Show Jouw Cluster

DeletedUser

Guest
En over welke spelers zou je het dan hebben want hier kan ik geen ruk mee.:rolleyes:

[032] (574|501) K55 5,110 quarter [Nova.] mooR. [Deca.] 2016-01-29 08:01:17
x ray 006 (542|519) K55 6,836 x ray 8O8 [Nova.] Liquicity [Deca.] 2016-01-28 15:45:29
 
Reactiescore
13
[032] (574|501) K55 5,110 quarter [Nova.] mooR. [Deca.] 2016-01-29 08:01:17
x ray 006 (542|519) K55 6,836 x ray 8O8 [Nova.] Liquicity [Deca.] 2016-01-28 15:45:29

jan 25
20:36 mooR. is tot de stam toegetreden.
jan 25
20:24 lord sander is tot de stam toegetreden.
jan 25
20:10 Sergioman is tot de stam toegetreden.
jan 25
20:06 Liquicity is tot de stam toegetreden.

dat is 3 dagen na het toetreden:eek:
 

DeletedUser75377

Guest
Dus je bent nooit naar ForQuo gekomen met de intentie te blijven, wauw.

Is dan ook nieuwe mode he, recruit je vijand als je ze niet aankan.

Dit had ik niet van je verwacht Andy, beide meningen zijn eigenlijk gewoon slecht tot dramatisch beargumenteerd. Destijds in Forquo liepen de onderhandelingen al met verschillende spelers die evt later misschien toen nog het huidige cluster 4 kon gaan versterken(moor bijv). Deze onderhandelingen zijn na de val van Forquo gewoon verder gegaan en u zie je het resultaat.

Een directe vijand was het in men ogen niet, met moor hadden verschillende spelers al een tijdje en NAP mee. Sergioman had volgens mij ook een aantal afspraken met Evoker als ik het goed heb;)
 
Reactiescore
535
Het resultaat na een maand spelen :)

490a6b8aae157b3eaee1c20dc820bbb0.png

UPDATE:

36e71af6f5efd023dbe9190de8dffc87.png
 

DeletedUser75970

Guest
De groep dorpen onderin liggen een beetje alleen, lijkt me onhandig met kerken plaatsen?
Wat dorpen onderaan erbij pakken en het cluster wat dichter maken kan geen kwaad (ik weet niet of je een mb/du in je cluster hebt liggen want dit staat in in het kaartje vermeldt dus ik zeg het hier toch maar even bij).
Verder is het in mijn opinie een mooi cluster; je hebt voldoende uitbreidingsmogelijkheden, in de toekomst een front met de vijand (ga ik vanuit tenminste) en ook heb je een lekkere farm ligging. Iets waar je, als ik even snel bij 'grondstoffen geplunderd in één dag' kijk, goed gebruik van maakt.
 

DeletedUser64057

Guest
De groep dorpen onderin liggen een beetje alleen, lijkt me onhandig met kerken plaatsen?
Wat dorpen onderaan erbij pakken en het cluster wat dichter maken kan geen kwaad (ik weet niet of je een mb/du in je cluster hebt liggen want dit staat in in het kaartje vermeldt dus ik zeg het hier toch maar even bij).
Verder is het in mijn opinie een mooi cluster; je hebt voldoende uitbreidingsmogelijkheden, in de toekomst een front met de vijand (ga ik vanuit tenminste) en ook heb je een lekkere farm ligging. Iets waar je, als ik even snel bij 'grondstoffen geplunderd in één dag' kijk, goed gebruik van maakt.

Jep ons idee voor de nabije dagen is ook het cluster wat dichter maken, we hebben een mb maar die ligt uiterst noordelijk dusja niet echt een belangrijke plaats:p

Die losse kerkdorpen komt door een offensief van afgelopen week en in die omgeving hebben we nog niet alle dorpen(looptijden 17 uur:eek:)

Dankjewel voor je 'kritiek' en we gaan er wat mee doen, maar met dagelijkse farminkomsten rond de 11 mil komt het wel goed dnek ik:p
 

DeletedUser75970

Guest
Jep ons idee voor de nabije dagen is ook het cluster wat dichter maken, we hebben een mb maar die ligt uiterst noordelijk dusja niet echt een belangrijke plaats:p

Die losse kerkdorpen komt door een offensief van afgelopen week en in die omgeving hebben we nog niet alle dorpen(looptijden 17 uur:eek:)

Dankjewel voor je 'kritiek' en we gaan er wat mee doen, maar met dagelijkse farminkomsten rond de 11 mil komt het wel goed dnek ik:p

Ik heb niet de veroveringsdata van die zuidelijke dorpen bekeken.
Als je die recent veroverd hebt en er nog meer van plan bent bij te pakken is het niet eerlijk om daar commentaar op te geven en zal ik m'n opmerking daarover intrekken.
Graag gedaan, met zulke farm inkomsten zal je inderdaad hard gaan!
 
Bovenaan