Showcase - Windkracht

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Guest
Hai,

Ik beoefen het zogenaamde 'Photoshoppen' al zo'n vier jaar. In die tijd heb ik heel wat grafische ontwerpen gemaakt voor instanties en kleine zelfstandig ondernemers. Ook ben ik aardig bezig geweest op forums, dus een geheel andere kant van ontwerpen. Denk dan aan de zogenoemde 'signatures' en avatars.

Ik heb dit altijd vrijwel gratis gedaan, gewoon omdat ik het superleuk vind om te doen! :)D)

Ik begon op Tribalwars met het maken van een stamwapen voor onze (toen nog) rang 4 stam op Wereld 34.
Natuurlijk maakte ik een plaatje voor mezelf, maar dat was het. Toen kreeg ik onlangs een berichtje van een top 10 speler of ik misschien een plaatje voor hem kon maken omdat hij het stamwapen gezien had dat ik gemaakt had.

Nu hoop ik eigenlijk om meer spelers blij te maken met een custom plaatje of stamwapen. :)))

Showcase (zo ver):

Om even een voorbeeld te geven dat alles wat ik maak niet gewoon plaatje zoeken en tekst plaatsen is, zal ik even een 'before-after' geven.

Before
FMA1crR.png


After
bycmpgA.png



-

IVLpNOq.png


DUM6FH4.png


rWOmPyq.png


79cKRrw.png


(Graag mijn plaatjes niet stelen, als je er eentje wil maak ik er wel gewoon eentje voor je! :))

Groetjes!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Hai,

Ik beoefen het zogenaamde 'Photoshoppen' al zo'n vier jaar. In die tijd heb ik heel wat grafische ontwerpen gemaakt voor instanties en kleine zelfstandig ondernemers. Ook ben ik aardig bezig geweest op forums, dus een geheel andere kant van ontwerpen. Denk dan aan de zogenoemde 'signatures' en avatars.

Ik heb dit altijd vrijwel gratis gedaan, gewoon omdat ik het superleuk vind om te doen! :)D)

Ik begon op Tribalwars met het maken van een stamwapen voor onze (toen nog) rang 4 stam op Wereld 34.
Natuurlijk maakte ik een plaatje voor mezelf, maar dat was het. Toen kreeg ik onlangs een berichtje van een top 10 speler of ik misschien een plaatje voor hem kon maken omdat hij het stamwapen gezien had dat ik gemaakt had.

Nu hoop ik eigenlijk om meer spelers blij te maken met een custom plaatje of stamwapen. :)))

Showcase (zo ver):

Om even een voorbeeld te geven dat alles wat ik maak niet gewoon plaatje zoeken en tekst plaatsen is, zal ik even een 'before-after' geven.

Before
FMA1crR.png


After
bycmpgA.png



-

DUM6FH4.png


rWOmPyq.png


79cKRrw.png


(Graag mijn plaatjes niet stelen, als je er eentje wil maak ik er wel gewoon eentje voor je! :))

Groetjes!

1. Dit hoort niet hier denk ik.

2. Je bewerkt je plaatjes wel goed, maar ik zou er wat anders mee doen.
 

DeletedUser64768

Guest
Je kan altijd posten in het Tips Op Plaatjes topic.
Om al 4 jaar met Ps bezig te zijn vind ik dit niet echt spetterende plaatjes :s
 

DeletedUser

Guest
Vier jaar geleden ben ik begonnen, het is niet zo dat ik vier jaar lang dag en nacht bezig ben geweest.
En mijn expertise ligt dan ook bij het ontwikkelen van logo's, het hele 'signature' en 'avatar' gebeuren ben ik nog redelijk nieuw bij. Het is ook helemaal niet te vergelijken met het maken van een logo.
 

DeletedUser

Guest
Vier jaar geleden ben ik begonnen, het is niet zo dat ik vier jaar lang dag en nacht bezig ben geweest.
En mijn expertise ligt dan ook bij het ontwikkelen van logo's, het hele 'signature' en 'avatar' gebeuren ben ik nog redelijk nieuw bij. Het is ook helemaal niet te vergelijken met het maken van een logo.

heb je een portfolio van je logos?
ben wel benieuwd
 

DeletedUser

Guest
Ja die heb ik.
Niet online, maar ik zal hem morgen even uploaden. :)

Nieuwste stamwapen.

IVLpNOq.png


Ik heb even een screenshot gemaakt van het stamprofiel omdat dit een plaatje is die je in het geheel moet zien (i.v.m achtergrondkleur). Dit is op een Mac dus kleuren zullen misschien niet helemaal overeenkomen.

(Dit is overigens mijn stam)

B8Qt1DQ.png


Dit is op W34.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Haha inderdaad, was ook niet bedoeld als logo.
Ik denk dat vrijwel iedere simpele ziel weet dat een stamwapen (avatar in feite) niet gelijk is aan een logo. ;p

dat is geen logo...
Hallo Boregore trouwens. :D
 

DeletedUser64126

Guest
maar waag het fucking niet om dat hier te doen, er zijn gewoon topics voor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan