Sluiting van W17.

DeletedUser

Guest
Omdat we met zen allen tog wel graag willen dat W17 gaat sluiten wil ik even dit toppic openen om te weten of jullie er nog steeds zo over denken.

omdat ik het volgende op het W17 forum zag verschijnen schoot mij het ide te binnen om ook gewoon een toppic aan te maken :D

Korte reactie: Begin volgende week worden oude werelden bekeken om te sluiten voor nieuwe registraties. Afwachten dus ;)

Groetjes,
Duckje


Als we even kijken naar de ranglijst dan zien wa dat er vanaf rang 1691 spelers zijn met 0 punten.
Dit zijn dus spelers die opgeedeld zijn en niet opnieuw zijn aangemeld. Deze mogen dus onheroepelijk verwijderd worden lijkt mij?
9fa4001d38740a26c72693fd701e6c45.png



als we verder kijken zien we ook dat er tot rang 1491 enkel spelers zijn met 126 puntendorpen.
Dat zijn spelers die dus nadat ze opgeedeld zijn wel nog aangemeld hebben maar niets hebben uitgevoerd. Deze mogen volgens mij ook wel verwijderd worden van de spelwereld.
8584e2dffcdcef3626f6c2568ac919d2.png



Als we nog verder en extremer gaan kijken zien we dat het tot rang 902 duurt alvorens een speler 2 dorpen in zijn of haar bezit heeft.
Alles daaronder bezit 1 of geen dorpen. Wat ik hier zou voorstellen is de spelers met meer als 126 punten en minder als 2 dorpen een PM te stuuren. binnen de 5 dagen niet geopend zou ook tot barbaar kunnen gaan.
1cc2280972fb947621e6fa8100da858a.png




Ik laat dit topic ook zien aan duckje, dus zeg gerust wat jullie er van denken.
 

DeletedUser

Guest
ik snap je punt niet, spelers die twee weken niet inloggen worden gewoon verwijderd, er vanuit gegaan dat deze spelers geen pa bezitten. Er hoeft dus ook niet speciaal ingegrepen te worden in deze situatie dmv verwijdering, dat gaat in principe vanzelf. Verder heb ik geen last nieuwe spelers. Ik denk dat de meesten onder ons hier geen problemen mee hebben. De nieuwe spelers verschijnen immers toch in de rim en niet het front
 

DeletedUser

Guest
ik snap je punt niet, spelers die twee weken niet inloggen worden gewoon verwijderd, er vanuit gegaan dat deze spelers geen pa bezitten. Er hoeft dus ook niet speciaal ingegrepen te worden in deze situatie dmv verwijdering, dat gaat in principe vanzelf. Verder heb ik geen last nieuwe spelers. Ik denk dat de meesten onder ons hier geen problemen mee hebben. De nieuwe spelers verschijnen immers toch in de rim en niet het front

het is niet dat ze ons lastig vallen maar hoe rapper de wereld dicht is hoe rapper er een edelhalvering zal komen.
 

DeletedUser

Guest
Tja, spelers van 126 zijn inderdaad nutteloos.
Maar je kan niet zomaar zeggen dat ze niet meer mee mogen doen, dat is het nadeel.
 

DeletedUser

Guest
Ik vraag dat ook niet maar ik ben er 200 procent zeker van dat een heel deel van die spelers al langer dan 5 dagen niet online is
 

DeletedUser

Guest
Tja, er staat een ander maximum op.

Wat was het, 4 weken zonder pa?
 

DeletedUser

Guest
tja we kunnen er wel door over blijven gaan om de wereld te laten sluiten maar zolang er meer dan 1000 spelers zijn gaat het toch nog niet gebeuren helaas
 

DeletedUser

Guest
het aantal spelers daalt nu al hard. binnen 1 maand zijn er nog 1500 met 1 of meerdere dorpen. dus dan kan de wereld gesloten worden, we wachten nu al zo lang dan kan dit er toch ook nog wel bij?
 

DeletedUser52199

Guest
zeer goeie beslissing genomen uurtje geleden.
de wereld sluit!!! =D
 
Bovenaan