Signature Contest #7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Na meer dan 19 dagen en 33 uren presenteer ik:
Signature Contest #7

Inleiding
Yaw gekke gozers,

Nieuwe signature contest w0ah.
nieuwe inleiding kan er niet vanaf tho

Algemene Informatie
De wedstrijd is vrij simpel, je stuurt een tag in, die worden allemaal door mij zelf in een topic gepost, en daar wordt gestemd. Later worden de stemmen geteld en hebben we een top 3.
Ik zal ook een post bij houden als deze: SotW Winnaars!
Hier zal ik waarschijnlijk niet de gehele top 3 posten, maar alleen de winnaar. Misschien de nummer twee en drie nog in een spoiler eronder, voor degenen die daar nog naar willen kijken.
Deze kan je hier vinden.

Prijzen
Geen, fuck the premiumgeilers. Ha-haaaaa. :D

Regels
Voor deze ronde gelden de volgende regels:
Je mag maximaal twee inzendingen per persoon insturen, als je twee instuurt moet minstens één daarvan een collab zijn.
Je mag geen premades insturen. Je mag je signature wel vantevoren in het Algemeen Plaatjes Topic posten voor feedback en eventuele verbeteringen.
De maximale breedte en hoogte bedragen 400x800 pixels.
Als je ript wordt je gediskwalificeerd voor de volgende 10 rondes. Als je niet precies weet wat rippen inhoudt, kan je dit topic door Frozen Grace. eens doorlezen.

Inleveren
Jouw werk inleveren doe je door een privébericht naar mij te sturen op het forum.

Informatie des Ronde
Start: Zondag 25 oktober 2015
Einde: Zondag 8 november 2015
Thema: C4D Tags
Bijzonderheden: N.V.T.

hasta la vista

Laatst bewerkt:
Niemand maakt wat, is zeer inactief word niet op gereageerd.. etc ;)

Tegenover jullie, hypocrieten, die enkel commentaar hebben op alles en nog wat, hebben sommigen toch in gezonden.
Wat hebben jullie gedaan? enkel gesproken, met spreken ben je namelijk niets.
Als je werkelijk iets wil doen, kan je oftewel ook een plaatje insturen oftewel stil zijn.

Tegenover jullie, hypocrieten, die enkel commentaar hebben op alles en nog wat, hebben sommigen toch in gezonden.
Als je werkelijk iets wil doen, kan je oftewel ook een plaatje insturen oftewel stil zijn.
Oh, dus je wilt het helemaal dood hebben? Slaat natuurlijk nergens op wat je zegt.

Ik vraag mij af waar jij ontleed dat ik het hier dood wil maken..
Hetgene dat ik hiermee bedoel, en ik zal het vrij simpel houden, is dat spreken gemakkelijk is.
Maar wat als ze, de tijd waar ze hun gal spuwen, gebruiken om eens een SOTW inzending te maken?
Maar dat is blijkbaar iets te moeilijk, liever kritiek hebben dan mee te helpen om iets op te bouwen.

Wat een onzin. Ik ben altijd tegen het samenvoegen geweest en gezegd dat het niets ging oplossen en zo blijkt ook. Ik heb helemaal de behoefte er niet aan om in te zenden, dat had ik niet voor de samenvoeging en dat heb ik nu ook niet. Wat mij betreft wordt het direct terug gesplits dus nee, ik wil het helemaal niet mee helpen opbouwen.

Dan hoef je hier ook geen kritiek te komen posten.
Blijf dan maar mooi kritiek geven bij PA, en laat ons en toekomstige nieuwe leden, ons gangetje gaan zoals het altijd is gegaan.

Toontje lager g

Post dan kritiek die iets te maken heeft met de topic mister ex mod.

Wat een onzin. Ik ben altijd tegen het samenvoegen geweest en gezegd dat het niets ging oplossen en zo blijkt ook. Ik heb helemaal de behoefte er niet aan om in te zenden, dat had ik niet voor de samenvoeging en dat heb ik nu ook niet. Wat mij betreft wordt het direct terug gesplits dus nee, ik wil het helemaal niet mee helpen opbouwen.
Waarom ben je altijd tegen het samenvoegen geweest? En waarom moet het weer opgesplitst worden?

Toontje lager g
Want?

Laatst bewerkt:
^

Alsof hij wat doet "voor" de community, je maakt tags omdat je het leuk vind, en niet omdat het de activiteit omhoog helpt, als je dat zelf gelooft, ben je zelf een hypocriet.
Veel mensen hebben voorspeld, dat het geen fuck gaat uithalen of het plaatjes aanvragen forum bij grafisch forum gaat of niet. In tegendeel, toen was er meer activiteit dan nu. En dan beginnen uitschelden voor hypocrieten?
En voor er weer met hypocriet gegooid word, ik ben niet gestopt met tags maken, want ik maak ze nog altijd, en heb er nog veel plezier aan, maar daar blijft het ook bij. kusjes Diego xx

^

Alsof hij wat doet "voor" de community, je maakt tags omdat je het leuk vind, en niet omdat het de activiteit omhoog helpt, als je dat zelf gelooft, ben je zelf een hypocriet.
Veel mensen hebben voorspeld, dat het geen fuck gaat uithalen of het plaatjes aanvragen forum bij grafisch forum gaat of niet. In tegendeel, toen was er meer activiteit dan nu. En dan beginnen uitschelden voor hypocrieten?
En voor er weer met hypocriet gegooid word, ik ben niet gestopt met tags maken, want ik maak ze nog altijd, en heb er nog veel plezier aan, maar daar blijft het ook bij. kusjes Diego xx
Tuurlijk, genoeg mensen hebben voorspeld dat het weinig uit zou maken, ik heb alleen toentertijd ja gestemd in de hoop dat de activiteit op het GF weer wat omhoog ging, dat is niet gebeurd(behalve in het begin dan) maar je moet het ook anders bekijken, een persoon als MCmagmaz is nu aan het taggen en stuurt elke keer in voor de sotw, die is begonnen met het maken van pf'jes(zoals eigenlijk iedereen die tagt :p) en mijn hoop is dat dat bij meer nieuwe mensen gebeurt. Er zijn nu weer een aantal plaatjesmakers bij gekomen en wanneer die daar de interesse in verliezen kunnen ze gaan taggen. Nells brengt het misschien wat bot maar hij bedoeld het juist om het GF te helpen.

Tuurlijk, genoeg mensen hebben voorspeld dat het weinig uit zou maken, ik heb alleen toentertijd ja gestemd in de hoop dat de activiteit op het GF weer wat omhoog ging, dat is niet gebeurd(behalve in het begin dan) maar je moet het ook anders bekijken, een persoon als MCmagmaz is nu aan het taggen en stuurt elke keer in voor de sotw, die is begonnen met het maken van pf'jes(zoals eigenlijk iedereen die tagt :p) en mijn hoop is dat dat bij meer nieuwe mensen gebeurt. Er zijn nu weer een aantal plaatjesmakers bij gekomen en wanneer die daar de interesse in verliezen kunnen ze gaan taggen. Nells brengt het misschien wat bot maar hij bedoeld het juist om het GF te helpen.
Ik ben best bereid tags in te leveren, op voorwaarde dat er een paar mensen meedoen, want ik wil elke dag plaatjes maken, maar elke keer weer staat het topic me niet aan, dus misschien een appart topic maken hiervoor ofzo?
Edit^
Topic of gewoon iemand bijhouden wie bereid is actief te taggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.