Skype wereldchat

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser78605

Guest
Welkom terug, maar dit zal waarschijnlijk gesloten gaan worden daar tw skype niet ondersteunt en vervangen worden voor een discord link :p
 
Reactiescore
476
Welkom terug, maar dit zal waarschijnlijk gesloten gaan worden daar tw skype niet ondersteunt en vervangen worden voor een discord link :p

Welkom terug? Speel al weer een jaartje hoor ^^.

In mijn periode als mod zou ik zo’n linkje laten staan natuurlijk. Als mod willen we natuurlijk een actieve en gezellige community. Daar draagt een skypechat naast een discord zeker aan bij.
 

DeletedUser75778

Guest
Welkom terug, maar dit zal waarschijnlijk gesloten gaan worden daar tw skype niet ondersteunt en vervangen worden voor een discord link :p
Wat een nonsens. Dit wordt elke wereld geïnitieerd en ik heb nog nooit een mod gezien die daar een probleem van maakt.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ligt aan de mod die je hebt. Ik heb er nooit moeite mee, maar men wil wel dat er ook gebruik gemaakt wordt van Discord.
 

DeletedUser78605

Guest
Welkom terug? Speel al weer een jaartje hoor ^^.

In mijn periode als mod zou ik zo’n linkje laten staan natuurlijk. Als mod willen we natuurlijk een actieve en gezellige community. Daar draagt een skypechat naast een discord zeker aan bij.
Ah dan heb ik je gewoon erg lang niet gezien :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan