#SK01 - Vrije instellingen

Reactiescore
575
#SK01 Speedkampioenschap 2018
Snelheid: 400
Start: Maandag 08-10-18 19:00
Einde: Maandag 08-10-18 22:00
Scenario: Alternatief
Vrije instellingen

Gedetailleerde instellingen:

Algemene informatie

* Start: Maandag 08-10-18 19:00
* Einde: Maandag 08-10-18 22:00
* Snelheid: 400
* Startniveau: Niveau 2
* Windrichting kiezen: ja

* Overwinningsvoorwaarden: De speler met de meeste punten wint!
* Prijs: /
* Benodigde premium punten: Je hebt op zijn minst 30 premiumpunten voor de deelname nodig.
* De eerste 150 spelers kunnen ook zonder premium account deelnemen. Wees er op tijd bij!


Wereldsysteem

* Ridder: ja
* Ridderitems: nee
* Boogschutters: ja
* Kerk en geloof: nee
* Smederij: 1-level systeem
* Goudmunten: nee, pakketjes
* Barbarendorpen: ja, 1.5 per speler
* Bonusdorpen: ja, 1.5 per speler
* Verlaten dorpen groeien: ja, tot 3000 punten (snelheid: 50%)


Aanvalsysteem

* Snelheid: 0.4
* Milliseconden: ja
* Time-gap: 50 milliseconden
* Fake-limiet: 1%


Slaapmodus: Uitgeschakeld


Restricties

* Beginnersbescherming: 30 minuten
* Stamleden: 1
* Gesloten stammen: nee
* Boerderijlimietregel: nee
* Moraal: nee
* Vakantiemodus: ja


Extra spelregels

NLS §1: Eén account per computer
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde computer op meerdere accounts in te loggen.

NLS §2: NLS §2: Eén account per ip
Het is tijdens deze speedronde ten strengste verboden om via dezelfde internetverbinding (binnen hetzelfde huishouden) op meerdere accounts in te loggen. Per ip-adres mag er dus maar op één account ingelogd worden. Het is wel toegestaan om met meerdere spelers en verbindingen op één account in te loggen.
(!) Deze ronde maakt onderdeel uit van het Speedkampioenschap 2018.
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Dit was een zeer spijtige ronde. Emilia Clarke, .Little Recuse, Speedking J. waren een team van 3. Ik speelde samen met nerdy33. We hebben samen nog wel even Speedking en Korjakskaja zeer eenvoudig weggewerkt, maar een combitrein vlak erna van Emilia en Little was teveel.

Verder was er een bug, waarbij er ineens 2500 LC bijkwamen van de een op de andere minuut in Little Recuses dorp, erg vreemd. Hij viel toen mensen aan met 5500 LC vanuit 1 dorp, niemand bouwt überhaupt zoveel LC. Een paar minuten ervoor had hij er 2800, en hij had al die tijd maar 1 dorpje dus dat is een bug geweest. En de mods weten niet waardoor het komt...

Deze uitslag doet zeker geen recht aan het vertoonde spel vandaag. Maar gefeliciteerd aan de winnaars.
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ja de bug heeft het scorebord beïnvloed, zeer jammere zaak. Net zoals de lafaard die me anoniem wou neerkatapulteren maar faalde omdat hij geen skills heeft, welk account zit je morgen "Pieter2001" ? En de solo ronde met pakketjes heeft geresulteerd in teams vanaf ronde 1, had ik wel verwacht. Niet echt een super SK tot nu toe.

Wel een mooie start van Bart, was niet bij te houden. Toch iets positiefs dat er goede spelers aanwezig zijn.
 
Reactiescore
2.064
70 minuten later gestart, ben net 5 min geleden gepakt, had nog 1x ge c-sniped en sniped maar is niet te doen joh als bart al 40k punten heeft en ik nog een halve clear heb en net me 2e en 3e dorp net te weinig om mee te snipen

Voorderest goed gespeeld, zou alleen leuk zijn als jullie volgende keer tegen elkaar fighten allemaal
 
Reactiescore
2.064
weet niet hoeveel je heb benut met extra farm inkomsten want heb begrepen dat je aardig wat minuten die 5k lc heb gehad..
 

Kulta Lakko

Speedkampioen '16+ '20 (Goud) '17+'18 (Zilver)
Reactiescore
226
Leuke speed maar voor te zeggen dat ik er voordeel heb uitgehaald t.o.v jullie dat niet. Ook mooi gespeeld tim en marnix!

Dat is waar, ik was net al m'n troepen kwijt voordat je die LC er ineens bij kreeg :p. Maar die bug kan jij niks aan doen, dus gefeliciteerd met je overwinning.
 
Reactiescore
2.064

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Leuke speed maar voor te zeggen dat ik er voordeel heb uitgehaald t.o.v jullie dat niet. Ook mooi gespeeld tim en marnix!

Wel mijn goesting was over toen ik hoorde dat je tegen de 6K lc had waarvan de helft uit het niets erbij is gekomen. En mooi gespeeld, goh ik heb niets kunnen doen. Iemand durft niet met me vechten en ging anoniem tegen de 170 kata's op me droppen. Kon het wel stoppen maar verloor veel teveel tijd. Stomme pakketjes verhinderen je dan nog eens om snel te edelen ondanks dat ik meer dan 20 pakketjes had staan. Dat jullie dan nog bleken te teamen was er dan echt wel teveel aan. Dus heb ik gekozen om grote mond André te edelen zodat jullie die tenminste niet ook een rang zouden geven.

Echt niveau heb ik niet gebracht, geen idee wat jij hebt gedaan want heb geen zicht op welke troepen jij bouwde en welke de bug voor je maakte. Denk dat Marnix het best speelde deze ronde al ging de start naar Bart.
 
Bovenaan