Show je cluster!

DeletedUser

Guest
Zo stond jij #2 op de groeilijst, zo stond ik #2 op de ODD lijst en zat ik in de core in een stam tegen een enorme overmacht. Wellicht als jij in mijn schoenen stond was je ook al snel gestopt zoals je nu ook deed, dat terwijl ik destijds tot +- augustus/september vorig jaar solo speelde.(Niet echt noemenswaardig, maar ook een verschil). Zoveel verschillende dingen, zo lastig te vergelijken.

Als je actief was gebleven, had je het alsnog niet gewonnen omdat je al weg ging toen het account op breken stond.
Je kan makkelijk massa's afslaan, door al je troepen aan het front te zetten zodat de troepen neer gaan en die van de tegenstanders. Dat hou je een paar massa's over en dan zijn je troepjes op. De reden dat je dan ook zo snel bent weggespeeld is door je manier van deffen in de massa's.
En ik weet zeker dat ik wel verschillende spelers kan noemen die wel in jou situatie het account flink langer kunnen volhouden dan jij hebt gedaan, dat terwijl het toch zeer waardevol zou zijn om het account zo lang mogelijk in de been te kunnen houden.

Verder je overbodige 'blabla' weggehaald in je post.


Blabla.
 

DeletedUser62862

Guest
nl36


Hoe heet dit topic ;)
 

DeletedUser

Guest
Bewijzen werden ons destijds al toegestuurd waarin je tegen anderen zei dat we NOOBS waren, en toch wilde je naar mompel..je had qua ligging weinig keus.
En we joinden NIET de vijand, want Mental was geen vijand van ons, alleen van jou Bart.
Het was de beste keus die we maakten, het was als thuiskomen:D
Alle neuzen dezelfde kant uit, en dat was er in Mompel niet.

Oké tiny, je weet zelf ook dat je liegt dus ga vooral zo verder, dan kom je langzaamaan bij gerwin en frank in de buurt.:eek:
 

DeletedUser62862

Guest
Wereld 37 - Tasarinan Legend GESTOPT

Dus stoppen met janken :p
 
Reactiescore
1.075
laat die "wie weet" maar weg :eek:
 
Reactiescore
1.367
Intern noob!
 
Bovenaan