Situatie Reor/Katagebruik

DeletedUser73162

Guest
Re-or verbreekt NAPs en vindt dit normaal? Zelfs kakaka stabt niet.
 
Reactiescore
524
@Duckje/@Hopeful, @Nozumoil heeft zijn AF-post ondertekent met zijn naam, aan de hand hiervan vind ik het gerechtvaardig om zijn naam zichbaar te houden op de screenshots van skype waarbij laatste onlinetijden en PF zijn verborgen. Indien er toch nog afbeeldingen gecensureerd worden kunnen jullie me altijd een berichtje sturen voor de bewijzen.

Ik zal ook maar eens reageren op deze situatie aangezien. Om te beginnen wil ik deze uitspraak van richting @Zuur quoten omdat deze, op de manier waarop hij geformuleerd is, ook van toepassing zou moeten zijn op andere spelers/stammen.
Ik zal ook maar eens reageren aangezien wij het account zijn dat in deze "achterland boertjes kapot knal massa :p" de meeste kataclears en kata fakes op het account zuur hebben gegooid.

Voor ons steun jij het Kakaka beleid. Het kakaka beleid is Kata alles wat los of vast zit. Wij zullen nooit als eerste kata's op een stam gooien als deze stam nooit kata's op ons gegooid heeft.
Ik, @.sleepwell, zit in de stam Sphere en na mijn weten heeft niemand van ons kata's gegooid op wie dan ook. Toch hebben wij de 'eer' gehad om ze wel te ontvangen van één van jullie leden, namelijk Faketrain.
ftl877n8.png

Zelfs nadat jullie al meerdere malen kata's op het account Lord-Michiel70 gegooid hadden probeerde we nog kata afspraken te maken. Waarop Hidde alleen maar zat te lachen en te trollen.
Het plan was om wereldwijde kata-afspraken te maken. Er zijn dus meer partijen benaderd en betrokken geweest bij deze gesprekken. Veel partijen waren niet bereid om tot afspraken te komen maar deze afspraken zijn ook aan mij voor gelegd en ik heb hier persoonlijk mijn akkoord over gegeven. Nu vraag ik me af wanneer jullie openlijk maatregelen gaan nemen?
icietdbnlxkx8.png


Een andere afspraak die genegeerd wordt is een NAP die ik met de speler Non-Agreed zou hebben. Voor het vertrouwen en rugdekking naar elkaar toe is deze in een latere fase afgesproken met een duidelijke opzegtermijn
tuhef7x.png

en zo hadden we een NAP. Op N-A na hadden we geen afspraken met spelers ver Re-Or dat we elkaar niet mochten aanvallen. Zeker na eerdere aanvallen van Faketrain en The Architect op onze MB leek dat ons wel duidelijk.
Op de dag dat Re-Or een katamassa deed op Kakaka besloten we in actie te komen op Faketrain. Misschien was dit iets teveel olie in het vuur maar er moesten bijna overuren worden gemaakt om alle binnenkomende PM's ed beantwoorden.
Vreemd genoeg kregen wij toen ook een scoutwafe (https://prnt.sc/ljimu8) van Non-Agreed, de interne communicatie daar leek er niet op orde want vreemdgenoeg was niet iedereen daar op de hoogte van de NAP, gelukkig stopten de aanvallen toen we ze erop wezen. Even later (de avond van 15 november) zegden ze de NAP op en ging de opzegtermijn van een week in. Ik heb het idee dat ze moeite hebben met tellen maar nog geen 2 dagen laten (gisteravond) kwamen er weer aanvallen van Non-Agreed onze kant op. Na ze opnieuw te wijzen op de nog bestaande NAP werden de aanvallen dit maal teruggetrokken. Of deze aflopende NAP per ongeluk of bewust overtreden werd laat ik in het midden maar wat ik wel weet is dat de aanvallen die afgelopen nacht/deze ochtend verstuurd zijn (https://prnt.sc/ljspkn) niet onder het kopje 'per ongeluk' valt.
Dit lijkt me toch een aardige stab

Nu ik Toch op het AF aan het typen ben laat ik even de situatie met Sleepwell. uitleggen. Sleepwell was een van de accounts die begon met het vormen van een nieuwe stam wat later de naam Re-Or kreeg.
Dit is niet helemaal waar. De gesprekken over een nieuwe stam liepen al een tijdje op het moment dat ik hierover werd benaderd door @The Architect.. De spelersgroep was al samengesteld en ook op het gebied van de lijnen en jumps waren er al concrete plannen. Hetgeen waar ik een probleem mee had is dat focus op de verkeerde dingen lag en er plots meerdere acc's bijkwamen omdat hun buren niet wouden weggaan zonder dat die acc's mee gingen. Voor mij werd het zo veel te veel een massastam waar er slechts enkele achterblijvers waren waar geen plan voor was gemaakt.

Toen het allemaal begon te vormen gaf sleepwell. aan eerst nog wat af te willen handelen binnen Sphere (wat erop leek was een bult interns die allemaal gingen stoppen door de vorming van Re-Or.)
Het probleem was dat de stam zich veel te snel vormde terwijl er nog veel zaken nog niet op orde waren. Daar waren meer spelers het over eens alleen sommige zaten al in Infect (Re-Or) en anderen zaten niet in een positie om toen protest in te dienen. Één van de dingen die stukken beter kon was het contact naar de spelers die niet meegenomen waren in de plannen. De spelers die uit Sphere vertrokken hebben geen enkele moeite genomen om ook afscheid te nemen of om aan te kondigen dat ze weg gingen. De overige leden mochten dat de dag erop in het stamoverzicht waarnemen.

Wij dachten, naja laat hem dan ff dat internen en dan kan hij over komen. Hij hield ons steeds langer aan het lijntje door steeds vager te reageren. Nu tijdens dat wij aanvallen gingen versturen kwamen wij erachter dat sleepwell. def had lopen naar Kakaka. Waaruit wij aan sleepwell gingen vragen waarom.
Aan het begin was er ook zeker wel de intentie om alsnog over te komen. Helaas was er weinig verbetering in het beleid van Re-Or. Na een tijdje trokken jullie de invite in en dat was jullie goed recht. Ik had met meerdere mensen contact en heb duidelijk aangegeven geen moeite te hebben met het versturen van een sollicitatie op het moment dat ik interesse had om te joinen.
qs1qy1d78ddxu.png

Er was zeker nog de intentie om te komen maar er zijn ook een aantal zaken geweest waarbij er met een dubbele standaard gemeten werd.

Wordt vervolgd
 

Bijlagen

  • upload_2018-11-18_10-35-32.png
    upload_2018-11-18_10-35-32.png
    128,9 KB · Weergaven: 5
  • upload_2018-11-18_11-24-58.png
    upload_2018-11-18_11-24-58.png
    126,9 KB · Weergaven: 5
  • upload_2018-11-18_11-45-56.png
    upload_2018-11-18_11-45-56.png
    74,4 KB · Weergaven: 2
  • upload_2018-11-18_11-47-2.png
    upload_2018-11-18_11-47-2.png
    59,7 KB · Weergaven: 2
  • upload_2018-11-18_11-54-43.png
    upload_2018-11-18_11-54-43.png
    199,4 KB · Weergaven: 4

DeletedUser73162

Guest
Fake news, fake news!!!!

Grootste stab en meest vieze actie van de wereld dames en heren ;)
 
Reactiescore
831
Reor wilt geen kata afspraken met me maken zolang ik in KaKaKa zit omdat ik zo hun beleid goedkeur. We zullen eens zien hoeveel mensen van Reor leaven nu ze stabben goedkeuren ;)
Ik gok geen enkele, hypocrieter kan gewoon niet.
 
Reactiescore
11
Beste forumposters/medelezers

Ik post gewoonlijk nauwelijks op het forum, maar voel me hier genoodzaakt om te antwoorden.
Ik ga dus ook een aantal uitspraken doen waarbij ik niet wil zeggen dat de spelers in kwestie geen goede spelers zijn ook wil ik mezelf niet boven deze spelers plaatsen.

Het gaat me namelijk over volgend bericht van ''Beast in War'' een speler die volgens mij op the alcoholic dream speelt.
Wij hebben Roxanne weggespeeld. Stond op dat moment boven ons in de ranking :p

Naar mijn mening voelde hij zich genoodzaakt dit bericht te posten doordat men bellum verwijt van nog niets degelijks gepresteerd te hebben. Bellum heeft het als stam ontzettend slim aangepakt en is bezig met de rim veilig te stellen. Maar de rim veiligstellen bewijst niet dat je een goede speler bent. Het zegt iets over hoe de leiding goede edellijnen heeft gemaakt en goed bezig is met de stam samen te houden.

Hiermee wou "Beast in war" dus bewijzen dat ze wel de individuele krachten hebben om spelers weg te spelen.
Deze p&p vind ik volledig onterecht op het moment van de aanval speelde er niemand actief op roxanne, buiten 1 speler die toch nog iets van troepenbewegingen heeft gedaan. Het actieve team van op begin 63 was dus niet meer aanwezig. Wij als stam hebben dus nauwelijks tot niet kunnen os'en omdat er geen communicatie was doordat de hoop was opgegeven op dat acc.

Wat ik wel raar vind is dat of "Beast in War" die normaal gezien heel degelijk en deftig met respect op het forum post zegt dat Roxanne op dat moment boven hen in de ranking staat.
Is het een foutje van hem of een leugen ik wil geen verwijten maken maar ik denk dat het raar is dat je zegt dat je achter staat op roxanne terwijl je haar aanvalt met je eigen acc van 611k(alcoholic dream) en hulp van ander acc 309k(c0okie monst3r) tegen het account Roxanne met 209k. Misschien begrijp ik het verkeerd of misschien had hij niet gedacht dat iemand het ging nakijken. Als dit waar is mijn respect voor deze poster wel weg:'( (niet dat hij dit erg moet vinden ofzo)

Het was dus zeker geen grote prestatie om roxanne weg te edelen, in tegendeel.
Verder apprecieer ik het wel dat cookie en alcoholic het front echt opzoeken terwijl andere spelers in bellum die veel harder geprezen worden in andere topics dit niet doen.

Sorry voor de eventuele slechte woordkeuze ,spelling- en taalfouten. Ook sta ik zeker open voor feedback aangezien dit men eerste echte forumpost is. Dit kan ook volledig onterecht zijn dan trek ik al mijn beschuldigen weg , maar moet uiteraard eerst even weten waarom:)

Hier volgen nog de bijlages ik heb gekeken naar de stats van 11 oktober aangezien ze op die datum roxanne hebben weggespeeld.
upload_2018-11-18_18-13-49.pngupload_2018-11-18_18-13-23.pngupload_2018-11-18_18-12-41.png

edit:geprobeerd de bijlages in spoiler te zetten
edit2: dit lukt me niet xdxp
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73162

Guest
Kan iemand van Re-Or nog iets nuttigs melden betreft de stab of kunnen we langzaam de hele stam van dit gebeuren de schuld geven?
 

DeletedUser79332

Guest
Kan iemand van Re-Or nog iets nuttigs melden betreft de stab of kunnen we langzaam de hele stam van dit gebeuren de schuld geven?


Ze zijn denk ik even in intern beraad over hoe ze dit nu weer moeten rechtlullen. :rolleyes:
 

DeletedUser79858

Guest
Wij hebben Roxanne weggespeeld. Stond op dat moment boven ons in de ranking :p

@Lil Pump

Ik denk dat hier de datum 18-09-2018 wordt bedoeld
De puntenverhouding was toen 210,365 voor Rox en 188,319 voor de Alcoholisten
Er zijn toen in 24 uur tijd 6 dorpen geedelt, waarbij er 2 gerecapped zijn.

Dat er later met een paar accounts samen (ik heb zelf ook nog een paar clears gegooit) een einde aan gemaakt is dat klopt. Toen was het account zoals je zelf schrijft echter reeds gebroken en ging het meer om leegzetten en opedelen.

Hoop dat dit wat verduidelijking geeft ;)
 
Reactiescore
11
@Lil Pump

Ik denk dat hier de datum 18-09-2018 wordt bedoeld
De puntenverhouding was toen 210,365 voor Rox en 188,319 voor de Alcoholisten
Er zijn toen in 24 uur tijd 6 dorpen geedelt, waarbij er 2 gerecapped zijn.

Dat er later met een paar accounts samen (ik heb zelf ook nog een paar clears gegooit) een einde aan gemaakt is dat klopt. Toen was het account zoals je zelf schrijft echter reeds gebroken en ging het meer om leegzetten en opedelen.

Hoop dat dit wat verduidelijking geeft ;)

No offense he maar ik betwijfel dat hij dit wilt zeggen.
Iemand wegedelen is geen 4 dorpen winst maken.
Zelfs als hij dit bedoelt zou het enorm raar zijn om als antwoord op dit topic af te komen met iets van 2 maanden geleden toen de accounts in de 100 000 zaten en niet in de miljoenen en hierover opscheppen.
 

Unidentified Black Male.

Beste Designer 20/21
Reactiescore
2.208
No offense he maar ik betwijfel dat hij dit wilt zeggen.
Iemand wegedelen is geen 4 dorpen winst maken.
Zelfs als hij dit bedoelt zou het enorm raar zijn om als antwoord op dit topic af te komen met iets van 2 maanden geleden toen de accounts in de 100 000 zaten en niet in de miljoenen en hierover opscheppen.

Er word nergens opgeschept.. t word in 1 zin een keer benoemd.

En dat de genade klap toen is gegeven bij t eerste offensief lijkt me wel zeker. Er is toen voor die fase van t spel veel deff omgekomen en een aangal grote dorpen verlies heeft gwn tot ontmoedeging geleid...

Er werd verweten dat bellum geen “grote acties” opzet en TAD reageert daar op met het wegspelen van roxanne destijds.

Ik bekijk t liever anders, dat wij de laatste tijd dus geen acties aan t front bij reor geleverd hebben is waar maar daarintegen zijn we met gemiddeld 200k per account gewoon gegroeid, dit mede door acties waar meerdere accounts bij betrokken waren in de rim.

Dat hier geen miljoenen accounts bij omkomen klopt maar er worden hele stammen weggeveegd die allemaal 90% deff spelen :p. Onze tijd komt nog wel aan t front :).
 
Reactiescore
44
Beste mede AF’ers

Mbt tot de situatie met non-agreed en sleepwell. Nap schenden is idd niet de bedoeling en dat is onze fout. We hebben inmiddels al met de betreffende personen overlegd en hebben een oplossing gevonden voor sleep.

Katas vanuit faketrain waren een ongelukje, ze stonden nog op boer van de aanvallen op kakaka.

Betreft de kata regels met nicolas. Dit waren afspraken mocht hij re-or joinen. Dit is niet gebeurd dus zijn er geen afspraken van beide kanten. Mocht er wel interesse zijn voor afspraken kunnen jullie ons een bericht sturen om hier verder op in te gaan.

Ik hoop dat t nu duidelijk is voor iedereen.

M.V.G.
Isaac
 

DeletedUser79332

Guest
Had er idd ook mee van verwacht.

Beetje kort door de bocht dit: Katas stonden nog op boer, sorry maar deal with it.
Tenminste, dat filter ik eruit...
 
Bovenaan