Small Art Inspiration

DeletedUser60895

Guest
leonessavs_zpscef28a5c.png
 

DeletedUser

Guest
33qSfjj.png


Meningen?
Tag is niet van mij (c4ds wel;p), boeit ook even niet van wie, mocht je het willen weten check de battle van team toxic remix tegen olympus die vanavond wss gepost wordt.
Ik vind deze tag high novice/low mod. Maar bijna iedereen in TTR vind hem geweldig, ik snap het echt niet. Kwaliteit is slecht, effecten zijn random en gewoon brushes, compo is niet geweldig en de glitch is niet mooi. Ohja en het contrast is verneukt, vooral bij haar bovenlichaam, dat stuk is gewoon wit.

Een aantal alternatieven:
I7ey1Ly.png

qb.png


wG42Dpi.png


6ghOGb2.png


QPJ4BWY.png


bdd2.png
 

DeletedUser

Guest
De eerste heeft een aantal minpunten. Contrast stoort me het meest, is gewoon te hoog. Daardoor ontstaat er een witte vlek zonder details, terwijl de achtergrond deze wel heeft. Compositie had beter gekund door de linker c4d op te verdelen in meerdere stukken, waardoor de massa in verhouding tot de focal, het meisje beter klopt. Nu is de massa een stuk groter dan van het meisje waardoor je oog al snel afgeleid wordt naar het midden van de c4d. De kleuren komen vaak te willekeur terug.

Van de andere vind ik het bij de 2e erg zonde van de inwerking, die mist:( De skills zijn er wel degelijk (er van uitgaande dat alles zelf is gemaakt) 3e mooi, maar probeer ook al is het abstract nooit compleet te dupliceren, dan voelt alles niet zo hetzelfde en blijf je langer geïnteresseerd. 4e, ietsje grotere beer ietsje kleinere tekst. Maar dat is alleen als de beer de mainfocus is, wat ik zelf leuker vind dan de tekst maar hier kan best de tekst bedoeld zijn, in dat geval nvm. 5e wat er is is goed van wat er te zien is, complementair colourscheme werkt best alleen heb ik het altijd zo zonde gevonden dat het formaat zo klein is bij dat soort tags:p De laatste heeft de meeste potentie, heel gaaf, sterk concept alleen de compositie is wat het zo omlaag brengt. Een afgesneden hoofd past bijna nooit. En een iets hogere saturation op de focals zou ook niet verkeerd zijn.

Realiseer me net dat voor tagfreak iemand er meer aan heeft al was het in het engels.. (Hoe gaat het met Tagfreak?)

Een goedenavond iedereen!
 

DeletedUser60895

Guest
33qSfjj.png


Meningen?
Tag is niet van mij (c4ds wel;p), boeit ook even niet van wie, mocht je het willen weten check de battle van team toxic remix tegen olympus die vanavond wss gepost wordt.
Ik vind deze tag high novice/low mod. Maar bijna iedereen in TTR vind hem geweldig, ik snap het echt niet. Kwaliteit is slecht, effecten zijn random en gewoon brushes, compo is niet geweldig en de glitch is niet mooi. Ohja en het contrast is verneukt, vooral bij haar bovenlichaam, dat stuk is gewoon wit.

Een aantal alternatieven:
I7ey1Ly.png

qb.png


wG42Dpi.png


6ghOGb2.png


QPJ4BWY.png


bdd2.png

Vind het ook niks, zou alternatief 1 of 5 pakken instead.
 

DeletedUser

Guest
ik maak youtube banners voor de fun, maar ik vraag er wel al geld voor:p
als je eens wil kijken wat ik doe: MIJN PORFOLIO

en mijn laatste design:

2cr7sqh.jpg
 

DeletedUser64126

Guest
ik maak youtube banners voor de fun, maar ik vraag er wel al geld voor:p
als je eens wil kijken wat ik doe: MIJN PORFOLIO

en mijn laatste design:

2cr7sqh.jpg

Soms, als ik dit soort slechtgeplaatste advertenties zie, krijg ik echt drie keiharde strontballen in mn kont en duurt het minstens een uur om ze er uit te persen.
 

DeletedUser60895

Guest
^agreed

Is pochy btw, hij laat de laatste tijd zien dat ie ook goede nonsmudge kan :)
 

DeletedUser51694

Guest
door die tag wil ik weer gaan taggen. maar oeps, ik kan er geen reet van lol
 
Bovenaan