Show jouw cluster!

DeletedUser72985

Guest
leuk cluster om te groeien mocht je geen enkel gevaar in de buurt hebben.
Mocht je vijanden in je buurt hebben, dan is je cluster zo open dat je je cluster binnen de kortste tijd zal mogen delen met je vijand. Geen ideale situatie om te verdedigen...

Gelukkig zijn wij vriendjes hé Nensul ;) ;)
 

DeletedUser34772

Guest
vijand kan geen probleem zijn, hij lijkt me een uitstekende recruit voor snow
 

DeletedUser76349

Guest
wit = kurwas
blauw = Azure Nebula
zwart = Aurum Sanguinis
Groen is mijn Mb stam :cool:

Geel is mijn cluster (Disniper)

nl44
 

Bijlagen

  • nl44.png
    nl44.png
    9,7 KB · Weergaven: 2

DeletedUser74396

Guest
Je MB stam is haast groter als je zelf bent? Moet je zelf nog iets clearen vraag ik me dus af...
 

DeletedUser74396

Guest
Zijn MB stam heeft 18 dorpen hij zelf 38? Dus weet niet wat er haast groter aan is? ;)

De verhouding groen/geel slaat nergens op. Ik verander mijn standpunt daar niet bij.
18/38? die 10 dorpjes verschil zijn haast het verschil tussen clearen voor iemand of clearen voor jezelf.
Een moraalbreker moet je onderhouden en opleiden. Wat hij doet is enkel profiteren van zijn omgeving in ruil om hen niet te edelen vermoed ik. Dat zijn slaafjes, geen mb's.
 

DeletedUser75413

Guest
Het is nog altijd 20 dorpen verschil :p
Maar een MB wordt altijd als slaaf gebruikt. Hij doet wat de MH zegt dus dan ben je een slaaf.
Er zit natuurlijk wel verschil in hoe de relatie tussen MH en MB is.
 

DeletedUser3368

Guest
En daardoor zal het haast internen zijn zoals hij speelt. Ikzelf speel zonder moraalbrekers of dorpenuitbouwers, ik vind dat je het zelf moet doen op deze wereld wil je een goede positie verdienen.
 

DeletedUser75413

Guest
En daardoor zal het haast internen zijn zoals hij speelt. Ikzelf speel zonder moraalbrekers of dorpenuitbouwers, ik vind dat je het zelf moet doen op deze wereld wil je een goede positie verdienen.

Je moet inderdaad zoveel mogelijk zelf doen, maar om op spelers van 20k te bashen als je bijv 600k bent word je niet vrolijk van. Wij hebben ook MB's maar die zijn in een later stadium eigenlijk niet meer nodig omdat je dan amper met moraal zit te klote
 
Bovenaan