smartphone

DeletedUser

Guest
gegroet

ik ben op zoek naar een smartphone, liefst niet boven de 200 euro ;)

nu weet ik niet goed wat koopen, er is zoveel aanbod....

hetgeen ik wel al weet is dat ik geen zo'n toestel moet hebben met een toetsenbord zoals een klavier.
een toutch of een slider zijn goed ;)

ik heb gehoord dat HTC geen goed merk is, tenzij je een gsm van boven de 300 euro koopt.
klopt dit?


korom, welke smartphone hebben jullie, en zijn jullie daar tevreden over?
suggesties zijn altijd welkom.


TWTeam:

*Wordt algemeen topic*
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser52173

Guest
Ik geloof niet dat er goede smartphones onder de 200 euro zijn, of je moet zo'n oude nemen, maar dat kun je imo niet echt een smartphone noemen....


HTC is trouwens wel een goed merk hoor :)
 

DeletedUser57829

Guest
Hangt er precies vanaf wat je wil, goede touchscreen, redelijke, matige. Voor goede betaal je 400+ voor een Samsung Star betaal je 80 euro dat ik, maar dan heb je redelijke touchscreen. ;)
 

DeletedUser16501

Guest
de sony ericson xperia x10 mini pro kan je nemen

Die heb ik nu en die valt best tegen vanwege de kutaccu. Het geraakt snel leeg na even gebruik te maken van app's, internet of muziek ed. Hij zit gerust een paar keer per dag aan de oplader. Daarbij heeft de mobiel een klein telefoongeheugen.

Verder is hij makkelijk in gebruik, wel moet je van een klein schermpje en telefoon houden.
 

DeletedUser

Guest
Ikraad je aan om eerst reviews op google of youtube te zoeken over de verschillende smartphones die binnen je budget beschikbaar zijn. Op die manier kan je tenminste al watmeningen verwerven over die bepaalde smartphone. Vaak worden bepaalde smartphones meteen afgeraden, wat de keuze makkelijker maakt voor je.
 

DeletedUser

Guest
200€ is wel een laag bedrag voor een smartphone, de echt goeie beginnen rond die prijs pas. 300€ lijkt me een makkelijker bedrag
 

DeletedUser

Guest
Die heb ik nu en die valt best tegen vanwege de kutaccu. Het geraakt snel leeg na even gebruik te maken van app's, internet of muziek ed. Hij zit gerust een paar keer per dag aan de oplader. Daarbij heeft de mobiel een klein telefoongeheugen.

Verder is hij makkelijk in gebruik, wel moet je van een klein schermpje en telefoon houden.



Probeer hem eens op te laden als hij uitstaat. Meestal gaat een mobiel dan veel langer mee.
 

DeletedUser

Guest
Heb zelf al een hele tijd een LG GW300 (met toetsenbord overigens en dat bevalt enorm goed), maar ga over een paar maanden wel een iphone aanschaffen.

Mn huidige mobiel heeft als pluspunten een geweldig geluid (ook boxen), de prijs (€100 of mss al minder voor het geval je budget echt niet hoog is t dus wel een aanrader) want relatief veel functies.

Nadelen zijn de beperkte functies voor internet (geen video's afspelen, dus zou je eerst moeten downen), accu gaat op z'n langst twee dagen mee, meeste videoformaten worden niet afgespeeld.
 

DeletedUser974

Guest
Wil je echt een smartphone met een degelijk OS (android) erop? dan word het lastig voor dat bedrag.
Wil je gewoon een mooie telefoon met touchscreen waar je redelijk mee kan internetten etc dan heb je aan een Samsung Star wel genoeg.
Ik heb zelf een Samsung Monte, bevalt prima ^^
 

DeletedUser

Guest
Android smartphones zijn inderdaad het goedkoopst maar een goede onder de 200 euro word wel lastig
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een HTC tattoo en die werkt perfect hoor, en was maar 120 euries.
 

DeletedUser16501

Guest
Probeer hem eens op te laden als hij uitstaat. Meestal gaat een mobiel dan veel langer mee.

Hm ja, veel zal het niet echt schelen. Helaas zit ik hier 2 jaar aan vast. Of nog even verder zoeken naar een goede accu.
 

DeletedUser

Guest
Er gaat binnenkort een ipad mini uitkomen.
Die gaat kunnen passen in je hand en je kan er zelfs mee bellen en smsen.


grapje
 

DeletedUser

Guest
Een smartphone is in mijn ogen een telefoon met het OS android of een Iphone.
De andere telefoons zoals blackberry's, nokia(met symbian) vind ik geen smartphone door de veelal beperkte functies.
Een smartphone zit in het topsegment en gaat pas vanaf 500 euro. Voorbeelden van smartphones zijn:
Samsung Galaxy S (II)
Iphone
HTC Desire HD.

Er zijn er nog genoeg.

Een Samsung Star vind ik niet een smartphone, meer een telefoon met iets meer functies.
Smartphones moeten toch zkkr een app market hebben.

Maar das mijn mening erover.


http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_smartphones
Een lijst van smartphones volgens wikipedia.

Zoals je ziet staat de samsung star(3 jaar oude telefoon?) er niet bij. ;)
 

DeletedUser13565

Guest
Een smartphone is in mijn ogen een telefoon met het OS android of een Iphone.
De andere telefoons zoals blackberry's, nokia(met symbian) vind ik geen smartphone door de veelal beperkte functies.
Een smartphone zit in het topsegment en gaat pas vanaf 500 euro. Voorbeelden van smartphones zijn:
Samsung Galaxy S (II)
Iphone
HTC Desire HD.

Er zijn er nog genoeg.

Een Samsung Star vind ik niet een smartphone, meer een telefoon met iets meer functies.
Smartphones moeten toch zkkr een app market hebben.

Maar das mijn mening erover.


http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_smartphones
Een lijst van smartphones volgens wikipedia.

Zoals je ziet staat de samsung star(3 jaar oude telefoon?) er niet bij. ;)

HTC Desire HD zet je in een lijstje vanaf €500 ?
 

DeletedUser24056

Guest
Ik heb zelf een Samsung Jet S8000. Niet echt een smartphone denk ik zo. Prima dingetje, maar heeft meer onlogische functies dan logische. Zo werkt internet maar zelden en zitten er 100 agendamogelijkheden op. Tja..
 
Bovenaan