Sjabloon edels

DeletedUser84257

Guest
Wanneer je moet invullen hoeveel troepen er per edel moeten meegestuurd worden zou het handig zijn als je dit met één klikje kan doen ipv manueel alle troepen invullen.

1638550244218.png
 
Upvote 0
Reactiescore
338
Alle remmen los! Liever manueel of toch maar met 1 klikje! Ik hoor graag ieders mening. :D
 
Reactiescore
1.367
Ik wil de optie om aan te geven hoeveel ik standaard mee stuur. En de optie dit allemaal snel te verwijderen, met een vinkje oid
 

victorious

Chat moderator
Teamleden
Tribal Wars Team
Reactiescore
241
Dit moet gewoon met een sjabloon ingesteld kunnen worden inderdaad. Was vroeger een script voor van Unfriendly Sander, helaas is deze met de nieuwe regels afgekeurd. Dus gewoon dat je kan instellen wat je standaard met je edels meestuurt.

gbX6CY7.png
 
Reactiescore
1.228
Dit moet gewoon met een sjabloon ingesteld kunnen worden inderdaad. Was vroeger een script voor van Unfriendly Sander, helaas is deze met de nieuwe regels afgekeurd. Dus gewoon dat je kan instellen wat je standaard met je edels meestuurt.

gbX6CY7.png
kan opzich wel een aangepast versie voor gemaakt worden denk ik?
Geen idee wat de regels juist zijn @Warre
 

Deleted User - 24028

Guest
kan opzich wel een aangepast versie voor gemaakt worden denk ik?
Geen idee wat de regels juist zijn @Warre
Ben er zelf nooit meer aan toe gekomen en had gehoopt dat inno het zelf zou invoeren dat je met sjablonen troepen kan invoeren daar, maar helaas.

De regels daar voor zijn alsvolgt:
- Edels toevoegen moet handmatig gebeuren door op de link te klikken (1 edel per klik)
- Eenmaal alle gewenste edels open staan mag er na een klik (op een link, button, dropdown,...) voor al die edels troepen ingevuld worden
 
Bovenaan