smartphone

DeletedUser

Guest
wat vinden jullie van de Nokia C5-03??

Wacht even als je een Nokia wilt, dat Symbian stelt geen reet voor. Nokia gaat nu in samenwerking met Microsoft Nokia's uitbrengen met Windows Mobile en dat is al stukken beter.
 

DeletedUser16501

Guest
Dan kan hij toch in die tussentijd deze nemen? Eer de nieuwe op de markt komen, zijn we weer een jaar verder, lijkt mij.
 

DeletedUser

Guest
Wacht even als je een Nokia wilt, dat Symbian stelt geen reet voor. Nokia gaat nu in samenwerking met Microsoft Nokia's uitbrengen met Windows Mobile en dat is al stukken beter.

Symbian valt best mee vind ik zo :) ik heb zelf een nokia E5, super ding! Ooit in het water gevallen, enkele dagen laten drogen en hoppaaa werkt weer! Het is wel een typische nokia interface :) met een zalig toetsenbord ! Typt 5x zo snel.. Voor mij nooit geen touch gsm meer!
Windows mobile => sucks. Windows phone 7 => interface staat me al niet aan met die live tiles. En dat niet alleen, uw titels staan maar half op uw scherm etc ... En nu wachten op phone 7 is een slecht idee. Er gaan nog té veel kinderziektes inzitten zoals gewoonlijk met M$. Als je een Win Phone 7 wilt, dan raad ik je aan om toch nog anderhalf tot 2j te wachten.
 

DeletedUser466

Guest
HTC touch HD2.
Dan zet je er een android rom op, zoals de HTC desire HD rom en clock je de cpu naar 1,2GHz, dan heb je echt een super chille telefoon.
 

DeletedUser

Guest
Een een iphone, altijd een iphone.
Accu gaat 4x langer mee dan samsung smartphones,
resolutie minstens even goed,
Touchscreen is handigste in zijn soort,
Krasvrij (ik heb er al eens met mn sleutel opgezeten ter bewijs),
Goed en snel internet
Optie tot redelijk wat en kwaliteitsvolle muziek (dit is belangrijkste punt imo),
Video en podcastfunctie,
Agenda, kaart, contactenlijst, notas, ... Kan je allemaal downloade. Dus je kiest zelf wat je wil,
Duurzaamheid, hij gaat stukken langer mee door goede stevigheid, herstelfunctie en ios updates.

Enige nadeel is de prijs, maar je kan altijd een iphone kopen die van de camion is gevallen he ;)
ONZIN.

Ik heb een samsung galaxy S dus niet de nieuwe met 2 processoren. En een vriend van mij heeft de iphone 4. We gingen samen na pinkpop en moesten allebei elke dag onze telefoon opladen mijn batterij was 10% meer leeg, maar komt omdat ik echt 24/7 mijn telefoon check. Als je hem gebruikt dan verbruikt die, klaar.

Eigenlijk noem je voor de rest alleen onzin puntjes die andere telefoons ook kunnen.
Blijft gwn een feit dat de iphone veels te duur is voor wat die kan.
 

DeletedUser

Guest
iPhone is niet beter.
Maar ik heb er sinds 2 dagen wel eentje. #like
 

DeletedUser710

Guest
Samsung zou ik niet nemen omdat het een Samsung is en die kut zijn en snel kapot gaan
Sony xperia's gaan de accus snel van leeg en lopen constant vast doordat de accu gruwelijk heet word.
Blackberry's vinden het ook leuk om vast te lopen.
iPhone is een heel erge fijne telefoon maar alles moet via iTunes en dat is ook gewoon kut.
HTC hoor ik nooit zoveel klachten over.

Als ik er een zou willen nemen, zou ik voor een iPhone of HTC gaan...
Heb nu overigens een Nokia 5530 xpressmusic, werkt ook heel erg fijn maar tis natuurlijk geen smartphone. (dat is ook te merken aan de prijs :p )
 

DeletedUser31224

Guest
Samsung zou ik niet nemen omdat het een Samsung is en die kut zijn en snel kapot gaan
Sony xperia's gaan de accus snel van leeg en lopen constant vast doordat de accu gruwelijk heet word.
Blackberry's vinden het ook leuk om vast te lopen.
iPhone is een heel erge fijne telefoon maar alles moet via iTunes en dat is ook gewoon kut.
HTC hoor ik nooit zoveel klachten over.

Als ik er een zou willen nemen, zou ik voor een iPhone of HTC gaan...
Heb nu overigens een Nokia 5530 xpressmusic, werkt ook heel erg fijn maar tis natuurlijk geen smartphone. (dat is ook te merken aan de prijs :p )

"Samsung zou ik niet nemen omdat het een Samsung is"

Argument van de dag
 

DeletedUser16501

Guest
Betreft accu's, je kan via internet een nieuwe voor je mobiel kopen dat langer mee gaat.
 

DeletedUser48035

Guest
nokia e52 heb ikzelf, goeie smartphone, nog touchscreen.
 

DeletedUser

Guest
Miss Samsung Xperia x8? Ook wel mooie, mn moder heeft em :)

Dat is Sony Ericsson, geen Samsung.
--------
Ik heb de Xperia x10. Prima telefoontje. Wel erg groot, dus als je daar niet van houdt, niet doen. Dat maakt het wel weer erg handig voor internet. Mooi scherm, multitasken gaat snel. Zoals te verwachten is van Sony Ericsson, ook nog een goed cameratje.
 

DeletedUser16501

Guest
Dat is Sony Ericsson, geen Samsung.
--------
Ik heb de Xperia x10. Prima telefoontje. Wel erg groot, dus als je daar niet van houdt, niet doen. Dat maakt het wel weer erg handig voor internet. Mooi scherm, multitasken gaat snel. Zoals te verwachten is van Sony Ericsson, ook nog een goed cameratje.

Beter dan x10 mini pro. Wel lekker klein maar net te klein voor het internetten. Die heb ik dus..
 

DeletedUser

Guest
Sinds een weekie een Samsung Galaxy S2
en vandaag maar es teruggebracht...

Ik had namelijks last van de volgende klachten;
  1. Foutieve batterij indictatie.
    Batterij ging van 93 naar 78 en weer naar 95..
    Na het opladen stond die op 81 en half uur daarna op 97...
  2. Telefoon wordt heet nadat het voor 30 min gebruikt werd.
  3. Telefoon viel gedurende de dag 4x of vaker gewoon uit.
    En dan ook echt uit.. tijd stond niet meer goed etc.
  4. Telefoon ging gisteren gewoon niet meer aan
  5. Telefoon laden ook niet meer op..
    Vanochtend kon die opeens weer aan,
    bij het uitvallen stond de batterij op 68, nu opeens op 42.
    half uur later valt de telefoon weer uit, doe hem weer aan staat de batterij op 11%

Wat betreft deze klachten, vind het ronduit belachelijk..
Telefoon dus na 9 dagen terug gebracht omdat ik er vandaag naartoe kon vanwege vakantie.
En raad eens, hij valt net buiten de 7 dagen dat je het mag omruilen...
ik krijg nu wel een nieuwe telefoon enkel is deze al 1x eerder gebruikt :/
Wel nieuw etc.

Verder, mits alles gewoon normaal werkt is het een topding.
Goed touchscreen, lekker licht en dun.

Wel best een groot ding met z'n 4,3 inch screen, dus wie kleine handen heeft is 't misschien niet de ideale telefoon om vast te houden.

wordt vervolgd..
 

DeletedUser

Guest
Volgens mij heb je gewoon pech gehad normaal zijn samsung smartphones van zeer goede kwaliteit.
 
Bovenaan