Show je cluster

Deleted User - 44652

Guest
In slechte staat achterlaten is wat anders dan het compleet verneuken, laten bannen en op delete zetten.
Door jou zijn er minstens 3 accounts grijs gegaan lol. Dat doe zelfs ik je niet na.
 

DeletedUser

Guest
In slechte staat achterlaten is wat anders dan het compleet verneuken, laten bannen en op delete zetten.
Door jou zijn er minstens 3 accounts grijs gegaan lol. Dat doe zelfs ik je niet na.

owk laat me duidelijk zijn bolleke is NIET door mij op bb!!
maar door een zeker micha van cuppy die had mijn account overgenomen en op delete gezet!

ichfertig komt door omstandigheden met van de originele eigenaar deze heeft niet naar zijn account gekeken en de straf niet aanvaard! ondertussen ik hem daartoe wel aangedrongen heb!!! ...

en only heb ik bewust op delete gezet in samenspraak met de leiding om naar senne te gaan die door jullie dikke vriend de hacker helemaal eraan was!!

als nick en ik er niet waren geweest om senne terug op orde te zetten was dat account waarschijnlijk nu ook bb!
 

Deleted User - 44652

Guest
owk laat me duidelijk zijn bolleke is NIET door mij op bb!!
maar door een zeker micha van cuppy die had mijn account overgenomen en op delete gezet!

ichfertig komt door omstandigheden met van de originele eigenaar deze heeft niet naar zijn account gekeken en de straf niet aanvaard! ondertussen ik hem daartoe wel aangedrongen heb!!! ...

en only heb ik bewust op delete gezet in samenspraak met de leiding om naar senne te gaan die door jullie dikke vriend de hacker helemaal eraan was!!

als nick en ik er niet waren geweest om senne terug op orde te zetten was dat account waarschijnlijk nu ook bb!

Ik had het over accounts verneuken. Onlywar was verneukt, omdat ie een ban kreeg. Daarna was het niets meer, en is het niet gek dat je er niet meer op wilt spelen en het op delete zet lol.

Bolleke kan je jou zeker wel de schuld van geven aangezien je: 1. Die speler er dan nooit op had moeten zetten, en 2. je als het account op delete vond het eraf had kunnen halen? :confused:

Ichfertig was zeer zeker verneukt omdat je gewoon nooit op 2 accs had moeten spelen. Sinds dat je daarmee begon was het ten dode op geschreven.

En goed dat je op senne speelt. Dat is 1 account tijdelijk gered, tegenover 3 accounts die met jou als laatste speler op delete gingen.
 

DeletedUser20001

Guest
ben je dat dan niet? :D



dit is enkel wat ik vermoede...
en ik hoop ook dat jullie niet meer steeds oude koeien op graven want hoeveel keer ik al gehoord heb dat ik voor de ban van only heb gezorgd...
is waar en heb ook straf gehad!

graag gedaan gab het is gewoon reality je bent een goede speler en dat mag gezegd worden...

Nee dat ben ik niet. Maar ben ook een hele goede speler :)
 

DeletedUser

Guest
showmap.php

Jeej, clusters posten! Huilen van nostalgie.
 
Bovenaan