Show je cluster

Reactiescore
372
Aangezien het forum wel wat activiteit kan gebruiken, hier het show je cluster topic :)

Ik begin wel:
Geel: Defying Gravity
Blauw: Finity

9e9a3ed04788432f9143131ba3e4ee34.png
 

DeletedUser76356

Guest
Jullie zijn echt goed maar ligt wel een beetje een gat in het midden dus dat is wel een minpuntje

6/10
 

DeletedUser75329

Guest
Ben benieuwd of er hier nog leuke clusters zijn ?
Dat van ons is een beetje een prop. Kan een voordeel maar ook een nadeel zijn.
Leveringen/ondersteuningen en acties zijn uiteraard snel wat dus een voordeel is. Farm wijdte is wat kleiner dus dat is weer een nadeel.

Blauw: Bingo

Zwart: Exe!
Groen: Gods!
Rood: Finity
Roze: ANB

74e46a2bad5026b7b6d189aba92151e8.png


Meest veelbelovende stammen van dit moment ?
Denk dat Exe! het in de toekomst het lastigste gaat krijgen van deze stammen.

Dave
 

DeletedUser77704

Guest
FF wat leven in dit topic blazen.

Dit is mijn cluster in verhouding tot mijn stam:

nl53


Brand maar los met het afkraken XD
 

DeletedUser75329

Guest
Lekker defje in de rug dus op offensief gebied kan je vol gas gaan knallen (^.^)
 

DeletedUser77704

Guest
Hahahaha, zeker goed te doen :p

Hiernaast ook mooie cluster om te deffen ^^
 

DeletedUser61161

Guest
Ik zeg het omdat je pauper skills hebt en totaal geen tactisch inzicht heb om een cluster te creeren zonder tussen je stammies te liggen idd.

En zal niet weten welke stam je zit, ik gok ANB of gods :p
 

DeletedUser75663

Guest
Ik zeg het omdat je pauper skills hebt en totaal geen tactisch inzicht heb om een cluster te creeren zonder tussen je stammies te liggen idd.
Hoe baseer jij mijn skills op mijn cluster?
Dat ik tussen vrienden lig die ook 24/7 online zijn maakt het mij niet uit of het mijn dorpen zijn of die van hen :)

Of je het uberhaupt een 'cluster' kan noemen weet ik verder ook niet maar daar maak ik mij totaal niet druk om :p
 
Reactiescore
524
Het eerste probleem is vinden van de juiste stam bij je 'verzameling aan dorpen' :rolleyes:

Dit forum is nog stiller dan die van werelden die al gespeeld zijn, vandaar een nieuw kaartje met de top 15 stammen. Hopelijk brengt dit een beetje leven hier en zijn er anderen die de moeite nemen om hun cluster te showen of updaten.
o480rgmneumr7.png
 
Bovenaan