Skypespamgroepje

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser61518

Guest
Aangezien dat we hier op het AF met twee harde kernen zitten, een serieuze en een spam kern.

Kwam ik op het idee om een w22spamgroepje te maken met een Skypechat, zodat op het AF plaats is voor het serieuze gedoe, maar je je toch kan ontspannen op het spamgroepje wanneer je maar wil. :D

Enige probleem nu is nog dat we iemand nodig hebben met een Skype Premium account die die groep wil opzetten, dus als je dat hebt en je voelt je geroepen om die groep te maken, dat zou wel tof zijn. :eek:

Ook wil ik hier nog even mijn excuses aanbieden voor het gespam van de afgelopen dagen. :rolleyes:

Gelieve hier alleen maar positieve commentaar over mijn idee te posten. :cool:

Ok heb ik geen idee of skypenamen posten bij de regels mag of niet? :confused: Dus totdat iemand het groepje maakt zal ik de skypenamen bijhouden.

Ook komt hier een lijst met spelers die je op het spamgroepje gaat tegenkomen. ;)

Spammers
sdc brainz
ronny0909
melish
bom06

Mede-bedenker van het idee: ronny0909 :eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Reactiescore
786
uiteraard moet de S(p)AMking er ook bij.
Dus i am in :cool:
 

DeletedUser36068

Guest
Zal er wel bijkomen, maar kan niet beloven dat ik elke dag ga meespammen:p Maar ahja, we hebben toch al een soort van w22 skype chat? Waarom gebruik je die niet gewoon? Zitten spelers in van verschillende stammen.. WaK, Modus, "Huh?", Fear!,.. Dan lijkt me dat een beter id;)
 

DeletedUser61518

Guest
Zal er wel bijkomen, maar kan niet beloven dat ik elke dag ga meespammen:p Maar ahja, we hebben toch al een soort van w22 skype chat? Waarom gebruik je die niet gewoon? Zitten spelers in van verschillende stammen.. WaK, Modus, "Huh?", Fear!,.. Dan lijkt me dat een beter id;)

Als iemand dan zegt welke die is? :rolleyes:
 

DeletedUser36068

Guest
Als iemand dan zegt welke die is? :rolleyes:

Vraag aan je stamgenoot Kevin, zat er volgens mij ook in. Ik ben eruit gegaan :p En anders aan unknown, jar jar, zaten er ook beiden in dacht ik.;)

Verder, slotje dan maar hier?:)
 

DeletedUser

Guest
Zulke dingen kan je via het praattopic of per PM regelen, maar hebben geen apart topic nodig.

Een slotje dus :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan