Sluiting van Wereld 10 voor nieuwe spelers

Wereld 10 Sluiten voor nieuwe spelers?

• Ja, sluit w10

Stemmen: 88 78,6%
  • Neen, houd hem nog open!

Stemmen: 24 21,4%

• Totaal aantal stemmers
    112
  • Enquête gesloten .

DeletedUser

Guest
De bugs zijn inderdaad belangrijker. Maar hoeveel werk is het om een wereld te sluiten?

Véél werk zal dat wel niet zijn,
zal gewoon ergens één stom knopje/vakje zijn dat men moet aan/uitvinken denk ik.

Het moeilijkste is de toestemming krijgen van Innogames om effectief op dat knopje te duwen.
Maar ik kan me goed inbeelden dat Innogames nu van over héél de wereld de ene na de andere bug naar zich toegesmeten krijgt om te fixen en hierdoor helemaal geen tijd heeft om zich met 'randzaken' bezig te houden.
Want zo bekijken ze ons daar in Duitsland.

Laat aub dat zo snel mogelijk in orde komen. TW is een moeilijker geworden omdat er zo veel niet werkt :D

DeletedUser

Guest
een enquete ervast uitgooien hoeft geen grote bezigheid te zijn lijkt me. elk account 1 keer laten stemmen en hoppekee we weten of die al gesloten mag worden.

@ earagon

de wereld blijft open maar er kunnen geen nieuwe spelers meer bij. en we gaan dan spelen totdat 1 stam heeft overwonnen.

DeletedUser55016

Guest
een enquete ervast uitgooien hoeft geen grote bezigheid te zijn lijkt me. elk account 1 keer laten stemmen en hoppekee we weten of die al gesloten mag worden.

@ earagon

de wereld blijft open maar er kunnen geen nieuwe spelers meer bij. en we gaan dan spelen totdat 1 stam heeft overwonnen.

als inderdaad iedereen 1x mag stemmen en als nog de wereld gaat sluiten(voor buitenstaanders) dan mag ik het jammer vinden maar er een toch leuke tijd van maken :)
maar z'n enquete is de beste oplossing vind ik

DeletedUser

Guest
waarom kan ik niet meer op w10?? zijn w10 en w11 weg ofzo??

edit: kan er weer op.

DeletedUser

Guest
als inderdaad iedereen 1x mag stemmen en als nog de wereld gaat sluiten(voor buitenstaanders) dan mag ik het jammer vinden maar er een toch leuke tijd van maken :)
maar z'n enquete is de beste oplossing vind ik

Als die enquete er komt, dan moet er wel HEEL duidelijk bijgezet worden wat het betekend als W10 sluit. Dat niet iedereen zijn of haar account kwijtraakt, maar dat er gewoon geen nieuwe spelers bij kunnen komen. Want je hoort vaak dat mensen die verwarring maken. En het zou zonde zijn als er dankzij deze miscommunicatie een verkeerde uitslag uit zou komen:)

DeletedUser

Guest
en misschien erbij zetten dat wie het er niet mee eens is de wraak van sangu ondervindt? wil denk ik ook wel helpen:D

DeletedUser

Guest
Stand is ondertussen al bekent maar gaat hier ook nog iets mee gebeuren of blijft het bij de poll ??

Bekijk resultaten enquête: Wereld 10 Sluiten voor nieuwe spelers?
Ja, sluit w10 88 78,57%
Neen, houd hem nog open! 24 21,43%
Aantal stemmers: 112. Deze enquête is gesloten

DeletedUser

Guest
echt waar zoveel ?? zoveel actieve spelers zijn der niet eens XD

DeletedUser49173

Guest
vind enkel dat terug in mijn hoofd :D
iets van een 1000spelers en een stemming. vraag me nu niet of het van deze was :D
wie heeft een nieuw brein voor mij :eek:

DeletedUser

Guest
hmmm marktplaats schijnt een uitgebreid assortiment te hebben wellicht kun je het daar proberen :p

En als we zoveel stemmen nodig gaan hebben zullen we dat nooit redden XD

DeletedUser

Guest
die moet je pmen hoor in het topic kijkt die allang niet meer. heb al meerdere pms gestuurd maar dan was het nog geen prioriteit van innogames, heb ook geprobeerd in discussies waarin die actief deelnam het neer te zetten maar nog steeds niks.

Reactiescore
2.481
Het staat op de planning voor een gesprek met Inno,

En truth be told was ik deze inderdaad uit het oog verloren tot ik vandeweek de mail kreeg dat er hier een reactie geplaatst was... Thank god abbonnementen op topics

Ik Kijk wat ik kan doen ;)

Groetjes,
Duckje

Bovenaan