[Profiel] slotje

Reactiescore
167
Hey goedenavond designers!


Vanavond heb ik een masterchallenge voor jullie. Ik ben bezig met mijn twitch channel aan het opzetten. (niet heel serieus, maar gwn om te kutten en te flexen hoe slecht ik ben met spelletjes spelen xD) Het zijn 2 afbeeldingen. één profielafbeelding (niet groter bestand dan 10 mb, en moet in een rondje zijn), en één profielbanner (1200x480)

Ik ga voor 95% oldschool runescape en age of empires definitive edition II streamen, (overige 5% tribalwars speedrondes en andere games, dus dat boeit niet heel veel.)
Ik geef 600-800 pp weg voor de beste designer.

Wat ik er sowieso in wil:
Mijn naam: FlexiicutionTV
Iets met Age of Empires en>of Runescape, , liefst een creatieve mix. (Dus iets met osrs én aoe2 definitive edition.)
Laat je creativiteit lekker los boys! Als voorbeeld: (linkerfoto = battle elephant (deze olifant is niet uit de game zelf, maar wel een leuke, creatieve draai), (rechterfoto = fight met Cerberus op OSRS)

1600106124287.png1600106358288.png

Als jullie meer moeten weten, zet het hierin of liever via discord:
Vragen? Post hieronder anders, Ik ben meer bereikbaar op discord: Flexiicution#1365

Als meerdere vragen voorkomen via discord, zal ik deze forumpostje aanpassen


Kusjes Bassie van Il Leone <3
_________________________________________
Specificaties (kort):

1. De tekst: FlexiicutionTV

2. Plaatje(s) om te gebruiken: Creatieve vrijheid, wel ofc met thema Age of Empires & Oldschool Runescape (GEEN RUNESCAPE 3 CONTENT <3)

3. Deadline: Geen haast, beauty > haste

4. Prijs/gift: 600-800 premium pjointjes!

5.1. Favoriet tot nu toe (Profielafbeelding(cirkel)):

5.2. Favoriet tot nu toe (Profielbanner):


Kleine sidenote: Als er 2 verschillende designers zijn, worden de pp eerlijk verdeeld onder de 2 designers.
 
Reactiescore
768
Ik heb ooit op W39 twee plaatjes laten mixen (Gunz 4 Hire & Assasins Creed) en deze man @LekkerFresh. deed dat toen. Hij is nu niet geheel actief meer, maar ik hoop dat die reageert voor je en zou kunnen helpen :).
 
Reactiescore
167
Hmm, het hoeft niet perse een mix te zijn, zou wel echt lache zijn. Dan meer richting de age of Empires kant.

Ik pm hem, in de hoop tot =}


kusjes
 
Reactiescore
603
Ik zal vanavond eens kijken wat ik kan betekenen
 
Reactiescore
167
Bump boys, heb niet voor niets hoge prijs ingezet <3! Btw, nu live op twitch <3
 
Bovenaan