Slechtste windrichting?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Starten doe ik zowiezo!!! Ik zie wel waar ik uitkom. Ik start volgende week, nu nog een account op w21 staan, daar zit ik in het midden.

p.s. ik ben geen pro hoor, dus ik zal het jullie niet moeilijk maken!

Ahw dat vind ik echt schattig.:D
Ik vind jou wel heel pro .:$
 

DeletedUser51944

Guest
Starten doe ik zowiezo!!! Ik zie wel waar ik uitkom. Ik start volgende week, nu nog een account op w21 staan, daar zit ik in het midden.

p.s. ik ben geen pro hoor, dus ik zal het jullie niet moeilijk maken!

Dat hadden we al wel door hoor.
En ik zal eerlijk zijn start maar niet in Zuid-west.
 

DeletedUser

Guest
de slechtste windrichting is zuid oost.

altijd laag blijven bij winden!! !
 

DeletedUser52789

Guest
Starten doe ik zowiezo!!! Ik zie wel waar ik uitkom. Ik start volgende week, nu nog een account op w21 staan, daar zit ik in het midden.

p.s. ik ben geen pro hoor, dus ik zal het jullie niet moeilijk maken!

zet je dorp vol met boog:p
 

DeletedUser

Guest
Als je denkt te weten niet zeggen :p kspeel anoniem :cool:

das wel heel cool, volgens mij ben ik jou nog nooit ergens tegengekomen dus je hebt het echt wel nodig om anoniem te spelen, je bent zelfs zo bekend dat ik geen flauw idee heb wie je bent :rolleyes:

Starten doe ik zowiezo!!! Ik zie wel waar ik uitkom. Ik start volgende week, nu nog een account op w21 staan, daar zit ik in het midden.

p.s. ik ben geen pro hoor, dus ik zal het jullie niet moeilijk maken!

gwn ooit eens starten, alles binnen de 3 maanden na de start is mogelijk om na een jaar een leuke rang te behalen ;)

en anders is het gwn ff wachten tot de volgende wereld uitkomt he :)
 

DeletedUser48974

Guest
das wel heel cool, volgens mij ben ik jou nog nooit ergens tegengekomen dus je hebt het echt wel nodig om anoniem te spelen, je bent zelfs zo bekend dat ik geen flauw idee heb wie je bent :rolleyes:



gwn ooit eens starten, alles binnen de 3 maanden na de start is mogelijk om na een jaar een leuke rang te behalen ;)

en anders is het gwn ff wachten tot de volgende wereld uitkomt he :)

:cool:

Heel toevallig wel.
Ben je me wel ooit tegen gekomen
Maar omdat ik rond de 4 maanden niet gespeeld heb snap ik dat je me bent vergeten lol
 

DeletedUser

Guest
ik lig c54 dat is bij mijn weten het oosten als mijn coordinaten niet verkeerd zijn lig ik in noord-oost
 

DeletedUser

Guest
Jelmer op welke accountjes heb jij al allemaal gespeeld als ik vragen mag. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan