Smerig spel op w88?

Reactiescore
32
Zie vooral weinig inhoudelijke reacties. Al zegt het gebrek aan inhoudelijk antwoord eigenlijk alles.

@Baardman kan je ons dan verklaren waarom je bij mensen in de stam zit die worden aangevallen door je buddies waarmee je samen de wereld bent gestart? Lijkt me nogal een conflict of interest?
 
Reactiescore
7
Zie vooral weinig inhoudelijke reacties. Al zegt het gebrek aan inhoudelijk antwoord eigenlijk alles.

@Baardman kan je ons dan verklaren waarom je bij mensen in de stam zit die worden aangevallen door je buddies waarmee je samen de wereld bent gestart? Lijkt me nogal een conflict of interest?

Je mag binnenkort katoen plukken in een van mijn dorpen, dat schijnt je beroep te zijn dus daar gaan we voor zorgen.

Inhoudelijk:


Nog maals mijn complimenten je hebt een prachtig werkstuk met loze accusaties gemaakt, helaas weinig bron onderzoek.

Maar toch voor de moeite een 5,5

Het gebrek aan kwaliteit en inhoud hiervan maakt het nog net voldoende om te dienen als opvulling voor een roddelblad zoals de Prive of Story want het is toch enigszins vermakelijk en het leest makkelijk weg.


Net zoals dat de accounts binnen je stam die nog net voldoen als opvulling van een wereld zoals 88.

Fijn dat je een invulling geeft, maar zeer spijtig dat jij/jullie dat moeten zijn.


Groetjes Robbin
 
Reactiescore
558
Je mag binnenkort katoen plukken in een van mijn dorpen, dat schijnt je beroep te zijn dus daar gaan we voor zorgen.

Inhoudelijk:


Nog maals mijn complimenten je hebt een prachtig werkstuk met loze accusaties gemaakt, helaas weinig bron onderzoek.

Maar toch voor de moeite een 5,5

Het gebrek aan kwaliteit en inhoud hiervan maakt het nog net voldoende om te dienen als opvulling voor een roddelblad zoals de Prive of Story want het is toch enigszins vermakelijk en het leest makkelijk weg.


Net zoals dat de accounts binnen je stam die nog net voldoen als opvulling van een wereld zoals 88.

Fijn dat je een invulling geeft, maar zeer spijtig dat jij/jullie dat moeten zijn.


Groetjes Robbin
haha kerels,
de feiten spreken voor zich,

wees een man en kom uit voor je smerig spel,
zoals jullie je nu gedragen is zeer zwakskes
mvg
 
Reactiescore
7
haha kerels,
de feiten spreken voor zich,

wees een man en kom uit voor je smerig spel,
zoals jullie je nu gedragen is zeer zwakskes
mvg

Er is 0 communicatie geweest voor of tijdens de overname over deze spelers.

Paar samen geplakte foto's en een leuk geschreven verhaal, iedereen is weer vermaakt en nu gaan we verder tot de orde van de dag.
 
Reactiescore
32
Je mag binnenkort katoen plukken in een van mijn dorpen, dat schijnt je beroep te zijn dus daar gaan we voor zorgen.

Inhoudelijk:


Nog maals mijn complimenten je hebt een prachtig werkstuk met loze accusaties gemaakt, helaas weinig bron onderzoek.

Maar toch voor de moeite een 5,5

Het gebrek aan kwaliteit en inhoud hiervan maakt het nog net voldoende om te dienen als opvulling voor een roddelblad zoals de Prive of Story want het is toch enigszins vermakelijk en het leest makkelijk weg.


Net zoals dat de accounts binnen je stam die nog net voldoen als opvulling van een wereld zoals 88.

Fijn dat je een invulling geeft, maar zeer spijtig dat jij/jullie dat moeten zijn.


Groetjes Robbin

Jij lijkt me het type persoon waarvoor ze de watchtower in het spel gebracht hebben.
 
Reactiescore
736
@Kakakatoenplukker

Kleine nuance is wel dat deze award:

48936a5bf18819fe71a9d210eceb4cc8.png

Ongeacht welke wereld je hem haalt, blijft staan en ook weinig houvast biedt om aan te nemen dat mensen 'samen spelen'.

@Rave Into Space was wel degelijk aan het internen en dat is banable, mods kunnen we hier tegen optreden??
 
Reactiescore
32
Kleine nuance is wel dat deze award:



Ongeacht welke wereld je hem haalt, blijft staan en ook weinig houvast biedt om aan te nemen dat mensen 'samen spelen'.

@Rave Into Space was wel degelijk aan het internen en dat is banable, mods kunnen we hier tegen optreden??
Het gaat er niet om op welke wereld ze in het mentorsysteem zaten, het was gewoon om te laten zien dat ze elkaar wel degelijk kennen en er dus een conflict of interest is omdat baardman stammen joint die zijn maatjes willen edelen
 
Reactiescore
725
Reactiescore
736
Reactiescore
725
Reactiescore
383
Toch wel jammer dat een inhoudelijke reactie nooit gegeven is he, ik zou graag een inhoudelijke reactie zien in plaats van een wanhopige weglachpoging van @Kakakatoenplukker
 
Reactiescore
4
Heb ik iets gemist? Ik ben net degene die de post heeft gemaakt en geen inhoude reacties krijgt
Er is niks inhoudelijk aan uw reactie bij het openen van dit topic. Je was aan het janken omdat anderen beter resultaat halen dan jijzelf. Verwacht geen inhoudelijke reacties op speculaties.

En op vandaag ben je nog altijd aan het wenen. Triestig leven dat je hebt.

Mods, zet hier een slotje op, dit topic draagt niks bij aan dit spel. Is alleen maar opgemaakt uit frustratie.
 
Bovenaan