shutdown day

DeletedUser

Guest
ik heb net vernomen dat het op 24 maart "shutdown day" is.
(officiële site, meer info)
nu vraag ik mij af wat jullie hier van vinden & of tribalwars hieraan meedoet :eek:

ik vind dit een ramp :cool:
 

DeletedUser

Guest
lol, ik moet zeggen als je er niet voor kiest kan het soms erg vervelend zijn.

Maaar als ik op vakantie ben heb ik er geen problemen mee.
 

DeletedUser

Guest
op vakantie is het idd niet zo erg :)

(ik zie net dat 24 maart een zaterdag is... net een dag dat ik niets heb te doen :( )
 

DeletedUser

Guest
TW bijvoorbeeld, maar nu is er een sportschool!!!:D jippie!!
 

DeletedUser613

Guest
Ik ken mensen die dit een absolute ramp zouden vinden, en die op school nauwelijks de dag kunnen doorkomen zonder pc...
 

DeletedUser

Guest
die zijn er idd, kijk maar naar het cijfertje onder de knop "i cannot" op de officiële site ;) (zie eerste post)
 

DeletedUser

Guest
velke-a spellee?

Kennen jullie de chef van de Muppets nog? "Mork Mork Mork", die Zweedse gozer die echt voor geen donder Engels kan. Ik heb een add-on voor Mozilla van hem gedownload en dan krijg je dit:


Kennee joolleee-a de-a cheff fun de-a Mooppets nug? "Murk Murk Murk", deee-a Zveedse-a guzer deee-a icht fuur geee dunder Ingels kun. Ik heb iee edd-oon fuur Muzeella fun hem gedoonlued ee dun kreejg je-a deet:
 

DeletedUser

Guest
Kennen jullie de chef van de Muppets nog? "Mork Mork Mork", die Zweedse gozer die echt voor geen donder Engels kan. Ik heb een add-on voor Mozilla van hem gedownload en dan krijg je dit:


Kennee joolleee-a de-a cheff fun de-a Mooppets nug? "Murk Murk Murk", deee-a Zveedse-a guzer deee-a icht fuur geee dunder Ingels kun. Ik heb iee edd-oon fuur Muzeella fun hem gedoonlued ee dun kreejg je-a deet:

ich bergiff es nicht
 

DeletedUser

Guest
ik ook niet. heeft ook niet zoveel met het onderwerp te maken. Ik weet niet of ik meedoe aan die shutdown. Lijkt me redelijk vaag
 

DeletedUser

Guest
Nee alles draait tegenwoordig om pc's.
Kijk maar bijv dat dat op een site staat.
Normaal moest het via de telefoon, flyers, etc worden gedaan nu via internet.
 

DeletedUser

Guest
ik ook niet. heeft ook niet zoveel met het onderwerp te maken. Ik weet niet of ik meedoe aan die shutdown. Lijkt me redelijk vaag

Als je het niet begrijpt weet je dus ook niet of het er mee te maken heeft ;)
 

DeletedUser

Guest
Ik ken mensen die dit een absolute ramp zouden vinden, en die op school nauwelijks de dag kunnen doorkomen zonder pc...

nou, van mij is dit geen probleem, bij ICT ben ik altijd eerste klaar, mag dan iets vrij doen;)
 
Bovenaan