Situatie Reor/Katagebruik

Reactiescore
11
Op het moment van posten was ik zwaar van de kaart en kan het me ook niet meer herinneren (living the Alcholic Dream ;)). Maar het was volgens mij verre van serieus bedoeld. Wou gwn duidelijk maken dat wij toen al niet bang waren om spelers boven onze grootte aan te vallen. En zullen er hopelijk alleen maar mooiere aanvallen komen van onze kant. Want je kan zeggen dat ze inactief enzo waren, maar de aanval zat ook dusdanig in elkaar dat er een hele goede deffer tegenover had moeten staan had ie wat willen tegenhouden ;)

Ben enorm blij dat je een eerlijk antwoord geeft en jullie zullen zeker mooie aanvallen in elkaar kunnen steken. Ik hoop dat je de reden van men bericht wel begrijpt aangezien een ex-stamgenoot nogal hard werd aangepakt. Ik vond het gwn een raar bericht aangezien het of een leugen(wat het dus niet is) of een zeer rare vorm van p&p is. Het laatste is dus wel begrijpbaar als je er al een paar te veel hebt achterover gekletst :)
 
Reactiescore
831
volgens mij valt dat reuze mee...

unknown.png
unknown.png

Ja, we zijn een redelijk aantal verloren maar kakaka is met de massa op timah toch weer naar de tweede plek gegaan

Die OFF stats bevatten ook OD van jullie andere oorlogen niet?
 
Reactiescore
742
Die OFF stats bevatten ook OD van jullie andere oorlogen niet?

dus het is te moeilijk om gewoon naar de vrijdag te kijken en dan de mensen die de meeste clears hebben gegooid?

da vinci
dieu
meister
faketrain
youknowmyname
michiel

of snap je dat niet?

daarbij heeft een deffer 9/10x meer verslagen dan een aanvaller in het algemeen dus vgm zijn jullie stats niet zo heel veel beter dan die van ons?
maar dit moet je even aan iemand vragen die er wel verstand van heeft in die stats (een buitenstaander) niet iemand van KAKAKA want dan is het antwoord kakaka is de beste!! en wint de wereld


waar is burgemeester snorhaar/kakaka-leider eigenlijk (BAN??) tis zo still hierzo...
 

DeletedUser73162

Guest
Hahahaha re-or met zn allen op kakaka

Zal zo ff op alles reageren, vooral grappig dat reor zo stoer doet over het aanvallen met zulke overmacht.
 
Reactiescore
742
Hahahaha re-or met zn allen op kakaka

Zal zo ff op alles reageren, vooral grappig dat reor zo stoer doet over het aanvallen met zulke overmacht.


Je wist al dat re-or een overmacht zou hebben dit is al zolang bekend..

Ik snap ook niet waar je dan zo goed over kakaka gaat praten met we gaan de wereld winnen, en dan een massa later oow nee we vechten tegen een overmacht..

en dan later komen zeggen van oow we maakte eigenlijk geen kans tegen de overmacht

Waarom dan wel zoon grote mond hebben? Helaas heb ik het AF virus opgelopen.. wil er zsm van af..
 

DeletedUser73162

Guest
Je wist al dat re-or een overmacht zou hebben dit is al zolang bekend..

Ik snap ook niet waar je dan zo goed over kakaka gaat praten met we gaan de wereld winnen, en dan een massa later oow nee we vechten tegen een overmacht..

en dan later komen zeggen van oow we maakte eigenlijk geen kans tegen de overmacht

Waarom dan wel zoon grote mond hebben? Helaas heb ik het AF virus opgelopen.. wil er zsm van af..

We staan nog in de + noob, ga maar op delete doei
 
Reactiescore
1.367

DeletedUser73162

Guest
Ik zal proberen zo veel mogelijk te beantwoorden;

daarbij werd er weer eens gezegd dat kakaka weer goed gedefft had op de massa van Re-or daar zijn de meningen over verdeeld, ben ik het niet mee eens het doel van de massa was voornamelijk boer slopen om te zorgen dat ze wat meer tijden nodig hebben om de clears/deff dorpen op te bouwen en dat is aardig gelukt als ze op het AF beginnen te klagen, daarnaast is het altijd leuk om te lezen wat er allemaal over onze massa gezegd zou worden (slecht/zielig/kansloos) maar daarin tegen word er niks gezegd over hoe slecht er gedefft word wat dat is echt lachwekkend
....rapportjes....
zoals u ziet word hier weer fenominaal gedefft vanuit kakaka maar goed daar hoor je dan ook weer niks van (laten alleen de goede dingen zien blijkt maar weer) daarnaast zijn dit allemaal clears van da vinci en heb ik die van Dieu/meister hierbij niet mee gerekend

Ja, er is misschien niet top gedeft, en ik had bepaalde dingen absoluut anders gedaan. Echter is het voor een account heel wat om tegen een dikke overmacht te spelen en geen dorpverlies te leiden zonder constante VV zoals bij michiel het geval is. De speler leert hier zelf van, in plaats van alles voor hem te doen (misschien was dit ook wel verstandig geweest bij michiel :eek:). Het defensieve werk was niet top, maar het offensieve werk van re-or was lachwekkend. De taktiek was volgens mij gewoon clears smijten en maar zien wat ermee gedaan wordt? Met iets meer verstand hadden jullie het anders aangepakt, want nu liggen jullie weer twee weken stil om clears op te bouwen terwijl jullie nog steeds dorpen verliezen tegen KaKaKa.

Dan de ban van michiel

de ban van michiel omdat die zijn acc te koop had gezet deze ban is niet opgezet vanuit Re-or, daarnaast hebben wij om 1 uur snachts nadat hij de ban kreeg mods aangesproken via discord deze wilde er niks overzeggen omdat alleen het acc zelf info mocht vragen het was zelfs de bedoeling om het acc te laten unbannen als het aan Re-or lag

maar helaas heeft de ban michiel gefuckt, ik (Jelle) zou die avond kunnen deffen wat heel makkelijk zou gaan met groene treintjes en slecht getimed en alles, daarbij had michiel genoeg deff om 80% te blocken (wat er al liep werd allemaal geblockt met 30 min deffen) die ban heeft te veel schaden aangebracht (er liepen al 8 treinen met 2 clears voor elke trein) op michiel waardoor hij nu meer kakaka dorpen in zijn cluster heeft liggen dan zijn eigen dorpen. Nu zeg ik niet dat KAkaka hiermee te maken heeft voordat je daar weer over begint te zagen. Helaas heeft die ban een te groot nadeel voor michiel gemaakt waardoor het deffen tegen 10 treinen met 1 uur looptijd zowat onmogelijk maakt. Er blijft een raar gevoel hangen dat kakaka 8 random treinen op safe/achterland van michiel gooide gewoon random en 10 min daarna de ban ineens kwam

Ik blijf het zeggen, maar die ban is niet vanuit onze kant aangesmeerd, of hoe jullie dit ook willen verwoorden. KaKaKa heeft niks met die ban te maken gehad, en dat jullie dit nu opnieuw terug brengen zegt gewoon iets over de wanhoop over de goede aanvallen van KaKaKa tegen Michiel.

Stabberino!



Je bevestigt je eigen al weer, Jullie besloten om vrijdag op faketrain te gaan dat is helemaal prima maar niks miss mee daarbij zijn er helaas 3 kata aanvallen gegooid (als ik het goed heb niet geteld helaas) deze zijn dus 1 dag (vgm de nacht ervoor ook nog een 1c spam) nadat FakeTrain kata's had gegooid op KAKAKA, daarbij is het vinkje in alle haast kwa werk, school, prive dingen bij 3 aanvallen vergeten helaas maar goed zo veel was er niet verloren kwa gebouwen (bij zuur was het erger XD kon het niet laten) denk ook niet dat je hier een al te groot probleem van moet gaan maken aangezien het maar 3 aanvallen zijn geweest (weer zoon groot drama van maken en Re-or in een slecht daglicht zetten)
Ik heb er geen groot probleem van gemaakt, anders zou er geen akkoord zijn geweest tussen Re-or en sleepwell omtrend de stab. Echter lijkt het me plausibel dat FakeTrain simpelweg wat vinkjes was vergeten bij drie aanvallen, terwijl de overige aanvallen niet op de boer waren. Lijkt mij gewoon heel vreemd, en zelfs al zou het per ongeluk gaan, dan hoort FakeTrain initiatief te nemen om het misverstand op te lossen.

NON- Agreed

hierbij word niet het hele verhaal uitgelegd. Dat zal ik even doen

het begon met het feit dat sleepwell met de Kata massa mee zou doen, in welk opzicht weet ik niet boeit ook niet.
dit is een gesprek met een van de spelers van sleepwell (heb zijn naam eruit gehaald want wil geen gezeik met mods)
Sleepwell_clear_eady.png

daarbij komt die weer terug over zijn interns (heel sphere) hij houd Re-or zo lang mogelijk bezig met hem zodat er geen massa op hem zou komen en daarnaast speelt die lekker samen met Kakaka.

het samen spelen is toevallig door ons gesnapt omdat meneer zijn bevelen delen nog had aanstaan met enkelen binnen Re-or hieruit bleek dat sleepwell niet alleen met Re-or aan het praten was, maar ondertussen ook lekker met kakaka bezig was. de massa (die sleepwell ging joinen) werd geen massa met sleepwell maar een massa tegen sleepwell. Wij zaten in discord met een paar van Re-or onderandere ikke zelf hierbij hebben wij het aantal OS uitgerekend dat sleepwell gestuurd had naar KAKAKA wij komen op zoon 250k POP +-.

daarbij was de NAP tussen sleepwell en NON al over we spreken hier over een AFKOELPERIODE van 7 dagen (waarvan er 2 over waren) ook niet netjes praat het ook zeker niet goed maar nadat wij zagen dat sleepwell Os had gestuurd en spelers binnen kakaka op het acc van sleepwell zaten hadden wij in discord een felle discussie hoe we het gingen aanpakken daaruit is gekomen dat we de afkoelperiode gingen stopzetten vanuit NON zijn kant (ben het aan het uitleggen niet goed praten voordat mensen hier weer zitten te zagen) natuurlijk is het negeren van een AFKOELPERIODE niet netjes en dat snap ik best is ook een fout binnen Re-or en zal ook niet meer gebeuren.

Allereerst zie ik enkel een berichtje van 2 weken (of meer?) oud dat sleepwell ooit een keer op kakaka zou gaan. Volgens mij zegt dit niks over het feit dat hij op die datum heeft gezegd op kakaka te gaan, en buiten dat ziet de communicatie er gewoonweg zeer slecht uit. Zoals hierboven volgens mij ook al is gezegd, een account dat een solli moet sturen voor een stam is gewoon geen lid van een stam. Dit is net als in de beginfase waarin iedereen zich oriënteert voor een stam te joinen. Sleepwell had contact met zowel kakaka als re-or en heeft uiteindelijk besloten voor de betere kant te kiezen, wat hem goed recht is.

Nu spreek je over een 'afkoelperiode', echter is dit ook gewoon een NAP, en dus een stab. Beetje vreemde redenatie om dat als minder te zien, want aanvallen tijdens een NAP is gewoon not done.

gozer deze ban heeft er 0,0% mee te maken met de acties van hem deze ban is ookal opgelost zonder problemen (als je dat nog niet wist)
in het vervolg als je zulke dingen roept, even anders verwoorden want zo vat iedereen het anders op!

einde van mij eeuwige klote verhaal

in het klein sleepwell hoort bij kakaka? XD

Toevallig weet ik de reden van de ban, en het verbaast mij dat deze zomaar is opgelost. Ik ga hier op het AF niet openlijk over bans praten, maar FakeTrain heeft hiermee deels laten zien schijt te hebben aan de regels.



dus het is te moeilijk om gewoon naar de vrijdag te kijken en dan de mensen die de meeste clears hebben gegooid?

da vinci
dieu
meister
faketrain
youknowmyname
michiel

of snap je dat niet?

daarbij heeft een deffer 9/10x meer verslagen dan een aanvaller in het algemeen dus vgm zijn jullie stats niet zo heel veel beter dan die van ons?
maar dit moet je even aan iemand vragen die er wel verstand van heeft in die stats (een buitenstaander) niet iemand van KAKAKA want dan is het antwoord kakaka is de beste!! en wint de wereld


waar is burgemeester snorhaar/kakaka-leider eigenlijk (BAN??) tis zo still hierzo...

KaKaKa-leider (karim) is gestopt, dus post niet, snorhaar is banned door jullie gemierenneuk :)

Al die bovenstaande spelers hebben allemaal clears gegooid ja, niet helemaal slim want nu staan ze 2 weken stil zonder resultaat...

Je wist al dat re-or een overmacht zou hebben dit is al zolang bekend..

Ik snap ook niet waar je dan zo goed over kakaka gaat praten met we gaan de wereld winnen, en dan een massa later oow nee we vechten tegen een overmacht..

en dan later komen zeggen van oow we maakte eigenlijk geen kans tegen de overmacht

Waarom dan wel zoon grote mond hebben? Helaas heb ik het AF virus opgelopen.. wil er zsm van af..

KaKaKa speelt tegen een overmacht, en dit hebben we bewust gekozen. We lopen daarom ook niet te zeiken om deze overmacht, echter is het wel grappig om te zien dat re-or met deze overmacht weinig bereikt terwijl KaKaKa gewoon winsten boekt op deze grote overmacht. Het doel van KaKaKa is in het begin nooit geweest om te winnen, maar om als underdog een stam lastig te vallen. Hierin zijn we tot nu toe zo erg in geslaagd dat we hebben gemerkt dat het niveau op deze wereld weer bizar slecht is dat we ook zomaar eens kunnen gaan winnen.

Helaas nog niet gebeurd.. jammer weer
Zeer goede argumentatie... wel jammer dat je al 2 dagen vraagt voor een antwoord vanuit Re-or en dan krijg je een antwoord komt alleen deze onzin eruit??
Had een normale goede discussie verwacht maar ja

Soms ben ik zuipen en dan reageer ik niet uitgebreid. Ik heb nergens uitbundig staan te vragen om reacties van re-or op het AF, wél heb ik gevraagd om reacties van re-or ten tijden van de stab maar daar lieten jullie een hele dag op jullie wachten. Ik kom heus altijd wel met een leuke reactie zoals deze ;)
 

DeletedUser75418

Guest
Goede avond,
Stabberino!

hierbij word niet het hele verhaal uitgelegd. Dat zal ik even doen

het begon met het feit dat sleepwell met de Kata massa mee zou doen, in welk opzicht weet ik niet boeit ook niet.
dit is een gesprek met een van de spelers van sleepwell (heb zijn naam eruit gehaald want wil geen gezeik met mods)
Sleepwell_clear_eady.png

daarbij komt die weer terug over zijn interns (heel sphere) hij houd Re-or zo lang mogelijk bezig met hem zodat er geen massa op hem zou komen en daarnaast speelt die lekker samen met Kakaka.

het samen spelen is toevallig door ons gesnapt omdat meneer zijn bevelen delen nog had aanstaan met enkelen binnen Re-or hieruit bleek dat sleepwell niet alleen met Re-or aan het praten was, maar ondertussen ook lekker met kakaka bezig was. de massa (die sleepwell ging joinen) werd geen massa met sleepwell maar een massa tegen sleepwell. Wij zaten in discord met een paar van Re-or onderandere ikke zelf hierbij hebben wij het aantal OS uitgerekend dat sleepwell gestuurd had naar KAKAKA wij komen op zoon 250k POP +-.

daarbij was de NAP tussen sleepwell en NON al over we spreken hier over een AFKOELPERIODE van 7 dagen (waarvan er 2 over waren) ook niet netjes praat het ook zeker niet goed maar nadat wij zagen dat sleepwell Os had gestuurd en spelers binnen kakaka op het acc van sleepwell zaten hadden wij in discord een felle discussie hoe we het gingen aanpakken daaruit is gekomen dat we de afkoelperiode gingen stopzetten vanuit NON zijn kant (ben het aan het uitleggen niet goed praten voordat mensen hier weer zitten te zagen) natuurlijk is het negeren van een AFKOELPERIODE niet netjes en dat snap ik best is ook een fout binnen Re-or en zal ook niet meer gebeuren.



gozer deze ban heeft er 0,0% mee te maken met de acties van hem deze ban is ookal opgelost zonder problemen (als je dat nog niet wist)
in het vervolg als je zulke dingen roept, even anders verwoorden want zo vat iedereen het anders op!

einde van mij eeuwige klote verhaal

in het klein sleepwell hoort bij kakaka? XD


Jelle

Omtrent de situatie Met Non-Agreed, daar zijn we nu tot een oplossing gekomen. Alsnog zal ik ook reageren
Sleepwell_clear_eady.png
Dit bericht is van 28 oktober. Op dat moment hadden we nog steeds de invite en dus de keuze om te joinen.

6c82dc01f11cc1f502cf2b6e373df461.png
Invite werd later dus teruggetrokken. Als we wilden joinen, dan hadden we een sollicitatie moeten sturen en werd er gevote of we kans maakten. Duidelijk nog geen lid dan. Mochten we interesse hebben, dan hadden we geen moeite om een sollicitatie te sturen en zo lid te worden.

Zo raar is het toch niet om als niet re-or lid contact te hebben met Kakaka?

Situatie Non Agreed:
We sloten dus een nap met Non Agreed om zo ons 270 graden front te beperken. Opeens kregen we aanvallen van Non-Agreed terwijl we nog steeds een Nap hadden. Toen we verhaal haalden was dit het antwoord:
ec8e9c1f0db76461bd4a229df1cdd8dd.png
Vreemde reactie aangezien het een persoonlijke nap was tussen ons en NA en niet tussen andere stammen. Later die avond werd de nap pas opgeheven, toen begon pas de afkoelperiode van 7 dagen.
Om 12 uur snachts werd de eerste aanval verstuurd. Later werd de aanval teruggetrokken omdat we zeiden dat er sprake was van een afkoelperiode. Op dit moment wisten we al dat het een lange nacht zou worden. En ja, later die nacht kwamen de eerste aanvallen binnen.

Verder werd Non-Agreed ook gedwongen van Re-or om de afkoelperiode te schenden en aanvallen te versturen omdat we zwak stonden.
635af9206e5264377845379b0ab8882e.png

Zoals ik al zei, er is een oplossing gevonden. Maar toch is het niet netjes van Re-or. Alleen omdat we niet voor re-or kiezen, moet een ander lid ons stabben(aanvallen terwijl we nap hadden) . Als er niks op het AF werd gezet, was deze oplossing er waarschijnlijk ook niet gekomen en dan zou Re-or gewoon door gaan met de aanvallen of heb ik het dan mis?
 

DeletedUser78931

Guest
Hahaahahahahaha eigen leden verplichten om een persoonlijke NAP te verbreken. Next level gasten! Zie je zelfs bij KaKaKa niet :D

Hmm weird, ik had nochtans een NAP met dragon Dancer en toen hij weigerde me aantevallen dreigde de leiding met hem te kicken en te internen ?

weird flex but ok...
 
Bovenaan