Show je cluster

DeletedUser75778

Guest
Wat denkt men er van?

 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser74966

Guest
In dat geval vind ik je wel leuk liggen. Genoeg ruimte om je cluster naar uit te breiden door de vijand aan te pakken. Ik neem aan dat er clusters verdeeld zijn in de stam (ik weet niet precies hoe dit in topstammen wordt aangepakt) maar daardoor zul je moeten delen met andere stamgenoten waarschijnlijk. Als jullie naast elkaar kunnen blijven groeien en hun aan weten te pakken dan groei je mooi uit. Of de gemarkeerde tegenstanders moeten jullie complete nieuwe cluster gaan vormen, dan ben ik benieuwd waar de rest van de stam heen gaat. Anders krijg je wel een leuk front huidge Novus of Loyal leden :p

Wellicht zelfs een punt waar jullie drie stammen bij elkaar komen :)
Kan interessant worden. In ieder geval genoeg actie komende tijd.
 

DeletedUser78787

Guest
In dat geval vind ik je wel leuk liggen. Genoeg ruimte om je cluster naar uit te breiden door de vijand aan te pakken. Ik neem aan dat er clusters verdeeld zijn in de stam (ik weet niet precies hoe dit in topstammen wordt aangepakt) maar daardoor zul je moeten delen met andere stamgenoten waarschijnlijk. Als jullie naast elkaar kunnen blijven groeien en hun aan weten te pakken dan groei je mooi uit. Of de gemarkeerde tegenstanders moeten jullie complete nieuwe cluster gaan vormen, dan ben ik benieuwd waar de rest van de stam heen gaat. Anders krijg je wel een leuk front huidge Novus of Loyal leden :p

Wellicht zelfs een punt waar jullie drie stammen bij elkaar komen :)
Kan interessant worden. In ieder geval genoeg actie komende tijd.
wie zegt dat wij een top stam zijn :(
 
Reactiescore
372
Dit is die van ons:
g4bjxY2JTLitI6pUTqDP4A.png


Goeie website btw David, kende die niet eens
 

DeletedUser78806

Guest
zfizorq2dc8ys.jpg


De andere kleurtjes zijn stammetjes die rond me liggen.
 
Reactiescore
306
showmap.php


Wat vinden jullie van onze ligging? :)

Blauw = Novus
Rood = SGC
Zwart = Hi Ho
 

DeletedUser69628

Guest
showmap.php

Blauw mn stam, lichtblauw het mb-stammetje en de andere kleurtjes stammen die om me heen liggen/in mn cluster mn farmgebied verkloten.
 
Reactiescore
2.478
Is het misschien tijd voor een clustercontest?
 

DeletedUser78806

Guest
Nou ik win die gewoon keihard dan vrees ik:eek: Mijn grote farmcluster al gezien?:eek:
 
Bovenaan