Show je cluster!

DeletedUser72524

Guest
Uhm ik weet niet zo goed waar dit cluster (eerder combinatie van clusters) op lijkt, maar het lijkt op iets bekends:eek:.

Kan iemand mij helpen?

2m330k1.png
 
Reactiescore
1.367
Uhm ik weet niet zo goed waar dit cluster (eerder combinatie van clusters) op lijkt, maar het lijkt op iets bekends:eek:.

Kan iemand mij helpen?

2m330k1.png

Wat doe jij met mijn cluster, en toekomstige cluster?
 

DeletedUser73880

Guest
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Kwestie van wel of geen sociaal leven, en aangezien wij die wel hebben is de link zo gelegd hè frank :p
 

DeletedUser73880

Guest
Ik denk dat jij beter mens erger je niet kan gaan spelen bart :)

Kan je teminste boos van tafel weg lopen als het je niet mee zit

Maar je kan lullen wat je wilt bart

Ik ben je wel dankbaar dat je als uit bouwer voor ons hebt gespeeld, kunnen niet veel mensen zeggen

En pas je handtekening even aan als je wil

Wereld 37 - Tasarinan Legend WEGGEREND
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Het mooie is dat ik voor zo'n spel tijd heb, jij niet. Je zou eens moeten weten hoe goed ik kan keezen. Hetgeen wat mij het meest vermaakt is de manier waarop je zo leuk pronkt met de dorpen. Overgenomen dorpen van een account dat vrijwel niks tot niks doet en waar dus amper weerstand wordt geboden. Overigens voor het geval je ooit gaat pronken (en dit zal ongetwijfeld wel gebeuren) met je ODA, ook deze is verdiend op een account waar niks wordt gedaan.

En ik ben jou dan weer dankbaar dat ik iemand heb mogen ontmoeten met een lager sociaal ontwikkeld vermogen dan mijn hond.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser73880

Guest
Gniffel :)
Zo lang je maar in je eigen verhaal geloofd

Zij jij niet altijd, al is het laatste wat ik doe op deze wereld dan is dat Cabbie dwars zitten ?
Of ik wil een front met Mental want ik speel ze wel weg ?

Toen je je front kreeg waar je al maanden om liep te huilen was je na de eerste massa weg ?
Iets wat je al eerder deed ??
Nee bartje lief kereltje van me je komt niet echt geloof waardig meer over

Waarom blijf ik altijd aardig tegen jou en jij niet tegen mij ?

Ik feliciteer je met je verjaardag, ik wens je heel veel suc6 met je studie, en nog is het niet goed.

Beetje jammer
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Haal die spiegel is weg mop, je begint narcistisch over te komen. Ik heb op zijn minst mezelf aan afspraken gehouden. Het is gewoon moeilijk om tegen iemand te spelen die niks om zijn reputatie geeft en zelfgemaakte afspraken gewoonweg niet nakomt terwijl jezelf wel eervol wilt spelen. Wanneer snap je dat nou eens vriendje van me? Dat is ook de reden dat je vaak zult winnen, maar nooit de erkenning zal krijgen van een top speler, want die houden zich wel aan afspraken, en overigens weet je zelf ook wel dat je die kwaliteiten niet hebt.
 

DeletedUser60969

Guest
Het mooie is dat ik voor zo'n spel tijd heb, jij niet. Je zou eens moeten weten hoe goed ik kan keezen. Hetgeen wat mij het meest vermaakt is de manier waarop je zo leuk pronkt met de dorpen. Overgenomen dorpen van een account dat vrijwel niks tot niks doet en waar dus amper weerstand wordt geboden. Overigens voor het geval je ooit gaat pronken (en dit zal ongetwijfeld wel gebeuren) met je ODA, ook deze is verdiend op een account waar niks wordt gedaan.

En ik ben jou dan weer dankbaar dat ik iemand heb mogen ontmoeten met een lager sociaal ontwikkeld vermogen dan mijn hond.

Volgens mij ben jij gewoon kapot gespeeld door Mental, en is er wel degelijk weerstand geboden. Volgens mij wordt er door de huidige spelers ook nog weerstand geboden, voor zover dat lukt. Het enige wat je in al die tijd geprobeerd hebt tegen Cabbie is hem kapot te maken met leugens, dus kunnen we stellen dat je gefaald hebt op W37.
 

DeletedUser73880

Guest
Sorry Bart het spijt me :)

Wel jammer dat jij de enige bent die daar zo over denkt :)

Dus of je moet zelf is in die spiegel kijken of je moet je is ten raden gaan waarom het allemaal mis is gelopen.
Ik denk dat jij de antwoorden wel weet.

Maar waarschijnlijk breekt de spiegel voor je er in kan kijken
 

DeletedUser

Guest
@ Gerwin: Wanneer ga jij je nou eens niet bemoeien met een gesprek tussen frank en mij? Laat ons elkaar lekker uitkafferen, lekker toch. Of ik kapot ben gespeeld door Mental? Ja wij zijn respectievelijk kapot gespeeld. Schaam ik mezelf hiervoor? Nee. Met de middelen die wij hadden en een buurman met zo'n on eervolle manier van spelen.. nee daar schaam ik me niet voor. Er is weerstand geboden door ons ja, en toen waren de cijfers ook heel anders, want de echte overnames kwamen pas toen wij weg gingen. Of er nu nog weerstand wordt geboden? Nee dat wordt er niet (jammer genoeg).
 

DeletedUser

Guest
Sorry Bart het spijt me :)

Wel jammer dat jij de enige bent die daar zo over denkt :)

Dus of je moet zelf is in die spiegel kijken of je moet je is ten raden gaan waarom het allemaal mis is gelopen.
Ik denk dat jij de antwoorden wel weet.

Maar waarschijnlijk breekt de spiegel voor je er in kan kijken

Waarom het mis is gegaan? Omdat ik mezelf aan mijn principes hield en mezelf niet wilde verlagen naar jouw on eervolle niveau (hiermee doel ik absoluut niet op je co-spelers). En ten tweede omdat mijn sociale leven voor gaat en school belangrijker was.
 

DeletedUser73880

Guest
@ Gerwin: Wanneer ga jij je nou eens niet bemoeien met een gesprek tussen frank en mij? Laat ons elkaar lekker uitkafferen, lekker toch. Of ik kapot ben gespeeld door Mental? Ja wij zijn respectievelijk kapot gespeeld. Schaam ik mezelf hiervoor? Nee. Met de middelen die wij hadden en een buurman met zo'n on eervolle manier van spelen.. nee daar schaam ik me niet voor. Er is weerstand geboden door ons ja, en toen waren de cijfers ook heel anders, want de echte overnames kwamen pas toen wij weg gingen. Of er nu nog weerstand wordt geboden? Nee dat wordt er niet (jammer genoeg).

Bart wij hebben gespeeld onder het bekende spreek word geen woorden maar daden.

jij speelde onder het spreekwoord geen daden maar wel veel woorden.
 

DeletedUser

Guest
Bart wij hebben gespeeld onder het bekende spreek word geen woorden maar daden.

jij speelde onder het spreekwoord geen daden maar wel veel woorden.

Jij speelt inderdaad onder het motto geen woorden maar daden (op welke oneervolle manier dan ook).

Ik speel daarentegen onder het motto: eervol spel boven alles, ook al betekend dat dat je uiteindelijk ten onder zal gaan.
 
Bovenaan