Show je cluster

DeletedUser64131

Guest
lekker veilig in de stam met een kleine linie :D Om dan als een gek eruit te vliegen
 

DeletedUser54397

Guest
... ingesloten door mij en Nowitsmyturn! We zijn bezig met masses op jou voor te bereiden en je te internen na beraad over nieuwe stamstrategie^^; spelers zonder fronten vlieger eruit!
 

DeletedUser64131

Guest
... ingesloten door mij en Nowitsmyturn! We zijn bezig met masses op jou voor te bereiden en je te internen na beraad over nieuwe stamstrategie^^; spelers zonder fronten vlieger eruit!

Haha dubbel complot :) Want ik dacht dat wij NIMT gingen pakken? :D

Mijn Clustertje :D Ik ben er trots op

2lnk0aa.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
cluster12-7.JPG

huidig.PNG

2208f.png

cluster139.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Jup :s
Nja ben ook al een 3 kwart K naar de core gegroeid :p Als je nagaat dat mijn hoofddorp aan de rand van mijn cluster in het oosten ligt :p
 

DeletedUser

Guest
Kan ongeveer nog een K breed naar de rim groeien dus duurt nog wel ff voordat ik echt vast lig. Maarja, dan moet ik wel ff gaan kijken inderdaad.
 

DeletedUser64131

Guest
Jaa is wel lastig dat je moet gaan rimmen.. wie weet komt er een intern vrij zodat je een weg naar de core kan banen :D
 

DeletedUser

Guest
Om dit topic toch wat levend te houden :p

2208f.png

cluster139.jpg

289e.jpg
 

DeletedUser29828

Guest
Nette cluster, alleen je wordt een beetje ingesloten door je stamgenoten?
 

DeletedUser

Guest
Nette cluster, alleen je wordt een beetje ingesloten door je stamgenoten?

Nja, de rim groeit niet / amper dus op den duur lig ik inderdaad vast... maar heb nog ongeveer een K te gaan voordat het zo ver is :p
Het is inderdaad wel een net ff iets te veilige ligging :p
 

DeletedUser14450

Guest
Nja, de rim groeit niet / amper dus op den duur lig ik inderdaad vast... maar heb nog ongeveer een K te gaan voordat het zo ver is :p
Het is inderdaad wel een net ff iets te veilige ligging :p

Klopt dat is wel jammer, mja komt goed ;)
 

DeletedUser29828

Guest
Nja, de rim groeit niet / amper dus op den duur lig ik inderdaad vast... maar heb nog ongeveer een K te gaan voordat het zo ver is :p
Het is inderdaad wel een net ff iets te veilige ligging :p

Ik zou er eventueel nu al maatregelen voor treffen, des te beter voor later.
 
Bovenaan