Sjablonen Accountmanager

DeletedUser78197

Guest
Hoi iedereen,

Ik durf het bijna niet te vragen maar heeft iemand toevallig misschien leuke sjablonen die goed werken voor de accountmanager? Het is de eerste keer dat ik dit ga gebruiken dus weet niet zo goed wat goed werkt en wat niet dus vandaar dat ik het aan jullie hier vraag ghehe..

Daarnaast nog een vraag, als je troepen en uitbouwen van gebouwen combineert, gaat het allebei dan door of focust het zich meer op het 1 dan op het ander? Of gaat het gewoon netjes gelijk op?
 
Reactiescore
1.138
Troepen zijn vaak goedkoper en hebben een kortere bouwtijd.
Hij bouwt troepen in groepen van 50 in de kazerne 20 in de stal en 10 in de werkplaats
Hij update de am elke 5 min en kijkt dan of hij genoeg gs'en heeft om de volgende opdracht in de maak te zetten
Voor troepen zal hij altijd tot max 2 opdrachten per gebouw gaan waar hij bij gebouwen tot 5 opdrachten in de maak zal zetten mits genoeg gs'en.
Welke van de 2 hij als eerste naar kijkt weet ik niet maar aangezien troepen vaak het goedkoopst zijn zullen die automatisch voorrang krijgen.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik durf het bijna niet te vragen maar heeft iemand toevallig misschien leuke sjablonen die goed werken voor de accountmanager?

Wat bedoel je precies met een leuk sjabloon dat goed werkt? Gewoon welke gebouwlevels je nodig hebt, of echt de volgorde van gebouwen die je in je am zet?
 

DeletedUser78197

Guest
Troepen zijn vaak goedkoper en hebben een kortere bouwtijd.
Hij bouwt troepen in groepen van 50 in de kazerne 20 in de stal en 10 in de werkplaats
Hij update de am elke 5 min en kijkt dan of hij genoeg gs'en heeft om de volgende opdracht in de maak te zetten
Voor troepen zal hij altijd tot max 2 opdrachten per gebouw gaan waar hij bij gebouwen tot 5 opdrachten in de maak zal zetten mits genoeg gs'en.
Welke van de 2 hij als eerste naar kijkt weet ik niet maar aangezien troepen vaak het goedkoopst zijn zullen die automatisch voorrang krijgen.

Heel erg bedankt voor de reactie! Goed om dit soort dingen te weten zodat ik weet hoe het zo ongeveer in elkaar zit etc.
 

DeletedUser78197

Guest
Wat bedoel je precies met een leuk sjabloon dat goed werkt? Gewoon welke gebouwlevels je nodig hebt, of echt de volgorde van gebouwen die je in je am zet?

Ja goede algemene sjablonen, ik vind die standaard namelijk een beetje kortzichtig en niet echt goed...
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ja goede algemene sjablonen, ik vind die standaard namelijk een beetje kortzichtig en niet echt goed...

Het sjabloon die ik zelf gebruik geeft een dorp van 10.000 punten.

Hier heb je een overzichtje van alle 10k dorpen met kerken en adelshoeves lvl 2 en 3 ed.

Wil je ook nog weten hoe ik het zelf in AM heb gezet, of is dit voldoende?
 

DeletedUser78197

Guest
Het sjabloon die ik zelf gebruik geeft een dorp van 10.000 punten.

Hier heb je een overzichtje van alle 10k dorpen met kerken en adelshoeves lvl 2 en 3 ed.

Wil je ook nog weten hoe ik het zelf in AM heb gezet, of is dit voldoende?

Ik gebruik hem nu voor W53 dus met 1 level adelshoeve en zonder kerk. Zou wel ideaal zijn als er ergens een beetje een custom layout stond hoe hem in te richten qua opbouw. Ik kan wel van begin af aan zelf beetje gaan klote maar heb niet echt de tijd om dat te doen op korte termijn zeg maar en ik zou het het liefst op korte termijn hebben. Sorry als ik zeurderig over kom bedoel ik niet zo.
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ik gebruik hem nu voor W53 dus met 1 level adelshoeve en zonder kerk. Zou wel ideaal zijn als er ergens een beetje een custom layout stond hoe hem in te richten qua opbouw. Ik kan wel van begin af aan zelf beetje gaan klote maar heb niet echt de tijd om dat te doen op korte termijn zeg maar en ik zou het het liefst op korte termijn hebben. Sorry als ik zeurderig over kom bedoel ik niet zo.

Je kan hem natuurlijk instellen zoals je zelf fijn vindt.
Ik zou zelf zeggen: hoe bouw je een dorp normaal uit?
Ga je eerst voor gs, of troepen, of ah rush? Zo kan je het ook in je AM zetten.

Er is niet echt een algemene beste strategie, maar meestal doen mensen eerst gs 30 voor ze ah doen bijvoorbeeld.
Dat kan je in het begin erin zetten als 'ijzermijn 20' en je AM in een keer 5 levels laten bouwen, en vanaf 25 ongv zou ik aanraden 1 lvl hout, 1 leem, 1 ijzer, enzovoort.

Als je wil kan ik je wel helpen met een prima indeling maken van je AM?
 

DeletedUser78197

Guest
Je kan hem natuurlijk instellen zoals je zelf fijn vindt.
Ik zou zelf zeggen: hoe bouw je een dorp normaal uit?
Ga je eerst voor gs, of troepen, of ah rush? Zo kan je het ook in je AM zetten.

Er is niet echt een algemene beste strategie, maar meestal doen mensen eerst gs 30 voor ze ah doen bijvoorbeeld.
Dat kan je in het begin erin zetten als 'ijzermijn 20' en je AM in een keer 5 levels laten bouwen, en vanaf 25 ongv zou ik aanraden 1 lvl hout, 1 leem, 1 ijzer, enzovoort.

Als je wil kan ik je wel helpen met een prima indeling maken van je AM?

Ja oke precies, klinkt opzich wel vanzelfsprekend op het zo maar ff te noemen haha. Had ff snel rondgekeken en verder gezocht, gekloot, aangepast en kwam hier op uit. Aan het einde pas opslagplaats omhoog omdat ik ergens had gelezen/gezien dat mocht er geen plek zijn voor genoeg GS om bijv de boerderij up te graden dat hij dan automatisch de opslagplaats levelt.

Hoofdgebouw +1 (Level 1)
5
10 punten

Verzamelplaats +1 (Level 1)
5
10 punten

Houthakkers +1 (Level 1)
10
16 punten

Leemgroeve +1 (Level 1)
20
22 punten

IJzermijn +1 (Level 1)
30
28 punten

Houthakkers +1 (Level 2)
31
29 punten

Leemgroeve +1 (Level 2)
32
30 punten

Houthakkers +1 (Level 3)
33
32 punten

Boerderij +1 (Level 1)
33
37 punten

Leemgroeve +1 (Level 3)
35
39 punten

IJzermijn +1 (Level 2)
37
40 punten

Boerderij +1 (Level 2)
37
41 punten

Houthakkers +1 (Level 4)
38
42 punten

Leemgroeve +1 (Level 4)
40
43 punten

Hoofdgebouw +1 (Level 2)
41
45 punten

Opslagplaats +1 (Level 1)
41
51 punten

Hoofdgebouw +1 (Level 3)
42
53 punten

Kazerne +1 (Level 1)
49
69 punten

Opslagplaats +1 (Level 2)
49
70 punten

Boerderij +1 (Level 3)
49
71 punten

Houthakkers +1 (Level 5)
50
73 punten

Leemgroeve +1 (Level 5)
52
75 punten

IJzermijn +1 (Level 3)
54
77 punten

Boerderij +1 (Level 4)
54
79 punten

Kazerne +2 (Level 3)
57
86 punten

Opslagplaats +2 (Level 4)
57
89 punten

Hoofdgebouw +1 (Level 4)
58
92 punten

Boerderij +1 (Level 5)
58
93 punten

Hoofdgebouw +1 (Level 5)
59
97 punten

Smederij +3 (Level 3)
86
124 punten

Hoofdgebouw +1 (Level 6)
88
128 punten

Opslagplaats +2 (Level 6)
88
133 punten

IJzermijn +2 (Level 5)
93
136 punten

Boerderij +1 (Level 6)
93
138 punten

Hoofdgebouw +1 (Level 7)
95
143 punten

Houthakkers +5 (Level 10)
104
162 punten

Leemgroeve +5 (Level 10)
120
181 punten

Boerderij +1 (Level 7)
120
184 punten

Marktplaats +2 (Level 2)
143
196 punten

Hoofdgebouw +1 (Level 8)
145
202 punten

Kazerne +1 (Level 4)
146
207 punten

Boerderij +1 (Level 8)
146
210 punten

Hoofdgebouw +1 (Level 9)
149
217 punten

Kazerne +1 (Level 5)
151
222 punten

Muur +5 (Level 5)
160
239 punten

IJzermijn +1 (Level 6)
163
242 punten

Smederij +1 (Level 4)
168
248 punten

Boerderij +1 (Level 9)
168
251 punten

Smederij +1 (Level 5)
173
257 punten

Boerderij +1 (Level 10)
173
262 punten

Hoofdgebouw +1 (Level 10)
176
271 punten

Stal +1 (Level 1)
184
291 punten

Boerderij +1 (Level 11)
184
296 punten

Stal +2 (Level 3)
187
305 punten

IJzermijn +1 (Level 7)
191
308 punten

Stal +2 (Level 5)
195
320 punten

Boerderij +1 (Level 12)
195
326 punten

Houthakkers +5 (Level 15)
215
372 punten

Leemgroeve +5 (Level 15)
245
418 punten

IJzermijn +3 (Level 10)
260
431 punten

Smederij +5 (Level 10)
305
490 punten

Werkplaats +3 (Level 3)
316
525 punten

IJzermijn +5 (Level 15)
365
571 punten

Hoofdgebouw +5 (Level 15)
389
647 punten

Boerderij +2 (Level 14)
389
663 punten

Muur +15 (Level 20)
479
902 punten

Kazerne +10 (Level 15)
529
1074 punten

Houthakkers +1 (Level 16)
534
1089 punten

Leemgroeve +1 (Level 16)
542
1104 punten

Houthakkers +1 (Level 17)
549
1123 punten

Leemgroeve +1 (Level 17)
559
1142 punten

Boerderij +1 (Level 15)
559
1153 punten

Houthakkers +1 (Level 18)
567
1175 punten

Leemgroeve +1 (Level 18)
579
1197 punten

Houthakkers +1 (Level 19)
588
1224 punten

Leemgroeve +1 (Level 19)
601
1251 punten

Houthakkers +1 (Level 20)
611
1283 punten

Leemgroeve +1 (Level 20)
626
1315 punten

Hoofdgebouw +5 (Level 20)
680
1506 punten

Houthakkers +1 (Level 21)
692
1544 punten

Leemgroeve +1 (Level 21)
708
1582 punten

Houthakkers +1 (Level 22)
722
1628 punten

Leemgroeve +1 (Level 22)
742
1674 punten

Boerderij +1 (Level 16)
742
1687 punten

Kazerne +5 (Level 20)
817
1993 punten

Stal +5 (Level 10)
835
2055 punten

Marktplaats +8 (Level 10)
894
2095 punten

Smederij +4 (Level 14)
966
2200 punten

IJzermijn +2 (Level 17)
999
2234 punten

Boerderij +1 (Level 17)
999
2249 punten

Houthakkers +1 (Level 23)
1015
2304 punten

Leemgroeve +1 (Level 23)
1037
2359 punten

Boerderij +1 (Level 18)
1037
2378 punten

Houthakkers +1 (Level 24)
1056
2444 punten

Leemgroeve +1 (Level 24)
1081
2510 punten

Houthakkers +1 (Level 25)
1102
2590 punten

Boerderij +1 (Level 19)
1102
2612 punten

Leemgroeve +1 (Level 25)
1130
2692 punten

Houthakkers +1 (Level 26)
1154
2787 punten

Leemgroeve +1 (Level 26)
1187
2882 punten

IJzermijn +3 (Level 20)
1261
2963 punten

Werkplaats +2 (Level 5)
1265
2978 punten

Smederij +6 (Level 20)
1506
3382 punten

Houthakkers +1 (Level 27)
1535
3497 punten

Leemgroeve +1 (Level 27)
1572
3612 punten

IJzermijn +1 (Level 21)
1606
3650 punten

Stal +5 (Level 15)
1645
3804 punten

IJzermijn +1 (Level 22)
1684
3850 punten

Boerderij +1 (Level 20)
1684
3877 punten

Houthakkers +1 (Level 28)
1717
4014 punten

Leemgroeve +1 (Level 28)
1759
4151 punten

Adelshoeve +1 (Level 1)
1839
4663 punten

Boerderij +10 (Level 30)
1839
5492 punten

Houthakkers +1 (Level 29)
1877
5657 punten

Leemgroeve +1 (Level 29)
1925
5822 punten

Houthakkers +1 (Level 30)
1968
6020 punten

Marktplaats +10 (Level 20)
2281
6287 punten

Leemgroeve +1 (Level 30)
2336
6485 punten

IJzermijn +3 (Level 25)
2499
6686 punten

Kazerne +5 (Level 25)
2664
7447 punten

Stal +5 (Level 20)
2750
7829 punten

IJzermijn +5 (Level 30)
3266
8539 punten

Opslagplaats +24 (Level 30)
3266
9711 punten

Overtollige gebouwlevels afbreken
 

Deleted User - 487871837

Guest
Ziet er prima uit, ik zou alleen in het begin je GS iets meer uppen voor je naar stal gaat en je ijzermijn iets minder achter laten lopen. Maar dat moet je zelf weten :p

Ook adviseer ik wel om af en toe je dorpen eens te checken en te kijken hoe het gaat.
Let er ook op dat je troepenproductie via AM stopt als je boerderij vol zit, dus soms is het handig om daar handmatig mee in te grijpen :)
 
Bovenaan