Show je cluster!

DeletedUser

Guest
301zojk.png
 

DeletedUser

Guest
ahjoh, even die speler daar aan de rand internen en je hebt een bazencluster ;) Kanade is dat volgens mij XD
 

DeletedUser54299

Guest
Dit lijkt op een vis die bijna uit het water is gehaald.. het bloed spat er al helemaal uit...

Toeval? Ik denk het niet :D

Als je hem ~140 graden naar links zou draaien lijkt het inderdaad wel op een vis die uit een golf springt. Alleen dat bloed zie ik er niet in.... Lijkt meer op een rode zonsondergang. Al past het lchtblauwe R! dan niet helemaal in het plaatje.
 

DeletedUser

Guest
Als je hem ~140 graden naar links zou draaien lijkt het inderdaad wel op een vis die uit een golf springt. Alleen dat bloed zie ik er niet in.... Lijkt meer op een rode zonsondergang. Al past het lchtblauwe R! dan niet helemaal in het plaatje.

Oh jawel :D De lichtblauwe stipjes zijn de traantjes van de vis :) Of zuiverder water (ok, die kan grof overkomen, dus ik zeg het maar eens om duidelijk over te komen: grapje :D)

Rode zonsondergang? Hmmm, maar je ziet hem links weer opkomen? o_O
Of misschien zijn er 2 zonnen? Een symbolische betekenis: er is 24/7 dreiging?
 

DeletedUser54299

Guest
Oh jawel :D De lichtblauwe stipjes zijn de traantjes van de vis :) Of zuiverder water (ok, die kan grof overkomen, dus ik zeg het maar eens om duidelijk over te komen: grapje :D)

Rode zonsondergang? Hmmm, maar je ziet hem links weer opkomen? o_O
Of misschien zijn er 2 zonnen? Een symbolische betekenis: er is 24/7 dreiging?

:eek::p

:confusion: Te hoge symboliek voor mij :eek:
 
Reactiescore
111
Here i am :zwaard:

7WKy2.jpg
 
Bovenaan