Simeco's Grote Kippentopique

Status
Niet open voor verdere reacties.
Reactiescore
1.777
Bedankt allen voor jullie steun. Peggy is ondertussen terug thuis en zit voorlopig binnen. De dierenarts heeft pilletjes en spuitjes meegegeven. Voorlopig wordt ze niet beter maar de arts zei dat de revalidatie nog wel even kon duren
 
Reactiescore
1.383
Doet me goed dat Peggy inmiddels weer in haar veilige omgeving is. Hoe hebben Donald en Betty gereageerd op de hele situatie? Ik hoop een voorspoedig herstel voor Peggy en dat ze tot die tijd maar goed verwend mag worden door jullie!
 
Reactiescore
1.777
Doet me goed dat Peggy inmiddels weer in haar veilige omgeving is. Hoe hebben Donald en Betty gereageerd op de hele situatie? Ik hoop een voorspoedig herstel voor Peggy en dat ze tot die tijd maar goed verwend mag worden door jullie!
duidelijk verwarring bij betty en donald maar ze houden zich sterk
ondertussen geen beterschap in de situatie van peggy :sad::sad:
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
de peggy die ik heb gezien op stream zat vol levenslust, en ik geloof, sterker ik weet zeker, dat diezelfde levenslust nog steeds aanwezig is en haar er door gaat trekken
 
Reactiescore
447
Rip peggy, dit weekend eten we kip dus
 
Reactiescore
1.383
Doe eens normaal bitte, want Peggy is gewoon nog onder ons en sterkte ipv rip-wensen kan ze beter gebruiken.
 
Reactiescore
1.659
Rip Peggy moge je aanbeland zijn op een betere plek.

Dit verlies doet me verdriet.
 

Rob.

Forum Personality 19/20
Reactiescore
5.763
ik weiger te geloven dat peggy de strijd verloren heeft tot ik het harde nieuws uit een betrouwbare bron hoor..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan