Situatie beschrijving BB + wat extra woorden

DeletedUser59180

Guest
Mooi, dan hebben we vanaf nu een Vredesverklaring van vrijdagavond 7 uur tot zaterdagmiddag 4 uur (uitslapen :)), en dan zaterdagavond en zondag hetzelfde :D
 

DeletedUser

Guest
Mooi, dan hebben we vanaf nu een Vredesverklaring van vrijdagavond 7 uur tot zaterdagmiddag 4 uur (uitslapen :)), en dan zaterdagavond en zondag hetzelfde :D

Behalve het account MrGrizzly daar mag je van donderdag 12:00 tot maandag 12:00 niks doen :p :p :p
 

DeletedUser

Guest
Ondertussen vergadert Dei verder...

babydeer.png
 

DeletedUser

Guest

Je hebt hem niet naab -.-, de lijst die op het forum stond was niet de lijst van hoeveel clears iedereen heeft maar van een project. Daarnaast is die lijst 5 maanden oud.

Geinig, want ik heb wel de lijst en dat soort informatie zet ik niet op ons vrije forum. Net als offences, die staan ook niet op het vrije forum, dat gebeurd pas als ze van start gaan.

Ton
 

DeletedUser

Guest
Je hebt hem niet naab -.-, de lijst die op het forum stond was niet de lijst van hoeveel clears iedereen heeft maar van een project. Daarnaast is die lijst 5 maanden oud.

Geinig, want ik heb wel de lijst en dat soort informatie zet ik niet op ons vrije forum. Net als offences, die staan ook niet op het vrije forum, dat gebeurd pas als ze van start gaan.

Ton

hij heeft dus niet eens begrepen wat we aan het doen waren toen we ff wouden weten hoeveel clears iedereen wel wou doneren voor een nieuwe mass...
en niet alleen te dom om dat te brgrijpen maar ook nog eens te dom om te begrijpen dat je gewoon niet welkom meer bent :eek:
 
Bovenaan