simulator

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
hallo

waarom geeft die simulator niet de juiste uitslagen aan die er komen te staan.
dit is echt werkelijk waar de zoveelste keer dat dit me overkomt en dan tenkoste van 2 edels dus die simulator die klopt gewoon niet in heb alles volgens de juiste gegevens ingevult maarja al mijn troepen dood en 2 edelmannen en daarom ben ik nu ook echt pis nijdig :mad: en ik snap dat ook niet waarom hij de verkeerde gegevens invult:confused:

dus conclusie vertrouw de simulator niet

mvg jappie24 wereld 20
 

DeletedUser53396

Guest
hallo

waarom geeft die simulator niet de juiste uitslagen aan die er komen te staan.
dit is echt werkelijk waar de zoveelste keer dat dit me overkomt en dan tenkoste van 2 edels dus die simulator die klopt gewoon niet in heb alles volgens de juiste gegevens ingevult maarja al mijn troepen dood en 2 edelmannen en daarom ben ik nu ook echt pis nijdig :mad: en ik snap dat ook niet waarom hij de verkeerde gegevens invult:confused:

dus conclusie vertrouw de simulator niet

mvg jappie24 wereld 20

1. Dit hoort hier niet
2. Heb je ook rekening gehouden met geloof, nachtbonus, geluk & pech
3. Daarom kan je beter een extra clear ervoor sturen ;)
 

DeletedUser52174

Guest
hallo

waarom geeft die simulator niet de juiste uitslagen aan die er komen te staan.
dit is echt werkelijk waar de zoveelste keer dat dit me overkomt en dan tenkoste van 2 edels dus die simulator die klopt gewoon niet in heb alles volgens de juiste gegevens ingevult maarja al mijn troepen dood en 2 edelmannen en daarom ben ik nu ook echt pis nijdig :mad: en ik snap dat ook niet waarom hij de verkeerde gegevens invult:confused:

dus conclusie vertrouw de simulator niet

mvg jappie24 wereld 20

Je kunt beter 100 bijl van je clear afhalen en je edel na de clear sturen met je 100 bijl dan je edel met je volle clear laten lopen.. dat is veel veiliger!
 

DeletedUser

Guest
ja ik heb met de nachtbonus geloof enzo rekening gehouden maar toch en trouwens dat doe ik ook al maar ik wou het even snel edelen
 

DeletedUser

Guest
ja ik heb met de nachtbonus geloof enzo rekening gehouden maar toch en trouwens dat doe ik ook al maar ik wou het even snel edelen
Vandaag ook een treintje doodgelopen, morgen heb ik gewoon en nieuwe en ga ik verder ;) Maakt iedereen wel eens mee :)
 

DeletedUser

Guest
tsja denk ik ook alleen wel bale dat ik die nu weer moet maken en met de troepen erook bij
 

DeletedUser26667

Guest
Dat probleem moet je toch wel bij jezelf zoeken hoor.
Neem maar enkelen rapportjes eruit alles dat je invult klopt;)
 

DeletedUser57683

Guest
Dat probleem moet je toch wel bij jezelf zoeken hoor.
Neem maar enkelen rapportjes eruit alles dat je invult klopt;)

ssssssT, Geloof niet dat ie weet dat geluk of in zijn geval pech ook nog een rol spelen :p
 

DeletedUser26667

Guest
Als hij maar bij mij wegblijft. Zag net dat ie nog 3 bb's in zijn cluster had
 

DeletedUser56302

Guest
je kan ook nog denken aan ridder item van de verdediger.
ullrich's zwaard,zwitsers hellebaard, edwards lange boog etc. :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan