Show je cluster

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser60542

Guest
2ir3fwx.png
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

Mooi hoor gerrie:)

http://nl.twstats.com/nl34/index.php?page=map&pi0=655333&pc0=0808f5&zoom=500&centrex=550&centrey=500&fill=000000&grid=1&kn=1[IMG][/QUOTE]

[quote="456456, post: 5059340"][IMG]http://nl.twstats.com/nl34/index.php?page=map&pi0=655333&pc0=0808f5&zoom=500&centrex=550&centrey=500&fill=000000&grid=1&kn=1

Jij faalt hard:eek:
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627

DeletedUser63804

Guest
Je cluster is het posten niet waard:D

dat is jouw mening ... Het is idd geen mooi cluster , maar ik heb wel het recht om het te tonen

Het topic heet namelijk : Show je cluster ! :rolleyes:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
dat is jouw mening ... Het is idd geen mooi cluster , maar ik heb wel het recht om het te tonen

Het topic heet namelijk : Show je cluster ! :rolleyes:

Leer lezen man:eek: Ik zeg het is het posten niet waard, ik zeg niet je hebt het recht niet om het te posten
 

DeletedUser

Guest
Huh :eek:. Da's alleen maar voordelig, snap niet hoe dat 'veels te veel' is?

Meh, wat meer zou wel mogen hoor. Maar dat komt wel uiteraard.

ik denk dat raf zijn ligging/front momenteel wel prima vind;)

Nein, meer meer meer! Muahahaha :D

Sommige moet je de mond snoeren;)

En vanwaar die onvriendelijkheid t.o.v. wat overenthousiast? Anders gezegd, waarom zou z'n mond gesnoerd moeten worden dan? Het AF blijft van iedereen en zeker van spelers die W34 spelen. Jij bent ook zo moeten beginnen, wat respect is wel op z'n plaats.
 
Reactiescore
254
Meh, wat meer zou wel mogen hoor. Maar dat komt wel uiteraard.¨

Heb je wel gelezen wat hij precies zei en wat ik er vervolgens op antwoordde? Volgens mij niet goed, nu zeg je dat je wel wat meer safe-zone zou mogen hebben. Ik heb namelijk nooit over het grootte van je front gesproken, ik haakte enkel in op het stukje van Arnaud dat die zei 'Hij heeft 'teveel' safe-zone' wat ik onzind vind. Dat werkt namelijk alleen maar in zowel je eigen als in de stam hun voordeel.

En vanwaar die onvriendelijkheid t.o.v. wat overenthousiast? Anders gezegd, waarom zou z'n mond gesnoerd moeten worden dan? Het AF blijft van iedereen en zeker van spelers die W34 spelen. Jij bent ook zo moeten beginnen, wat respect is wel op z'n plaats.

'Overenthousiast' iedereen noemt het anders. Ik vind dat die vaak dingen roept die voor geen meter kloppen en heb me voorgenomen het te negeren enkel kon ik het niet laten, Martin zal misschien hetzelfde hebben. Overigens ben ik nooit zo begonnen hoor.. toen ik begon met postte deed ik dat meteen op een bepaald niveau.
 

DeletedUser

Guest
Heb je wel gelezen wat hij precies zei en wat ik er vervolgens op antwoordde? Volgens mij niet goed, nu zeg je dat je wel wat meer safe-zone zou mogen hebben. Ik heb namelijk nooit over het grootte van je front gesproken, ik haakte enkel in op het stukje van Arnaud dat die zei 'Hij heeft 'teveel' safe-zone' wat ik onzind vind. Dat werkt namelijk alleen maar in zowel je eigen als in de stam hun voordeel.

'Overenthousiast' iedereen noemt het anders. Ik vind dat die vaak dingen roept die voor geen meter kloppen en heb me voorgenomen het te negeren enkel kon ik het niet laten, Martin zal misschien hetzelfde hebben. Overigens ben ik nooit zo begonnen hoor.. toen ik begon met postte deed ik dat meteen op een bepaald niveau.

Juh. Heb wat verkeerd gequote zie ik ;) Het ging me er om dat ik wel wat meer front mocht hebben, niet wat meer safe-zone. Hij bedoelde ook niet dat ik "te veel safe-zone" heb in de zin daarvan, maar eerder om te zeggen dat ik te weinig front heb. Alleen ietwat ongelukkig verwoord ;)

Natuurlijk roep je dingen die voor geen meter kloppen als je nog maar 1 wereld achter de rug hebt. Al kan hier natuurlijk weer over gediscussiëerd worden.

Hmm je vergeet dat ik Martin heb gequote en niet jou, betreffende dat deel. Dan weet je ook dondersgoed dat ik niet op jou doel maar op hem. Niet om hem te viseren, maar eerder om hem er attent op te maken.
 

DeletedUser63804

Guest
Ja inderdaad ik bedoelde dat hij eigenlijk wat meer front zou willen als je dat vergelijkt met zijn safe-zone , ik zeg niet dat safe-zone hebben slecht is ...
 
Bovenaan