#SK10 - No Haul

Reactiescore
575
#SK10 Speedkampioenschap 2018
Snelheid: 350
Start: Donderdag 18-10-18 19:00
Einde: Donderdag 18-10-18 22:00
Scenario: Alternatief
No Haul

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Donderdag 18-10-18 19:00
* Einde: Donderdag 18-10-18 22:00
* Snelheid: 350
* Startniveau: Niveau 4
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: /
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: nee
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: nee
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: nee, pakketjes
* Barbarendorpen: ja, 1 per speler
* Bonusdorpen: ja, 1 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 9000 punten (snelheid: 20%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 20 minuten
* Stamleden: 1
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Tijdens deze ronde kun je geen grondstoffen plunderen.

(!) Deze ronde maakt onderdeel uit van het Speedkampioenschap 2018.
 

DeletedUser66656

Guest
Nou weet ik niet wat hier allemaal aan de hand was en eigenlijk wil ik het niet weten. Aan alle kanten wordt geteamed en uit wanhoop worden er ook random mensen bij betrokken om samen te werken. Zelf ben ik niet heilig en werk ik ook wel eens samen met iemand, maar je kan nauwelijks ongestoord spelen zonder bij het conflict betrokken te raken. Heb er ook geen oplossing voor maar vond dat ik het even moest zeggen.
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Geen idee waarom ik besloot te spelen na vorige rondes dat ik speelde, heel naïef van me. Ik had het kunnen verwachten, voor de 3e avond op rij ben ik gekata'd / geganged. Ik had één BG maar dat was een noob (Lelima), deze hielp mij voor geen meter toen ik massa kreeg van Pieter2001 en Korjakskaja. Het duurde hun erg lang voordat ze mij met zijn 2'en neer wisten te krijgen. Vanaf 21.00 kata't Daniel (Pieter2001) mij nonstop, smederijen naar 0, kazernes en mijntjes flink naar beneden. Daarna hebben ze nog een 3e persoon mij laten treinen omdat ze me nog steeds niet neer kregen:

024e2a24abdf7cebf7fa12271b42189a.png

Zoals je ziet op 4 minuten afstand, totaal onlogisch dus kan maar een ding betekenen. Andre kon intussen zonder enkele weerstand wat andere noobs opedelen, Pieter2001 nog ff internen op het einde en onverdiende goud pakken.

Ohja, Andre probeerde zelfs mijn enige BG mij te laten stabben.

Lelima vandaag om 21:05 uur
Korjakskaja sopka vraagt of ik hem help jou te pakken want je bent helemaal leeg zegt hij

3c39bb97366f8aa228c638d031ed70db.png


Er waren er nog meer maar die ben ik vergeten te screenen :D.
Enfin, alweer een ronde dat Andre andere mensen het vuile werk voor hem laat opknappen en zelf de gouden beker onterecht pakt. Zoals deze OD statistiek even aantoont:

2622acf6607a36b8dcc95c3ba647e505.png
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ik heb aangemeld in de hoop wat spelers tegen dat team op te zetten. Had zelf niet echt zin om deze stomme ronde te spelen.
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Kleine kans dat je mensen kon vinden die tegen Pieter&Korja willen spelen, Andre was de hele wereld aan het PM'en of ze met hem wilden teamen en mij wilden pakken. Oh en Andre, voortaan niet meer met LK! stamtag spelen aub, dat was een stam met spelers met wel een fatsoenlijke speelstyle, spelers die solo wat voorstellen.
 
Bovenaan