niet eerlijk een transparant van moneymaker dat hij dit niet verteld heeft. Wij streden voordat wij in Tip de stam van moneymaker zaten al tegen jullie en jullie slaafjes.

Wat er dus gebeurd is dat monymaker (jullie vriend) ons benadert om samen te werken tegen het account Shakedown8. Maar stiekem gewoon goed contact heeft met shakedown8 en ook met jullie samen blijkt te werken achteraf. De speler Mar5tijn werd door jullie aangevallen hij stuurt een deflijstje op het forum. Monymaker zat nog in de stam en kon het def lijstje zien, heel toevallig krijgt Mar5tijn aanvallen op alle dorpen die op het def lijstje stonden. Dus jullie hebben monymaker gewoon vies hard als spy gebruikt. Ook vertellen jullie niet de waarheid over de start van de aanvallen wat darkface hierboven benoemt hier zijn ook bewijzen voor.

Net als het feit dat jullie geen info hadden over darkface zijn aanvalsdorpen maar hij zeer toevallig wel daar alle aanvallen op krijgt. Het verbaast mij niks als il leone die doorgespeeld heeft.

Ik heb al sinds het begin van de wereld goed contact met een speler uit fly dit was een stamgenootje van mij op een oude wereld. Wij delen alles met elkaar dus vandaar dat ik weet dat jullie met hem willen samenwerken.

Conclusie jullie van shakedown8 en fresh zien de splinter in andermans oog wel , maar niet de balk in het eigen ogen.
 
Reactiescore
319
Typisch voorbeeld van iemand die de context niet kent en iets gaat roepen:
Wat is de schuld dan die jij beweert?

Short:
Mb stam sd8 planned al dagen massa TiP waar il leone nog in zat.
Toen il Leone aanvallen zag binnenkomen vroeg zij of ze vlaggen kon blijven farmen.

Acc shakedown ging uiteindelijk akkoord maar gaf daarbij aan dat ze wel per direct TiP moeten leaven:
Met de reden dat wij niet iemand in een stam willen hebben waar mee afspraken zijn gemaakt onder vuur gaan gooien.

Na de leave Il leone: opende Shake pas vuur op TiP.
TiP roept/beweert nu van alles wat.
Allemaal ontkracht.

Globe ziet een kans oh hey, ze worden in kwaad daglicht gesteld laten we ook wat roepen.
Niet meteen zo aangebrand reageren. :) Van veel Globe problemen/acties kenden jullie ook de context niet maar wel reageren.

Het is toch altijd zo dat je mb's op de hoogte worden gesteld van lopende afspraken? Een aanval van een mb is net zo goed een aanval van MH en daarvoor moet je dan op de blaren zitten. Datzelfde heb ik ook moeten doen en dat heb ik gewoon geaccepteerd. Kun jij ook gewoon doen.
 
Reactiescore
392
Toch opmerkelijk dat wij niet wisten dat monymaker een vriend van jullie was en wij dachten dat hij tegen jullie wou strijden. Dit niet eerlijk een transparant van moneymaker dat hij dit niet verteld heeft.

Waarom haal je dan geen verhaal bij moneymaker ipv een vaag verhaal zonder bewijs of enige onderbouwing op het AF te gooien tegen Shakedown?

Het verbaast mij niks als il leone die doorgespeeld heeft.

Niet zo netjes om dit soort aannames te maken zonder dat je hier hard bewijs voor hebt.
 
Reactiescore
23
Moneymaker is altijd vriend van het acc geweest.

Dat kan, maar waarom moet hij dan al zijn dorpen gratis aan jullie geven en niet aan TiP. Hij heeft zij aan zij met TiP gevochten en is daar ook leider van geweest. In die periode heette die stam nog Watch en had ook de leden R4PIRO en The Trashcan Man in die stam zitten. Die laatste twee verlieten die stam en gingen naar DGM. Dat was in mijn ogen een overstap waar op zichzelf niets mis mee is. Een overstap op een nette manier moet kunnen.

In dezelfde periode kreeg ik zelf te maken met MB spelers en R4 zelf en trad ik toe bij mijn huidige stam ZL. Twee dagen later was de stand van zaken al compleet anders, namelijk dat een van de MB spelers van R4 plotseling en onaangekondigd door R4 werd aangevallen. Een regelrechte stab in het klein dus. In de stam ZL waar ik toen inmiddels 2 dagen zat, zaten nog twee MB spelers van R4 en die wisten toen ook wel dat R4 niet te vertrouwen was. Al met al zijn wij met onze stam toen een BG aangegaan met T.C.A. om samen te werken tegen R4 en Trash. Een van de toen ex MB spelers in onze stam wist mij te vertellen dat hij toen contact had met een speler van toenmalig watch en gaf mij informatie door van R4 dat R4 van plan was Watch aan te vallen terwijl R4 bij het leaven een NAP had afgesproken en die gold op het moment van die aanvallen nog steeds. Dat was het moment dat de samenwerking tussen ZL en Watch begon om zo R4 en Trash weg te werken. Dat ging eigenlijk vrij soepel ook en al snel hadden wij en spelers van inmiddels TiP dorpen van Trash in handen. R4 was zelf ook al troepen verloren, maar daarvan hadden we tot dan toe weinig dorpen van weten te veroveren. Dat lukte toen wel, omdat toen Trash verslagen was R4 zich ook overgaf en zo gooiden R4 en Trash hun troepen nog op elkaar en toen was het voor ons een kwestie om de dorpen van R4 veilig te stellen. Echter dat lukte niet, want waar wij veel van onze troepen aan R4 verspilden heeft 2Fresh ook een groot deel van de dorpen weten te pakken zonder er veel troepen voor te verspillen. Dat was ook het moment dat onze strijd tegen 2Fresh begon om hen weer uit ons cluster te jagen en die strijd is nog altijd gaande.

Wat ik hiermee zeggen wil is dat Monyemaker dus ook heel erg lang bij TiP heeft gezeten en zich altijd voor TiP heeft ingezet. Hij mag best vrienden zijn met een ander account, geen enkele moeite mee, ik heb zelf ook in diverse stammen contacten. Ik kan ergens ook nog begrijpen dat er een klein deel van de dorpen eventueel naar vrienden gaan, ik kan echter niet begrijpen dat alle dorpen naar Shake gaan, terwijl er niets naar TiP gaan. Daarnaast krijg ik in game ook een bericht van Darkface toegestuurd, waarin jullie aan komen zetten dat IronClad overgestapt is. Dat klopt, maar daar is tussen TiP en ZL contact over geweest, omdat de overstap plaatsvond omdat het gat met de andere leden van TiP te groot werd. Hij is dus bij ons aangesloten, maar in goed overleg. Sterker nog, een paar dagen geleden vroeg IronClad zelf aan mij of hij bij ons mocht toetreden en toen had ik zelf nog aangegeven dat hij zolang er nog spelers in zijn buurt waren van TiP, dat hij beter daar kon blijven en helpen.
 
Reactiescore
215
Niet meteen zo aangebrand reageren. :) Van veel Globe problemen/acties kenden jullie ook de context niet maar wel reageren.

Het is toch altijd zo dat je mb's op de hoogte worden gesteld van lopende afspraken? Een aanval van een mb is net zo goed een aanval van MH en daarvoor moet je dan op de blaren zitten. Datzelfde heb ik ook moeten doen en dat heb ik gewoon geaccepteerd. Kun jij ook gewoon doen.


Welke afspraken???

We hebben alles eerlijk gespeeld en zelfs onthouden van acties tegen tip.
Nja we bashen het rommeltje hier wel weg zijn we ervan af.
 
Reactiescore
44
De speler Mar5tijn werd door jullie aangevallen hij stuurt een deflijstje op het forum. Monymaker zat nog in de stam en kon het def lijstje zien, heel toevallig krijgt Mar5tijn aanvallen op alle dorpen die op het def lijstje stonden. Dus jullie hebben monymaker gewoon vies hard als spy gebruikt. Ook vertellen jullie niet de waarheid over de start van de aanvallen wat darkface hierboven benoemt hier zijn ook bewijzen voor.

Hahah als dit dus je bewering is dat wij hem als spy hebben gebruikt, tja..
Ik weet oprecht niet om welke dorpen het gaat, maar ging het niet toevallig om paar frontdorpjes die aangevallen werden of dorpen die eerst gescout werden, of dorpen die juist niet gefaked werden

Maar stiekem gewoon goed contact heeft met shakedown8 en ook met jullie samen blijkt te werken achteraf.
We hebben onderling nooit goed cotact gehad. Ze waren een vriend van het acc maar konden gwn hun gangetje gaan.

Net als het feit dat jullie geen info hadden over darkface zijn aanvalsdorpen maar hij zeer toevallig wel daar alle aanvallen op krijgt. Het verbaast mij niks als il leone die doorgespeeld heeft.
Met screenshot ontkracht.

Ik heb al sinds het begin van de wereld goed contact met een speler uit fly dit was een stamgenootje van mij op een oude wereld. Wij delen alles met elkaar dus vandaar dat ik weet dat jullie met hem willen samenwerken.
Dus je hebt goed contact met een stam, deelt alles met elkaar en ondertussen vallen jullie hun ook aan?
En dan andere beweren.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
319
Toen het rond was met Il leone heeft acc Shakedown8 pas aanvallen geopend na de leave. De MB stam was uiteraard niet op de hoogte dat er afspraken werden gemaakt en daarbij dan ook de aanvallen die al liepen OOK op Il leone.
Aangezien wij uiteraard wel op de hoogte waren deden wij dit pas na de leave.
Hier hebben jullie het over afspraken die gemaakt werden. ;)
 
Reactiescore
44
Het is toch altijd zo dat je mb's op de hoogte worden gesteld van lopende afspraken? Een aanval van een mb is net zo goed een aanval van MH en daarvoor moet je dan op de blaren zitten. Datzelfde heb ik ook moeten doen en dat heb ik gewoon geaccepteerd. Kun jij ook gewoon doen.

Als je de context had gelezen, had je deze vraag niet hoeven te stellen.

De MB stam begon eergisteren/gisteren vroeg al met aanvallen.
De afspraak werd pas gemaakt gisteren AVOND in screens te vinden.
 
Reactiescore
23
Dat is de keuze van Money en die is fair, maar het lijkt mij niet fair dat Money dan alle dorpen aan jullie geeft, terwijl jullie de vijand zijn van TiP. Dat terwijl in elk geval wacht moneymaker geholpen heeft te komen waar hij uiteindelijk is gekomen in de strijd tegen Trash en R4 en enkele andere spelers van DGM die watch aanvielen. Ook wij hebben geholpen in de strijd tegen R4 en Trash. Dan klopt het toch niet dat money zijn dorpen aan de vijanden van TiP geeft?
 
Reactiescore
44
Dat is de keuze van Money en die is fair, maar het lijkt mij niet fair dat Money dan alle dorpen aan jullie geeft, terwijl jullie de vijand zijn van TiP. Dat terwijl in elk geval wacht moneymaker geholpen heeft te komen waar hij uiteindelijk is gekomen in de strijd tegen Trash en R4 en enkele andere spelers van DGM die watch aanvielen. Ook wij hebben geholpen in de strijd tegen R4 en Trash. Dan klopt het toch niet dat money zijn dorpen aan de vijanden van TiP geeft?

Dat is iets tussen money,
Wij zijn totaal niet op de hoogte wat zij voor of tegen TiP hebben gedaan.

Het wordt nu omschreven alsof Money elke dag een dagreportage aan ons gaf wat zij wel of niet doen voor ons: NIET DUS.
 
Reactiescore
23
Ik heb dat zelf over money nooit gezegd. Het enige waar ik zelf vragen over heb is hoe het kan dat alle dorpen naar Shake zijn gegaan en niet deels naar TiP, want zij hebben redelijk wat werk gestopt in de dorpen van Money en Shake kan het kosteloos overnemen. Over leone vind ik dat als hij voor Exact speelde dat hij TiP direct had moeten verlaten toen duidelijk werd dat Exact over zou stappen naar jullie, aangezien voor de overstap van Exact er geen bondgenootschap was tussen 1C en Fresh! was er geen enkele reden voor TiP om Leone te wantrouwen. Na de overstap was er de mogelijkheid tot contact tussen Fresh en iemand in een rimstam die vanaf dat moment niet meer aan de kant tegenover Fresh stond, maar door die overstap dus aan dezelfde kant als Fresh.
 
Reactiescore
44
Vanuit TiP bied ik graag aan iedereen in dit thread mijn excuses aan, moest je je gekwetst voelen. Wij zullen hier ook verder niet meer op ingaan.

Uiteraard aanvaard.
Denk dat het voor de desbetreffende partijen nu wel duidelijk is (waar het om gaat).
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
44
Het enige waar ik zelf vragen over heb is hoe het kan dat alle dorpen naar Shake zijn gegaan en niet deels naar TiP, want zij hebben redelijk wat werk gestopt in de dorpen van Money en Shake kan het kosteloos overnemen.
Dat is Moneys keuze.

was er geen enkele reden voor TiP om Leone te wantrouwen.
Dat klopt, wat zij beweren dat wij lopen vissen klopt dan ook niet. De screenshots die ik leverde ging hier ook al op in dat wij zelf aangaven dat we het niet netjes vonden dat er vanuit een dubbel motief werd gespeeld tegen ons. Hiermee te zeggen dat het contact tussen Shake en Il leone nors was.

Over leone vind ik dat als hij voor Exact speelde dat hij TiP direct had moeten verlaten toen duidelijk werd dat Exact over zou stappen naar jullie,
De afspraken werden pas gemaakt gisteren avond. Vandaar dat er nu nogsteeds aanvallen lopen vanuit de MB stam die hier niet op de hoogte waren. Werden de afspraken niet gemaakt was hij 'trouw' TiP en ging ermee 'ten onder'.
 
Reactiescore
23
Ik wil best geloven dat er geen informatie werd doorgespeeld naar jullie, echter Leone heeft wel nog in de stam gezeten terwijl hij wist dat hij daar eigenlijk niet meer mee zou samenwerken tegen jullie. Waar of niet? Ik neem jullie het in dit geval ook niet kwalijk, maar wel Leone. TiP kan niet bewijzen dat er informatie is doorgespeeld, maar het valt voor TiP ook niet uit te sluiten. Als er wel berichtgeving over en weer is tussen Leone en jullie anders dan waar jij een screenshot van maakt zal die niet in handen komen van TiP namelijk. Mijn punt is dus dat Leone op 9 mei met de overstap van Exact al uit TiP had moeten stappen. Ook de informatie op het forum gedeeld tussen TiP en ons kan namelijk dan gebruikt worden door spelers.
 
Reactiescore
215
En alweer een deuk in de geloofwaardigheid en eerlijkheid van fresh...
Naja, niet erg, fresh mag dat allemaal en lacht het gewoon weg...
Dit soort dingen irriteren mij dan enorm, echt zo een random in diskrediet brengen en inhaken op random rotzooi in de RIM.

TIP ontvangt forum info van de stam FLY waarin een lid van FLY aangeeft dat ze een massa gaan opzetten op een TIP speler.
Lijkt me al vreemd dat ik wordt beticht van spying (onterrect) en er zelf openlijk word gemeld dat ze het zelf doen.

We komen met bewijzen dat we hier niet aan doen door gespreksdelen te posten.

Verder lopen er gewoon aanvallen in de RIM, dat er spelers TIP afhaken door een legio aan redenen en wij aanvallen sturen die gepland zijn is geen vuil spel. een eigen kijk vanuit TIP is prima maar vind wel dat je bewijslast moet voeren. Suggestief iemand zwartmaken en dan de "neutrale" lezer zand in de ogen te gooien vind ik oneerlijk.

Wel blij dat @Darkface mans genoeg is zich ervoor te excuseren.
 
Reactiescore
306
En alweer een deuk in de geloofwaardigheid en eerlijkheid van fresh...
Naja, niet erg, fresh mag dat allemaal en lacht het gewoon weg...

We zouden het beter op zijn @Predec 's doen.
Gewoon iedereen negeren en zwijgen.
Ruvon kwestie gaat eindelijk opgelost geraken na een dikke week denk ik.
 
Bovenaan