Smerig spel?

  • Topicstarter Deleted User - 716270
  • Startdatum

Deleted User - 716270

Guest
Na ongeveer 2 jaar gestopt te zijn met tribalwars ben ik door Corona toch maar weer gaan spelen. Niet met de intentie om in de top mee te draaien maar gewoon om te kijken hoe ver ik kan komen. Vooralsnog is het erg gezellig ik speel niet met de meest ervaren stamgenoten maar iedereen is leergierig en heeft alles voor elkaar over. Helaas zijn er de afgelopen periode wel een aantal dingen gebeurd die naar mijn mening naar smerig spel neigen.
Wij van TiP liggen in de buurt van Shakedown8 dat wij dorpen verloren hebben is niet erg aangezien Shakedown8 zijn slaafjes stam SD8 al ongeveer even groot is als onze stam.

Wat mij wel stoort is dat een lid van ons genaamd monymaker opeens niks van zich laat horen en zijn dorpen zonder verliest aan Shakedown8 .

klikje

Op 05-08 worden de eerste dorpen verloren maar er is geen odd stijging te zien klikje. Dit betekend dus dat monymaker zijn dorpen leeggezet heeft voor Shakedown8. Monymaker kan ondertussen nog wel zijn troepen dumpen onder andere op gonish. Monymaker speelde dus gewoon nog door en ik vind het zeer kwalijk dat hij niet eerlijk is geweest tegenover de stam dat hij stopte en zijn dorpen naar shakedown8 gingen. Monymaker heeft helemaal niets laten weten aan ons!


Gisteren verlaat iL Leone Indomabile de stam plotseling met de volgende mededeling:

1589357961978.png

Heel toevallig krijgen wij vandaag gelijk een massa binnen van shakedown8 en zijn vriendjes. Alle aanvallen komen ook heel toevallig aan op alle aanvalsdorpen van bijvoorbeeld een stamlid van ons darkface. iL Leone Indomabile wist wat deze dorpen waren doordat de bevelen gedeeld waren en leden natuurlijk farmen met die aanvalsdorpen.

Conclusie shakedown8 hangt hierop het algemeen forum de moraalridder uit maar is ingame bij schimmige zaakjes betrokken.


En monymaker tja wees gewoon eerlijk dat je stopt en je dorpjes naar shakedown8 in plaats van niet op ons te reageren maar wel al je troepen dumpen en je dorpjes leegzetten;)



Wij van TiP gaan in ieder geval shakedown8 en zijn slaafjes de dorpjes niet cadeau doen al zullen we zeer waarschijnlijk wel weggespeeld gaan worden. Aangezien alleen shakedown8 zijn slaafjes al meer punten als ons hebben:rolleyes:
 
Reactiescore
215
Ik neem deze post totaalniet serieus.
We vallen de Rim aan wat een verassing. We hebben geen lopende afspraken en deze zijn ook afgwezen toen er voorstellen kwamen.

Nu het internt bij tip rommelt hoef ik me daar niet voor te verantwoorden.
 

Deleted User - 716270

Guest
Ik neem deze post totaalniet serieus.
We vallen de Rim aan wat een verassing. We hebben geen lopende afspraken en deze zijn ook afgwezen toen er voorstellen kwamen.

Nu het internt bij tip rommelt hoef ik me daar niet voor te verantwoorden.

Is allemaal erg toevallig en het rommelt bij ons zeker niet. Alle rotte appels zijn er nu uit en de vaste kern die voor TiP ook al bij elkaar in de stam zat zijn weer samen.

Maar dat je niet eens serieus kan reageren op onder andere het monymaker en il leone verhaal is voor mij een teken dat het zaakje stinkt.
Toch grappig dat je kritiek hebt op Motr! leden dat er niet mee valt te praten en discussiëren maar met deze reactie hierboven geef je aan dat dit zeker voor jouw geldt.

Je loopt trouwens wel weer lekker kleine stammetjes te benaderen om een speler met 14 dorpjes weg te werken kunnen jouw slaafjes dat niet doen?

klikje
kilkje
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
215
Klopt, ik kan slecht tegen gezeur.

Ik begrijp niet waar ik op moet reageren. vraag die accs die tip hebben verlaten zelf om een verklaring.
Heb geen kritiek op Motr!
Wil gewoon geen deals met die stam,dat heeft een oorzaak en een gedachte.
Zoals de NAP schending, grijs gebied en een hoop gejank. Door duidelijk te maken dat we ook geen zaken willen doen met hun lijkt me dat opgeklaart.
Aan jullie diplomaat darkface aangegeven dat ik ook geen zaken doe met TIP.

Hoe duidelijk kan het zijn.

Voor andere accs en wat hun doen en laten is moet je bij hun zijn.
 
Reactiescore
10
Waar het bij ons vooral om draait is dat jullie leden uit onze stam weg proberen te halen met allerhande aanbiedingen en mooie praatjes.

Kunnen jullie het niet op een normale manier spelen? Wij weten dat we in de rim sowieso niet zullen overleven maar gun ons tenminste nog een aangename tijd, zonder verraad op te wekken binnen onze stam. Zeer zwak dit.
 

Deleted User - 716270

Guest
Dit zijn aannames, illleone speelde voor exact. om ons dwars te zitten. daarom joinde hij jullie stam.

Nadat er een fusie was was die reden overbodig en benaderde hij ons. Dus beticht mij niet van vies spel.

Toch toevallig dat alle aanvallen van jullie op onze aanvalsdorpen aankomen neigt wel naar smerig spel. Precies een dag nadat Leone onze stam verlaat.

Het benaderen van stamgenoten en het zo verkrijgen van gratis dorpjes is niet strafbaar. Het is alleen jammer dat je zo aan je dorpjes moet komen net als het gebruik van talloze slaafjes. Het benaderen van elke stam in je continent voor gratis dorpjes en een samenwerking tegen ons terwijl je al 5 keer groter bent dan ons.


Dat je dan tegenover andere stammen de moraalridder loopt uit te hangen terwijl je zelf net zo goed je schuldig maakt aan zaken waar je andere stammen van beschuldigd:oops:


En jij beticht ook allemaal mensen hier van allerei dingen samen met je stam dus lijkt mij dat ik dat ook mag?
 
Reactiescore
215
Toch toevallig dat alle aanvallen van jullie op onze aanvalsdorpen aankomen neigt wel naar smerig spel. Precies een dag nadat Leone onze stam verlaat.

Het benaderen van stamgenoten en het zo verkrijgen van gratis dorpjes is niet strafbaar. Het is alleen jammer dat je zo aan je dorpjes moet komen net als het gebruik van talloze slaafjes. Het benaderen van elke stam in je continent voor gratis dorpjes en een samenwerking tegen ons terwijl je al 5 keer groter bent dan ons.


Dat je dan tegenover andere stammen de moraalridder loopt uit te hangen terwijl je zelf net zo goed je schuldig maakt aan zaken waar je andere stammen van beschuldigd:oops:


En jij beticht ook allemaal mensen hier van allerei dingen samen met je stam dus lijkt mij dat ik dat ook mag?
Ik heb de aanvallen niet opgezetmaar de mb stam, ik heb zo vaak een scoutronde gedaan overjullie stam dat die intel echt gewoon voor handen is.
 
Reactiescore
23
Dit zijn aannames, illleone speelde voor exact. om ons dwars te zitten. daarom joinde hij jullie stam.

Nadat er een fusie was was die reden overbodig en benaderde hij ons. Dus beticht mij niet van vies spel.

Maar dan zou die speler dus toch moeten zeggen dat hij voor hen speelde. We zijn nu sinds de overstap van de kern van 1C naar jullie 4 dagen verder. Dan heeft illleone 4 dagen in een stam gezeten van waar hij informatie naar jullie kon versturen, omdat hij sinds dat moment dus bij jullie hoorde en informatie over dorpen om zo een massa te plannen. Toen Globe dit met Ruvon deed waren jullie er als de kippen bij om dat te veroordelen toen Ruvon informatie doorspeelde over MoTr! om daar met de massa van Globe rekening mee te kunnen houden. Dit is ook informatie verzamelen zodat jullie een aanval kunnen plannen. Het enige verschil is dat het nu niet om een BG gaat zoals MoTr! van 1C was, maar om de stam waar de speler zelf inzat.
 
Reactiescore
44
Moneymaker is altijd vriend van het acc geweest.

Toen hij plots op de kaart verscheen in het zuiden gaf hij aan de wereld niet serieus te spelen.
Voor het spelplezier leidde hij toen TiP waarbij ze zelf aangaven wat 'Noobs' op weg te helpen.

Nu het op de quarantaine wereld goed gaat (top 20) besloten ze dat het wel mooi geweest was op w72. Hierbij besloten ze dat wij (Shakedown) zijn dorpjes mochten hebben. Ze hebben hierbij nooit leden verraden noch info dorpen geven wat er nu gesuggereerd wordt.


Il leone heeft ook aangegeven deze wereld niet serieus te spelen. Ze gaven aan als doel: vlaggen te farmen.
Echter wisten wij niet dat zij exact kende en hierbij een tweede doel op het oog hadden:
TiP joinen met de intentie om solid front zuid oost Shakedown te vormen om Shakedown te 'vertragen' in groei.

Nu exact en shakedown bij elkaar gezellig in een stam zitten, verviel deze intentie ook kennelijk per direct bij hun.
Zij benaderde ons of ze met paar dorpjes kunnen blijven vlaggen farmen.
Omdat wij juist niet wouden dat terwijl jullie worden aanvallen terwijl er nog iemand is met andere intenties, hebben we hem gevraagd de stam per direct te verlaten.
Vandaar dat er vanuit acc shake aanvallen werden geopend nadat zij geleaved zijn.

Ook zij hebben hierbij geen info doorgegeven over jullie dorpen.
Op moment van spreken lopen er nu btw nog steeds aanvallen vanuit SD8 kant naar hun (Il leone) dorpen. Ons intentie was eigenlijk ook om hun met rest van TiP weg te werken. Mocht het niet zijn dat ze exact kende.
Wel is er duidelijk afgesproken dat zij TiP niet gingen aanvallen. Ze kozen zoals gezegd simpel weg eieren voor geld.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
215
Geen info ontvangen, dat is meer tip zijn style gezien pm contact tussen nsvvboy hun forum bij een tip acc terrecht komt omtrent hun rim verplaatsing omtrent massa the killer vanuit FLY
 
Reactiescore
44
WhatsApp Image 2020-05-13 at 12.04.21 (1).jpeg


WhatsApp Image 2020-05-13 at 12.04.21.jpeg


Bij de laatste screen is nogmaals aangegeven: vanuit Shakedown is er geen vies spel gespeeld.
Wat er dus word beweerd dat wij met Il leone en Money info vissen over jullie dorpen is hierbij ontkracht.

Nogmaals, wij hebben het zelf zo 'netjes' proberen te houden om pas na de leave zelf aanvallen te openen op TiP.
Dit hebben jullie zelf in het begin benoemd: aanvallen vanuit Shakedown opeens na dat Il Leone geleaved was.
De reden hier achter was dus anders.
 
Laatst bewerkt:
Reactiescore
225
Klopt, ik kan slecht tegen gezeur.

Ik begrijp niet waar ik op moet reageren. vraag die accs die tip hebben verlaten zelf om een verklaring.
Heb geen kritiek op Motr!
Wil gewoon geen deals met die stam,dat heeft een oorzaak en een gedachte.
Zoals de NAP schending, grijs gebied en een hoop gejank. Door duidelijk te maken dat we ook geen zaken willen doen met hun lijkt me dat opgeklaart.
Aan jullie diplomaat darkface aangegeven dat ik ook geen zaken doe met TIP.

Hoe duidelijk kan het zijn.

Voor andere accs en wat hun doen en laten is moet je bij hun zijn.

NAP schending?
Grijs gebied benut door ons?

Maak geen beschuldigingen als je de feiten niet kent.
Misschien dat je “Motr” verward met Jagermeister, dan heb ik niks gezegd en zou je het ff moeten aanpassen in je bericht ;)
 
Reactiescore
10
Nogmaals, wij hebben het zelf zo 'netjes' proberen te houden om pas na de leave zelf aanvallen te openen op TiP.
Dit hebben jullie zelf in het begin benoemd: aanvallen vanuit Shakedown opeens na dat Il Leone geleaved was.
De reden hier achter was dus anders.

De aanvallen waren effectief al gestart toen Il Leone nog in de stam zat. Kan ik makkelijk bewijzen:

2.PNG

Leave.PNG

Ruim 7 uur voor dat Il Leone de stam verlaten had waren er al leden met 20+ inkomende aanvallen.

Jullie spreken precies toch niet altijd de waarheid :D
 
Reactiescore
44
@Darkface

De aanvallen vanuit de mb stam opende voor Il leone leave op jullie inclusief (Il leone).
De massa die hiervoor geplanned werd, was uiteraard echter lang voordat er afspraken werden gemaakt met Il leone (volgens screens pas gisteren avond rond).

Toen het rond was met Il leone heeft acc Shakedown8 pas aanvallen geopend na de leave. De MB stam was uiteraard niet op de hoogte dat er afspraken werden gemaakt en daarbij dan ook de aanvallen die al liepen OOK op Il leone.
Aangezien wij uiteraard wel op de hoogte waren deden wij dit pas na de leave.


De essentie van de post was dat er vanuit ons gebruikt wordt gemaakt van spelers die info van jullie dorpen doorgeven.
Dat is dus niet zo. Er wordt meerdere malen beweert dat er vanuit Shake niet netjes is gehandeld: allemaal ontkracht.
 
Bovenaan