Situatie 'Go Hard or Go Home'

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser68047

Guest
Beste AF spammers!

Karsten, Dimitri en ik hebben de afgelopen twee dagen aanvallen binnen gehad. Hier is niks mis mee! Helaas is de manier van deze aanvallen een beetje sneu gegaan. Om jullie op de hoogte te stellen wat voor speler 'Go Hard Or Go Home' echt is laat ik jullie ons PM gesprekje graag zien! Laat duidelijk zijn dat ik dit niet post omdat we bang zijn te verliezen. Dit gevecht is makkelijk te winnen maar hij claimt een grote top speler te zijn, maar doet een topspeler zulke acties? :confused::confused:

Hierbij het HELE gesprek: (Aangezien ik niks te verbergen heb.)

Go Hard Or Go Home 18.03.14 13:41
Duizend maal sorry voor de aanvallen. We hebben een paar uur niet op ons account kunnen inloggen, door een hacker.

Misschien kunnen wij eventuele schade vergoeden?

DeathW1ng 18.03.14 13:41
Je maakt een grapje(rofl)
____________________________________________________
Roy | Team
[player]DeathW1ng[/player]

Go Hard Or Go Home 18.03.14 13:42
Was het maar waar..

DeathW1ng 18.03.14 13:42
hmm, begin er mee wat zijn fakes/ wat zijn echte troepen/ wat zijn edels;)

Daarna zullen we wel verder zien.
____________________________________________________
Roy | Team
[player]DeathW1ng[/player]

Go Hard Or Go Home 18.03.14 13:42
Alles is bijna fake

DeathW1ng 18.03.14 13:43
En de rest?;)

Wat stel je zelf voor?
____________________________________________________
Roy | Team
[player]DeathW1ng[/player]

Go Hard Or Go Home 18.03.14 13:44
Een paar halve clears

Je mag wel wat dorpen hebben :)

DeathW1ng 18.03.14 13:44
Maar ik snap het even niet;P

Er is een hacker, die gooit alles op mij?:p En tenslotte mag ik dorpen van jouw hebben?

Ik verwacht een adder onder het gras.

Lopen er echte edels?
____________________________________________________
Roy | Team
[player]DeathW1ng[/player]

Ik begon hem toch redelijk te geloven, maar toch dacht ik, ik kom door vragen zoals 'waar lopen de edels heen' er wel achter of hij de waarheid spreekt. (Natuurlijk wist ik al lang waar de echte edels liepen)

Al snel draaide hij toch wel om mijn vragen heen en wist ik dus dat hij volop aan het faken was.


DeathW1ng 18.03.14 13:47
Heb je skype? Dan hebben we het er heel even over.. Is wat makkelijker
____________________________________________________
Roy | Team
[player]DeathW1ng[/player]

DeathW1ng 18.03.14 13:50
Toch maar niet?:p
____________________________________________________
Roy | Team
[player]DeathW1ng[/player]

Go Hard Or Go Home 18.03.14 13:51
Als je even geduld hebt..

DeathW1ng 18.03.14 13:52
Is prima! Sorry:p Ben eventjes een beetje ongeduldig omdat ik de zaak lastig vind in te schatten.

Ik weet dat jullie spelers op niveau zijn, ik weet dus dat jullie niet met halve clears aanvallen.. Dat doen jullie wel, dus ik neig ernaar dat ik het verhaal geloof. Maar ik kan het zo lastig geloven aangezien het een risico factor is voor mij. Ik wil dus graag weten hoe het zit;)
____________________________________________________
Roy | Team
[player]DeathW1ng[/player]

DeathW1ng 18.03.14 14:28
Toch maar wel dodgen?;p
____________________________________________________
Roy | Team
[player]DeathW1ng[/player]

Go Hard Or Go Home 18.03.14 14:43
Welke wou je dodgen?

DeathW1ng 18.03.14 14:47
nee jij haha.. ik stuurde scouts maar je dodged op scouts na;P
____________________________________________________
Roy | Team
[player]DeathW1ng[/player]

DeathW1ng 18.03.14 16:22
Alweer gehacked?
Zielig dat je het als excuus gebruikt. ;)

Mvg,
[player]Underthesheets.[/player] - Kevin

Go Hard Or Go Home 18.03.14 17:35
....

DeathW1ng 18.03.14 17:37
Ik snap niet echt dat je alsnog aanvallen stuurt terwijl je 'gehackt' was?:p Zo veel spijt had je dus duidelijk niet haha;P
____________________________________________________
Roy | Team
[player]DeathW1ng[/player]

DeathW1ng 18.03.14 18:28
Beetje zielig dit he ;)

Zelf falen op deze wereld, vervolgens slaan we je aanbod tot 1 op 1 gevecht af waarin je toch niets te verliezen hebt en dan ga je wat lopen liegen over iemand die jou gehackt heeft. Komop kerel, wie denk je hier dat je voor je hebt? Ik heb geen tik van de molen gehad ofzo.

Je kunt aanvallen wat je wilt, maar ik ga mijn clears niet dood laten lopen op je. Dan pakken we je gewoon wel met de stam. Belachelijke actie ;)
____________________________________________________
Karsten | Team [player]DeathW1ng[/player]


Go Hard Or Go Home 19.03.14 08:36
Ach joh, we ouwehoeren maar wat.

En belachelijk dat jij je verschuilt achter we slaan een gevecht af...
Donder op man.

Je zou moeten zeggen: leuk een gevecht, eindelijk gebeurt er wat.
Maar jullie beginnen te huilen en schreeuwen met: WAT DOE JE NOU ?!!

Wij falen op een wereld? 3 werelden top 5....
Wat verwacht je dat we w37 gaan afwachten tot we daar in de top 5 staan...
Is wel goed met jou!

Geniet van de fakes treinen, en datgene wat we hebben lopen. En gaan laten lopen.

Die massa dat word alleen maar gezellig :D

DeathW1ng 19.03.14 10:13
Ik roep niet wat doe je nou. Ik vind het alleen zwak dat je een beetje gaat liegen over dat je gehackt bent.

Dat er wat gebeurt is prima. Maar ik ga niet 1 op 1 tegen je strijden wanneer ik wat te verliezen heb en jij niet. Dan maak ik het mezelf liever makkelijk en schakel ik de stam in. Ga geen onnodige verliezen lijden.

DeathW1ng 19.03.14 10:48
Toch wel lachwekkend, de gene die hier een domme fout begaat probeert dat nog in de voeten van een ander te schuiven ook!:p Wij zijn de gene die schuilen en roepen Wat doe je nou?? Ten eerste, ik zou het appreciëren als je dat stukje eventjes voor me citeert, want ik kan het echt niet vinden.. (Kan aan mij liggen hoor;)) Ten tweede gaat het niet over het kunnen stoppen of niet kunnen stoppen. Tuurlijk kunnen we je stoppen, heb wel voor ergere situaties gestaan. Waar het mij omgaat is dat dit grapjes zijn die niet gemaakt kunnen worden binnen de Tribalwars community. Gelukkig ben ik niet de enige die dit vind.

"Wij falen op een wereld? 3 werelden top 5...." In mijn ogen falen jullie wel degelijk ja. Een top speler verzint geen trucjes om er zelf sterker voor te komen te staan (1v1 vragen terwijl jij niks te verliezen hebt), een top speler vraagt überhaupt niet of hij mag aanvallen, dit doet hij gewoon, ten slotte en waarschijnlijk de meeste grote 'noobactie' is het verzinnen van slappe smoesjes om onschuldig over te komen zodat je ons op het verkeerde been kan zetten. Helaas lukt dit je niet, en wat ga je dan doen? Ons een beetje belachelijk maken? De enige 'belachelijke' hier ben jij toch echt wel als 'topspeler.'

"Geniet van de fakes treinen, en datgene wat we hebben lopen. En gaan laten lopen.

Die massa dat word alleen maar gezellig :D"

Zullen we zeker doen, het spelletje draait hier niet voor niks om;)
____________________________________________________
Roy | Team
[player]DeathW1ng[/player]

Enkele dagen geleden vroeg hij dus om een 1 op 1 gevecht aan te gaan met mij.. Hij zei niet veel meer te hebben aan de wereld maar wij willen graag door gaan natuurlijk. Het is in zijn geval dus een alles of niets verhaal en hij heeft niks te verliezen. Wij hebben dit dus afgeslagen. Nu hoorde ik zojuist dat hij al die tijd gewoon stacked heeft gestaan, dus hij heeft ons al eerder de broek aan willen naaien. Goede speler zeg!:p


Ik zou graag willen weten wat jullie hiervan vinden? Kan dit?

Hierbij, Go Hard Or Go Home, Top/Flop? ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser57985

Guest
Triest, daarom nooit mensen zomaar geloven maarja.

Laat hem maar lekker wel ''3x in de top 5 gespeeld'', hij bakt er dan alleen niet zoveel van. ;)
 

DeletedUser60039

Guest
Nujah hij kwam ons ook al aanvallen, lekker gezellig wel niet over tetteren, gewoon laten bezinken :D
 

DeletedUser64057

Guest
maar moet hiervoor nou een nieuw topic geopend worden?:confused:
kan toch gewoon bij grappige igms
 

DeletedUser16768

Guest
We hoeven niet voor elke situatie een topic aan te maken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan