sluiten w14 + Edelhalvering

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser57924

Guest
Ik vind het ook dat w14 gesloten moet worden dat is ook het beste
Edelhalvering dus
zo zijn sneller die bb's weg want elke dag komen er bb's bij
 

DeletedUser

Guest
Mijn eerste gedachtes:
- als er een "vreemde" opduikt in je cluster dwingt ook de RIMspelers scherp te blijven. teva heeft al eens bijna een geslaagde poging gedaan om zo in het stamcluster van ons te belanden door het overnemen van zo'n speler. En ze zijn weer bezig met op die manier in ons cluster te groeien.

- Het is niet het item van: nieuwe spelers hebben geen kans
- Maar: Nieuwe spelers geven stammen de kans bij elkaar te infiltreren
Dat geeft de saaie RIM een extra demensie
- de RIM spelers hebben zo een kans nog redelijk mee te groeien (als ze tijd van leven hebben) door mee te pakken aan nieuwe dorpen. En je grens aan de RIM kant zit nooit dicht. Noem het irritant, noem het een onderdeel van het spel. Je blijft iig altijd bezig.

- Het ontneemt de stammen de kans te vechten om de hoek. Er komen geen nieuwe spelers meer bij, dus de wereld groeit ook niet meer.


De edelhalvering lijkt me wel een goede zaak, maar heb dat verder nog niet "doordacht".

Hmmm, niet geheel mee eens, een nieuwe speler naar een vijandelijk cluster sturen heeft geen nut.
Dat nieuwe ACC heeft bijna geen edels (ja door GS sturen gaat dat wel) maar als ik zie dat er een indringer komt krijgt die de volledige lading clears.
Dat dorpje is binnen een dag weg hoe dan ook. Om dan weer bij David terug te gaan komen, ze hebben geen kans ze kunnen het proberen maar in een actieve buurt gaan ze het nooit redden.
vindikleuk.th.jpg
 

DeletedUser

Guest
Hmmm, niet geheel mee eens, een nieuwe speler naar een vijandelijk cluster sturen heeft geen nut.
Dat nieuwe ACC heeft bijna geen edels (ja door GS sturen gaat dat wel) maar als ik zie dat er een indringer komt krijgt die de volledige lading clears.
Dat dorpje is binnen een dag weg hoe dan ook. Om dan weer bij David terug te gaan komen, ze hebben geen kans ze kunnen het proberen maar in een actieve buurt gaan ze het nooit redden.
vindikleuk.th.jpg

idd, maar wel als ze ineens zich middenin een zee van bb dorpen bevinden :D
 

DeletedUser57924

Guest
als ze juist beginne op deze wereld en ze komen in een bb zee te recht kunne ze die toch niet gaan edelen omdat ze te weinig punten er voor hebben
 

DeletedUser

Guest
voor een sluiting, maar tegen edelhalvering

ik vind dat aanvallers nu al redelijk zwaar in het voordeel zijn ten opzichte van de verdediger bij een goed georganiseerde aanval, wanneer de edelhalvering zou worden doorgevoerd verschuift het evenwicht nog meer en heb je als verdediger bijna helemaal geen kans meer en kan je enkel hopen dat jijzelf nooit het target wordt.
 

DeletedUser

Guest
voor een sluiting, maar tegen edelhalvering

ik vind dat aanvallers nu al redelijk zwaar in het voordeel zijn ten opzichte van de verdediger bij een goed georganiseerde aanval, wanneer de edelhalvering zou worden doorgevoerd verschuift het evenwicht nog meer en heb je als verdediger bijna helemaal geen kans meer en kan je enkel hopen dat jijzelf nooit het target wordt.

aanval is de beste verdediging zeggen ze:eek:
 

DeletedUser56542

Guest
eigenlijk ben je dus gewoon bang ? :D voor al die :edelman:
 

DeletedUser

Guest
Bang? Voor een virtueel spel? Lol

Ik iig niet en ik hoop dat dit bij niemand het geval is hier.

Anders raad ik hem/haar aan te stoppen :p


In feite verdraai je mijn woorden gewoon, ik bedoel dat op die manier de verdedigers van een goed georganiseerde aanval maar heel weinig kans hebben om te overleven. Je kan dan nog supergoed zijn, maar als de vijand toevallig jou uitkiest en zij beetje deftig tw spelen kan je het 90 procent van de keren vergeten. Nu zal je als goede speler mss verliezen leiden, maar zal je dat kunnen opvangen, een edelhalvering zal volgens mij het voor de verdediger 4 maal zo zwaar maken en geeft geen gelijke strijd. Ik houd persoonlijk meer van een eerlijke strijd met gelijke kansen, die desnoods weken aan een stuk moet duren.
 

DeletedUser56542

Guest
Idd het probleem is dat je niet aan de andere spelers denkt want sommige liggen helemaal niet langs zon bb zee...

dus voor de spelers is dit vervelend maar voor mensen langs een bb zee is dit wel heel handig ...
 

DeletedUser

Guest
ik ben er ook voledig mee eens er zijn zoveel inactieve spelers en het zou een stuk leuker zijn als die weg zijn en dat w14 een actieve wereld word en niet dat je zolang moet wachten voordat je 50+ edels heb en dat ze binne 2 dagen op zijn omdat de spelers die jij aanvalt haast niks doen. dat lijkt net internen:eek:
 

DeletedUser

Guest
Idd het probleem is dat je niet aan de andere spelers denkt want sommige liggen helemaal niet langs zon bb zee...

dus voor de spelers is dit vervelend maar voor mensen langs een bb zee is dit wel heel handig ...

daarin moet ik je gelijk geven, langs en BB zee kan het handig zijn, heb zelf een enorme bb zee naast me maar ik kwam er lange tijd niet toe om ze te edelen omdat het zo saai is als je elke dag maar met 2 treintjes kan werken en niet in een keer goed kan dooredelen hoewel er met 40 mio aan barbaren veel te edelen valt. (ryna 15 mio icebox 11 mavericksys 8 en Quartax 5 waren allemaal buren)

Dus aan de ene kant veel voordelen (bij barbaren edelen)
Aan de andere kant veel nadelen (bij grotere oorlogen) volgens mij althans

het zou een stuk leuker zijn als je niet zolang moet wachten voordat je 50+ edels heb en dat ze binne 2 dagen op zijn omdat de spelers die jij aanvalt haast niks doen. dat lijkt net internen:eek:

wanneer je ipv 50 edels 100 edels stuurt zal die speler nog sneller opgeven, nog minder doen en wordt het nog meer internen...
 

DeletedUser51306

Guest
ik ben er ook voledig mee eens er zijn zoveel inactieve spelers en het zou een stuk leuker zijn als die weg zijn en dat w14 een actieve wereld word en niet dat je zolang moet wachten voordat je 50+ edels heb en dat ze binne 2 dagen op zijn omdat de spelers die jij aanvalt haast niks doen. dat lijkt net internen:eek:

Dan heb ik al heel de tijd vanaf ik op het account kwam ingeternt.. Werden ze niet BB, Dan waren ze inactief, Waren ze actief dan hadden ze geen PA, Hadden ze Pa & waren ze actief.. Dan stopten ze & Gaven de VV Af ^^
 

DeletedUser

Guest
Ik lees hier dat de edels het de verdedigende spelers moeilijk gaan maken maar dat is larie. Hetgeen dat lastig is, is het aantal inkomende aanvallen en die bestaan voor 95% uit clears en fakes. Door het halveren van de edelmannen gaat de terreinwinst op een verliezende speler enkel sneller opvallen aangezien we dubbel zo snel kunnen werken.

Let wel, de verdediger gaat ook 2x zo snel edels kunnen maken.

Verder wil ik even melden dat ik op de dag dat w14.nl 2 jaar wordt (30 juni) naar Duckje zal stappen met de resultaten van mijn rondvraag in dit topic.
 

DeletedUser

Guest
HEHE, ik zie je al lopen David met een usb stick met posts naar Duckje:D
 

DeletedUser21830

Guest
Hmmm, niet geheel mee eens, een nieuwe speler naar een vijandelijk cluster sturen heeft geen nut.
Dat nieuwe ACC heeft bijna geen edels (ja door GS sturen gaat dat wel) maar als ik zie dat er een indringer komt krijgt die de volledige lading clears.
Dat dorpje is binnen een dag weg hoe dan ook. Om dan weer bij David terug te gaan komen, ze hebben geen kans ze kunnen het proberen maar in een actieve buurt gaan ze het nooit redden.

Dat ze weinig kans hebben in een actieve buurt ben ik met je eens.
teva had dat toen leuk geplanned. Ik ontdekte het een paar uur na hun verovering van een klein bbdorpje (116punten), een dikke 200 clears verder was hij er uit. In dat dorp kwam daarna nog dagen lang os en gs binnen vanuit teva. OK, was een dik half jaar geleden schat ik,
Maar ook nu ontstaan er meer dorpjes dan een enkel speler per dag aan edels kan maken.

HEHE, ik zie je al lopen David met een usb stick met posts naar Duckje:D
Ze wonen beide toch onder de grote rivieren? Dan moeten ze buren zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
2.490
De voorwaarden voor een edelhalvering zijn helaas duidelijk vanuit InnoGames gesteld:

minder dan 1.000 actieve spelers voordat het overwogen wordt om een wereld te sluiten + edelhalvering voor te stellen.

Of de wereld moet volgebouwd zijn tot alle uithoeken.

Aan geen van deze voorwaarden wordt momenteel voldaan dus is dit helaas nog niet mogelijk.

Met vriendelijke groeten,
Duckje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan