[Ingevoerd] Simulator Sjablonen

Goed idee?

  • Ja

    Stemmen: 46 90,2%
  • Nee

    Stemmen: 5 9,8%

  • Totaal aantal stemmers
    51

DeletedUser

Guest
Beste AF'ers,

Ik zit af en toe wel eens met de simulator te spelen, en ik erger me er best vaak aan dat ik elke keer de aantallen moet invullen. Is het geen optie dat je sjablonen kan maken voor een standaard aantal eenheden? Zo kan je bijvoorbeeld je eigen clearopbouw doen, of een standaard stack van de verdediger invoeren, afhankelijk van hoever de wereld is gevorderd.

Voor de mensen die nee stemmen, onderbouwing aub :)
 

DeletedUser

Guest
Ja, de hele tijd hetzelfde moeten invullen is erg irritant. Dit is de rede dat ik de simulator bijna niet gebruik
 

DeletedUser67973

Guest
Eens alhoewel de verdediger best nutteloos is om sjablonen van te hebben aangezien je normaal wel hoor te weten met hoeveel clears je door stacks heen kom.
En in geval van scouts berichten ga je altijd via het bericht naar de simulator en vult die de verdedigende troepen automatisch in.
 

DeletedUser

Guest
Eens alhoewel de verdediger best nutteloos is om sjablonen van te hebben aangezien je normaal wel hoor te weten met hoeveel clears je door stacks heen kom.
En in geval van scouts berichten ga je altijd via het bericht naar de simulator en vult die de verdedigende troepen automatisch in.

In principe waar, maar iedereen gebruikt andere clears, en precies weten vind ik prettiger dan ongeveer af kunnen lezen :)
 

DeletedUser67973

Guest
Er is zowiezo nooit een exact omdat er nog een geluksfactor inzit he:)
 

DeletedUser

Guest
Er is zowiezo nooit een exact omdat er nog een geluksfactor inzit he:)

Klopt, maar ik ga altijd van -25% uit, dan kan wat je hebt berekend alleen maar positief uitvallen :) terwijl als jouw clear anders is dan de clears waarmee die tabellen ongeveer berekend zijn kan het vies tegenvallen :p
 
Reactiescore
111
Toen ik de titel las was ik al voor :D
 

Deleted User - 2265087

Guest
Eens alhoewel de verdediger best nutteloos is om sjablonen van te hebben aangezien je normaal wel hoor te weten met hoeveel clears je door stacks heen kom.
En in geval van scouts berichten ga je altijd via het bericht naar de simulator en vult die de verdedigende troepen automatisch in.

Dat is alleeen met PA, ik ben zeker voor!
 
Reactiescore
25
Bedankt voor je idee, het is doorgegeven
DS-11861
 
Bovenaan