show je cluster

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Wie snapt er wat die aap boven mij net zei? :|

ikke

De
Paars past mij..

het ging over zijn geaardheid :)


Waarom staat Tim apart aangeduid :eek:

Ik ben baas?

tim010 heeft aan alle forum lezers een belofte gedaan.. :)
Dus ik vond het en goed idee om zijn dorpjes te markeren zodat iedereen kan zien hoe de verhoudingen liggen tussen de clusters.

Deftige informatie zou tim010 zeggen.. hihi :p

Eens die afstand kleiner is kom ik je idd wegspelen
 

DeletedUser

Guest
Ik snap het nu toch een beetje, bedankt timmie :D

Ja, jij snapt het! :D

Bedank timmie maar voor zijn deftige reactie op mijn bericht.

Hoopte op meer!

Bijvoorbeeld de verschillen tussen de clusters van tim010 en Bufang.

Cluster van Bufang is compact - Sluit goed aan bij zijn stam -Groeirichting zuidwest - Voldoende barbarendorpen - Enigste nadeel is het eilandje in het zuiden (dat ligt er verloren bij). Voldoen targets die in zijn punten range liggen. Ben zeer flexibel in eigenbelang..

Cluster van tim010 is minder compact - Sluit goed aan bij zijn stam - Groeirichting zuidoost - Weinig barbarendorpen - Zal richting de stam Wolfpack/ Wolfhunt moeten gaan edelen (dat zal Fancy. leuk vinden). Zijn eilandje ligt er niet verloren bij. Hij heeft target probleem, spelers in zijn buurt hebben te weinig punten. Toekomstig probleem is de afspraak die hij heeft met de stam Wolfpack en Wolfhunt. tim010 is minder flexibel in doen en laten en dat kan uiteindelijk een nadeel zijn.

Mogelijk dat andere het beter zien..

Reactie of informatie graag..

Met vriendelijke groet, :D

Bufang
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser69917

Guest
Hahaha, kan je op 2 manieren interpreteren
1. Hij is volgende week weer van stam gehopt
2. Hij heeft tegen dan geen cluster meer :D
 

DeletedUser

Guest
Als je meer wil kan je meer krijgen
||
\/



Volgende week heb je weer een argument minder :rolleyes:

Is dit alles? timmetje...

Ik heb mijn verwachting naar beneden bij gesteld.
Ik zal nog een keer mijn clustertje showen. :D

Groetjes
 

tim010

Speed Kampioen 2017 (Goud) & Skilled Soldier 2017
Reactiescore
2.405
Ja, jij snapt het! :D

Bedank timmie maar voor zijn deftige reactie op mijn bericht.

Hoopte op meer!

Bijvoorbeeld de verschillen tussen de clusters van tim010 en Bufang.

Cluster van Bufang is compact - Sluit goed aan bij zijn stam -Groeirichting zuidwest - Voldoende barbarendorpen - Enigste nadeel is het eilandje in het zuiden (dat ligt er verloren bij). Voldoen targets die in zijn punten range liggen. Ben zeer flexibel in eigenbelang..

Cluster van tim010 is minder compact - Sluit goed aan bij zijn stam - Groeirichting zuidoost - Weinig barbarendorpen - Zal richting de stam Wolfpack/ Wolfhunt moeten gaan edelen (dat zal Fancy. leuk vinden). Zijn eilandje ligt er niet verloren bij. Hij heeft target probleem, spelers in zijn buurt hebben te weinig punten. Toekomstig probleem is de afspraak die hij heeft met de stam Wolfpack en Wolfhunt. tim010 is minder flexibel in doen en laten en dat kan uiteindelijk een nadeel zijn.

Mogelijk dat andere het beter zien..

Reactie of informatie graag..

Met vriendelijke groet, :D

Bufang

Ik snap niet waarom je zo hard wil dat ik al je leugens eruit haal...

Jouw cluster is compact maar heeft 3 losse groepjes dorpen liggen. Enkel en alleen door je stam mee op het kaartje te zetten valt dat minder op. Je aansluiting bij de stam is zoals gezegd iets zeer tijdelijks, gezien je elke week een andere stam besmeurd. Je groeirichting is enige wat ik goed vind. Het aantal barbaren barbaren dorpen boeit totaal niet. Vor jou natuurlijk wel want je geeft aan veel targets te hebben en desondanks blijf je barbaren edelen. Over je flexibiliteit heb ik geen ervaring maar ik ben eerder van mening om te zeggen dat je vorige stammen faalden door dictatuur van de leiding en niet omdat ze alles toelieten.

Wat je over mij beweerd dan: Minder compact, in zeker zin wel, mijn vriend suttesut vind het nodig 1x per week in te loggen om niets te doen. Ik sluit aan op mijn stam ja. Groeirichting zit je lekker fout, ik ga naar jou toe komen edelen zodat we jou van de casual hebben. Als je met enige attentie zo opletten hier zou je niet als de donalds niet ineens komen beweren dat we onder 1 hoedje spelen met de Wolfstammen want we zijn al enkele maanden BG's. Dat je dat nog niet weet... Mijn eiland ligt idd zeer tactisch als gebied om door te groeien. En ja ik heb al me aanvalbare spelers uit mijn range gewerkt of op delete gekregen. Gezien dat je nu wel spreekt over een BG en ik te lui ben me vorige aan te passen zal ik het dan maar hebben over het feit dat je denkt dat ik mijn BG's ga clusterfucken in plaats van te wachten tot de aanvalsdrempel wordt verlaagt. Minder flexibel, misschien, misschien ook niet. Maar jij kan dat onmogelijk weten dus dat kan je maar beter terugnemen of beargumenteren.
 
Reactiescore
60
Kunnen mods eigenlijk ook waarschuwingen krijgen? :p
 

DeletedUser69917

Guest
Jij gaat zelf ook niet on topic :eek:
Iig wanneer valt die aanvalsregel weg? :D
 

DeletedUser65921

Guest
Dat is niet on-topic Xander!

Dit daarentegen:

nlp1
 

DeletedUser67467

Guest
kathedraal
Ronald zaagt altijd dat ik niet gelovig ben.
Maar ik heb er iets op gevonden.
 

DeletedUser65921

Guest
Je weet dat een cluster in de vorm van een kathedraal je dorpjes niet gelovig maken?

But I lolled :D:D:D
 

DeletedUser67467

Guest
Hoe maak ik ze dan wel gelovig? :confused:

Ik snap dat hele systeem toch niet hoor.
 
Bovenaan