Show je cluster!

DeletedUser

Guest
jim is de beste
hij heeft mij geownd op w16 ofzo
toen ik prive met dingen zat
echt stoer om dan hier de held uit te hangen

jim je bent een naab net als tom :eek::p

lex geef gewoon toe dat je noob bent en daarom heb je billie genomen aangezien hij pro is dan valt het minder op he lex :p:p
 

DeletedUser

Guest
jim is de beste
hij heeft mij geownd op w16 ofzo
toen ik prive met dingen zat
echt stoer om dan hier de held uit te hangen

jim je bent een naab net als tom :eek::p

Jup, ik ben een naab, en daarom wou je ook zo graag met mij samen spelen :rolleyes:

maar waar kenje me dan van? :confused::confused::confused: en het is helicopter, maar dat zal de opleiding zijn :D

Ik hoef je niet te kennen, niemand hoeft jou te kennen, je hoeft maximaal 3 posts van jou te lezen en dan is het al zeker dat je voor Defensie al niet geschikt bent, en waarschijnlijk in de burgermaatschappij ook niet, daarbij verbeter je mij ook nog eens verkeerd en wist je voor de zoveelste keer niks zinnigs te zeggen en gaat dan maar op de "woordjes verbeter toer", jij bent echt triest, ik heb het met je ouders te doen ;)
 

DeletedUser

Guest
maakt me niet zoveel uit maar lul gewoon niet direct met iemand mee, ookal zit hij inje stam ofzo en breng anders wat nuttigs vind je geen verkeerde vent maar wel alsje zo gaat doen

tom is een gaytje en ja jij ben een meelopert...

breng wat nuttigs?

ik haat school maar heb het gered, was altijd stoned, dus vooralsnog heb ik meer bereikt dan hem, en kan hij dus zichzelf uitlachen ;) , en maikel jij bent echt een meeloper, want je doet nu bij hem watje eerst bij mij deed

respect dat je altijd stoned op school zat. als je nu nog gewoon wat had doorgeleerd inplaats van stoned op school te zitten had je het vast nog verder geschopt.


lol maikel, je kan het zo zien, ik vlieg de helicopters, en ik laat ze door hem schoon maken, en dat is een keihard feit

een keihard feit? je kent hem waarschijnlijk niet eens in rl en hij maakt vast geen helikopters schoon.

ik had je toch wat respectvoller gedacht dan dit..
 

DeletedUser

Guest
En nogmaals de vraag:
waar is de mod/zijn de mods van w6?

xx, Nico.
 

DeletedUser

Guest
Jup, ik ben een naab, en daarom wou je ook zo graag met mij samen spelen :rolleyes:



Ik hoef je niet te kennen, niemand hoeft jou te kennen, je hoeft maximaal 3 posts van jou te lezen en dan is het al zeker dat je voor Defensie al niet geschikt bent, en waarschijnlijk in de burgermaatschappij ook niet, daarbij verbeter je mij ook nog eens verkeerd en wist je voor de zoveelste keer niks zinnigs te zeggen en gaat dan maar op de "woordjes verbeter toer", jij bent echt triest, ik heb het met je ouders te doen ;)


waar samen spelen dan
ik met jouw op 1 account ?


En nogmaals de vraag:
waar is de mod/zijn de mods van w6?

xx, Nico.

mogen die ook eens vakantie hebben ? :p
 

DeletedUser

Guest
Ik heb toch wel het mooiste cluster :p

forzame2.png

Roze: bok
geel: forzame
blauw: *P*
appelblauwzeegroen: *gse
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik heb toch wel het mooiste cluster :p

forzame2.png

Roze: bok
geel: forzame
blauw: *P*
appelblauwzeegroen: *gse

Eerlijk gezegd... NEE, dan heb ik nog een mooier cluster:eek:
Maar ik ben het nog aan het bijwerken:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan