Show je cluster!

DeletedUser70476

Guest
Er begint nu al wat vorm te komen in sommige clusters, dus het is tijd om ze te delen met de andere w37 leden op het forum. Ik wil wel beginnen maar heb pas 1 dorp dusja...:p
 

DeletedUser

Guest
Such round
Much cluster
Very big
Wow :D

nl37
 

DeletedUser

Guest
Mooi stamcluster :eek:. Vooral die speler helemaal bovenin en die rechts.
 

DeletedUser35742

Guest
Je moet wel een bijzonder slechte speler zijn als je nu naar stamclusters kijkt in plaats van naar edelruimte.
 

DeletedUser35742

Guest
Nilva bestaat uit bijna uitsluitend late gamers en daar zijn we op afgesteld. Blijf erbij dat naar edelrichtingen spelen belangrijker is dan nu een 'goed' cluster te hebben, want goede clusters nu zijn slechte clusters over 2 maand.
 

DeletedUser48745

Guest
Nilva bestaat uit bijna uitsluitend late gamers en daar zijn we op afgesteld. Blijf erbij dat naar edelrichtingen spelen belangrijker is dan nu een 'goed' cluster te hebben, want goede clusters nu zijn slechte clusters over 2 maand.

Tgoh, dan zou ik juist iets meer focussen op dicht bij elkaar liggen, gezien late gamers waarschijnlijk wel wat meer moeite zullen hebben met de startfase door te komen en alle hulp van stamgenoten wel kunnen gebruiken. Maar goed, het algemene niveau op w37 kennende is het niet erg moeilijk om ergens te overleven :D.
 

DeletedUser35742

Guest
De minst goede starters liggen dan ook bij elkaar, op 1 na.
 

DeletedUser64057

Guest
als ik mijn cluster laat zien krijgen jullie spontaan orgasmes:D
 

DeletedUser60753

Guest
35koe2v.jpg


Wit = Final Destiny.
Groen = Heinz. (mijn stam)
Blauw = Cyan.
 
Bovenaan