Show Jouw Cluster

DeletedUser

Guest
zheezn8oed9.png



Show jouw cluster.

Respecteer de kleuren.
Geel: eigen dorpen
Blauw: stamgenoten
Rood: vijanden
Paars: Bg's / Nap's

Gebruik TW kaarttools om te uploaden


Veel succes & plezier!
 
Reactiescore
241
Leuk initiatief, zal die van mij binnenkort ff uploaden :)
 

DeletedUser76162

Guest
thanks!, die van jou ook! ownee... je hebt geen dorpen meer..

Butthurt? Ik kaart alleen aan dat je ligging bar slecht is je huidige vijand & stam bekijkend. Je ligt te midden van de stam die jij zelf als vijand aankaart, dit kan gewoon niet vooruitstrevend zijn.
 

DeletedUser27049

Guest
Begint vorm te krijgen, speel die vision spelers maar weg. Verder begin je een front te krijgen tegen Chef RoadKill, of vergis ik me nu?

Je ligt aardig dicht bij mij

Een mooi moment om ons cluster ook even te posten, ben er wel tevreden over :)

showmap.php
 

DeletedUser

Guest
Begint vorm te krijgen, speel die vision spelers maar weg. Verder begin je een front te krijgen tegen Chef RoadKill, of vergis ik me nu?

Je ligt aardig dicht bij mij

thanks, inderdaad correct. front lig tegen chef roadkill, maar nu ben ik erg nieuwsgierig waar jij speelt!
 

DeletedUser8159

Guest
Butthurt? Ik kaart alleen aan dat je ligging bar slecht is je huidige vijand & stam bekijkend. Je ligt te midden van de stam die jij zelf als vijand aankaart, dit kan gewoon niet vooruitstrevend zijn.
Het is een vijand van niks. Verwacht niet dat ze al veel tegen AILD hebben ondernomen.
 

DeletedUser27049

Guest
Ik heb nog geen enkel Vision lid gezien dat ondersteuning kreeg :p

Wij hebben ook al enkele dorpen van hen gepakt/gecleart.
 

DeletedUser

Guest
Butthurt? Ik kaart alleen aan dat je ligging bar slecht is je huidige vijand & stam bekijkend. Je ligt te midden van de stam die jij zelf als vijand aankaart, dit kan gewoon niet vooruitstrevend zijn.

Hmm waar ik heb deze situatie eerder gezien? ^^
 
Bovenaan