smederij

DeletedUser

Guest
na de andere recente ideeën een beetje door te hebben gelezen zat ik te denken of er niet 1 of meer opties in de smederij zouden kunnen worden toegevoegd

ik zat hierbij bijvoorbeeld te denken aan een nieuw deel met daarin:
-routeplanner (om de reistijd met een aantal procenten te versnellen, lijkt me een handige toevoeging die voor meer actie zal zorgen)
- aanvallend strategist (vergroot de effectiviteit van je troepen tijdens aanvallen met 1/5%)
- verdedigend strategist (vergroot je verdedigingskracht met 1/5%)

eventueel zouden er ook technologieën voor productie- of boerderijvergroting

deze technologieën zouden net als de technologieën voor je troepen tot een maximum kunnen worden gezet, zodat je ook hier weer strategisch zou moeten kiezen

hopelijk ben ik niet de enige die dit als een leuke en handige toevoeging ziet:p
 

DeletedUser

Guest
Neuh... wel een leuk idee om de troepen meer effectief te maken maar... neuh. Vind ik niet echt nodig. Begrijp me niet verkeerd het is een leuk idee en een idee dat het spel behoorlijk beïnvloed maar het maakt de simulator bijna ongebruikbaar en dus het spel ook moeilijker en eventueel minder leuk om te spelen...

Van mij hoeft het niet.
 

DeletedUser264

Guest
Haha LOL TomTom in de middeleeuwen!
:) :( :) :D
Misschien is kaartenmaker een betere naam!
 

DeletedUser

Guest
ik moest toch een naam verzinnen:p en een routeplanner zo ook wel kunnen, omdat jij er meteen een TomTom van maakt, betekent niet dat ik het ook zo bedoel;) :p
 
Reactiescore
2.490
onmogelijk implementeerbaar ...

aangezien de smederij nu 15 tenchnologieen heeftom te onderzoeken ....
genoeg om een dorp def/offensive te maken....

als je daar die dingen nog bijzet dan is het onmogelijk om een goede balans te vinden.

tuurlijk je kan meer technologieen geven maar dan kan je een dorp beide def en offense maken...

een routeplanner om je troepen sneller te gaan doen lopen, gaat tegen de serverinstellingen in.
 

DeletedUser343

Guest
onmogelijk implementeerbaar ...

aangezien de smederij nu 15 tenchnologieen heeftom te onderzoeken ....
genoeg om een dorp def/offensive te maken....

als je daar die dingen nog bijzet dan is het onmogelijk om een goede balans te vinden.

tuurlijk je kan meer technologieen geven maar dan kan je een dorp beide def en offense maken...

een routeplanner om je troepen sneller te gaan doen lopen, gaat tegen de serverinstellingen in.

je kan bijvoorbeeld de 15 technologien behouden voor troepen en er ook 15 voor strategische technologien nemen, je hebt dan 2 soorten onderzoek en de balans tussen aanvallend en verdedigend dorp blijft hetzelfde.
 

DeletedUser

Guest
Dat idee om de snelheid van de troepen te verbeteren is wel een goed idee. Maar wat dacht je van om het een 'hindernisbaan' te noemen ofzo iets. daar kunnen ze hun conditie krijgen. dat lijkt me een stuk logischer.

En dat strategische technologieën. Het is leuk voor geavenceerde spelers. Maar de meeste mensen die ik ken zouden er geen snars van snappen.
 

DeletedUser

Guest
was al eens gezegd, aan de snelheid raken ze niet (buiten op de speedwereld dan...)
 
Bovenaan