Show je cluster

DeletedUser61134

Guest
Ja daar kan ik weinig van maken.
Op z'n best een wildplassende piraat als ik mijn ogen toeknijp
 

DeletedUser7072

Guest
Die van El Mejor vind ik de mooiste tot nu toe, en dat zeg ik niet omdat ik in Deluxe zit :D

Prachtig cluster met uitbreidingsmogelijkheden naar zowel de kern als de rim, dat zie je niet vaak.
 

DeletedUser75778

Guest
Zitten hier in Fide ook twee accounts die eventueel rim en core zouden kunnen gaan. Zo erg zeldzaam is dat niet eens.

Ik zie eigenlijk ook niet echt waarom het cluster van El Mejor het beste is; front aan twee kanten. Op die manier moet je je account heel apart indelen en kun je niet de focus leggen op één bepaalde kant. Ook kan hij met dit cluster niet bar veel slagkracht leveren. Bij een grootschalige massa in principe wel, maar met kleinere acties waarbij je veel clears het liefst op korte afstand hebt van je target, is dit niet echt een geweldig cluster. Wel is het ondanks zijn rare vorm een vrij compact cluster en zal hij wel altijd kunnen blijven groeien op deze manier. Maar dat maakt het imo zeker niet het mooiste cluster op deze wereld.
 

DeletedUser7072

Guest
Ik heb het over de clusters die in dit topic de revue zijn gepasseerd. Ik ben benieuwd naar de clusters van de mensen waar je naar refereert en ik nodig hen uit om die hier te plaatsen!

Wat front aan 2 kanten betreft, het front richting de rim zal niet heel moeilijk zijn voor mejor omdat daar veel kleinere spelers zitten dan in het front richting de kern. Misschien een cluster contest houden :D
 

DeletedUser75778

Guest
Ik heb het over de clusters die in dit topic de revue zijn gepasseerd. Ik ben benieuwd naar de clusters van de mensen waar je naar refereert en ik nodig hen uit om die hier te plaatsen!

Wat front aan 2 kanten betreft, het front richting de rim zal niet heel moeilijk zijn voor mejor omdat daar veel kleinere spelers zitten dan in het front richting de kern. Misschien een cluster contest houden :D

Een van hen heeft zelfs al hun cluster gepost:



Het cluster van El Mejor is zeker wel goed hoor. Het zou pas echt goed tot zijn recht komen in een goede phalanx ligging. Alleen dat is niet waar Deluxe zich vol op aan het focussen is, heb ik het idee.

Een cluster zoals deze is veel sterker gezien de ligging van de rest van de stamcluster. En hier is zelfs ook nog een mogelijkheid om rim te pakken:


En een cluster als deze is qua vorm een stuk beter, alleen zit de stam niet echt mee. Weinig safe dus:

 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356

DeletedUser77014

Guest
En dit mini clustertje dan (rofl)

773b8cc407c9b0bc15b98b24acfccb3a.png
 

Kyuka

Beste Stamleider 20/21
Reactiescore
4.356
En dit mini clustertje dan (rofl)

773b8cc407c9b0bc15b98b24acfccb3a.png

Compact met een redelijke slagkracht, kan je leuke dingen mee doen Dylan als je het goed aanpakt. Snap met zo'n ligging eigenlijk ook best goed dat je barbarendorpen gaat edelen. Als je er solo of met een massa niet door komt dan is het edelen van wat dorpen een hele goede manier om nog meer slagkracht te verkrijgen om in de toekomst aanvallen een grotere kans van slagen te geven.
 
Bovenaan