Showdown

Belisarius

Guest
De opzet:

- Er worden twee filmposters/DVD boxarts/teaser posters enz. enz. van bestaande films tegenover elkaar gezet. Het is aan jullie om één van de twee te kiezen als de beste in het visuele opzicht. Het gaat dus puur om de eye candy en niet om de film zelf.
- Degene die als eerste 5 stemmen heeft weten te behalen (de maximale score is de 5-4) gaat door en er wordt een nieuwe uitdager voorgedragen.
Het staat vrij om een nieuwe 'uitdager' voor te dragen dus aan jullie om de thread levendig te houden.
- Het lijkt me handig om bij je post waarin je een bepaalde partij een stem toekent de tussenstand er achter te zetten tussen haakjes. Bijvoorbeeld:
Bad Boys vs. Con Air

Ik stem op Bad Boys (3-2)
Ik stem op Con Air (3-3)
- Het vermelden van één titel kan volstaan, wil je er alsnog wat commentaar bij geven staat dit vrij. Zorg dan wel dat je keuze dikgedrukt staat.
- Doe vooral suggesties om het spelletje te optimaliseren indien je dit nodig acht.

---

De eerste showdown:

Land of the Dead

vs.

The Matrix

Land of the Dead vs. The Matrix

Ik stem op Land of the Dead (1-0)

weet je zeker dat die 2de een filmposter is? volgens mij is het meer een reclame bord van the matrix in zijn geheel en niet van 1 van zijn films (er staat ook geen 2de titel op dus lijkt me nogal een onlogische filmposter :D)

Land of the Dead vs. The Matrix

Land of the Dead (2-0)

"Matrix is een beter film maar het gaat over de poster."

Belisarius

Guest
2-0
Ik vind Death Note weinig uitstralen eerlijk gezegd, en de appel bevalt mij ook niet echt. The Land of the Dead vind ik daarentegen wel wat uitstralen, en daarom krijgt het van mij een punt erbij.

Belisarius

Guest
And we have a winner!
Nieuwe ronde, nieuwe kansen:

Land of the Dead

vs.

V For Vendetta