Show je cluster

DeletedUser58335

Guest
+1 rikaah :D

Gelukkig staat mijn oda door mijn "paar aanvalletjes" wel zo'n 30 rangen hoger :rolleyes:
Dus probeer eerst zelf wat oda te verzamelen en misschien een klein beetje verder kijken dan je neus lang als het niet te veel gevraagd is :eek:
 

DeletedUser64131

Guest
ODA is nietszeggend vind ik ;)

Door slimme spelletjes te spelen kan je met weinig verliezen veel dorpen pakken.. maar ja oda van jou is lekker ( beter als de mijne ) :p wat niet moeilijk is :eek:
 

DeletedUser5312

Guest
+1 ammumu

goed voorbeeld staat bij mijn laatste post bij het goede aanval/verdedigings topic
 

DeletedUser64683

Guest
ODA zegt wel paar dingen over je :)
dat je gewoon er alles los op gooit zonder enige strategie te hebben om troepen te besparen zodat je minder verliest ;)
 

DeletedUser64848

Guest
+1 rikaah :D

Gelukkig staat mijn oda door mijn "paar aanvalletjes" wel zo'n 30 rangen hoger :rolleyes:
Dus probeer eerst zelf wat oda te verzamelen en misschien een klein beetje verder kijken dan je neus lang als het niet te veel gevraagd is :eek:

't grappige is. Jij hebt geen dorp gepakt sinds ik hier ben. NIMT Wel. Proficiat daar nog voor trouwens. En trouwens voor mij betekent ODD op dit account wel meer ;p in Verslagen tegenstanders sta ik wel nog steeds 9 plaatsen voor je :eek:
 

DeletedUser58335

Guest
Behalve dat die odd (zoals ik indirect al zei) grotendeels door je voorganger is opgehaald.
Maar het maakt mij niet echt uit wat jij van mij vind, ik ken mijn eigen kwaliteiten van andere werelden en ik betwijfel of je daar ooit aan kan tippen.
En natuurlijk doe ik aan internen, ik laat geen gratis dorpen met goede ligging voorbij schieten, maar jij doet ook niets anders dan bb's edelen en brains spelertjes :rolleyes:
 

DeletedUser64848

Guest
Behalve dat die odd (zoals ik indirect al zei) grotendeels door je voorganger is opgehaald.
Maar het maakt mij niet echt uit wat jij van mij vind, ik ken mijn eigen kwaliteiten van andere werelden en ik betwijfel of je daar ooit aan kan tippen.
En natuurlijk doe ik aan internen, ik laat geen gratis dorpen met goede ligging voorbij schieten, maar jij doet ook niets anders dan bb's edelen en brains spelertjes :rolleyes:

Wtf denk je dat brains is^^ En nogmaals, ik heb zeer veel te danken aan de oude speler voor zo'n mooi account. En eindelijk iemand die het niet uitmaakt wat een ander over hem vind^^ maar ik ben benieuwd naar de massa. Er zullen dorpen verloren gaan. Maar niet gratis ;p
 

DeletedUser

Guest
Dooie bende hier :p

nl26
 

DeletedUser60542

Guest
Kaartupdate VexX

clusterhc.png

2up8ljq.jpg

vexx.png
[/URL]

244d2kj.jpg

214ausz.jpg

28vgal5.png

axeg5y.png

na periode van verminderde activiteit zijn we gewoon weer actief en gaan we weer groeien
 

Amber Heard

Forum Personality of The Year 2017
Reactiescore
627
Dooie bende hier :p

nl26

Gaat de goeie kant op;)

Kaartupdate VexX

clusterhc.png

2up8ljq.jpg

vexx.png
[/URL]

244d2kj.jpg

214ausz.jpg

28vgal5.png

axeg5y.png

na periode van verminderde activiteit zijn we gewoon weer actief en gaan we weer groeien

Daar links onder ziet het er steeds beter uit. Ga zo door;)
 

DeletedUser14450

Guest
Ofcourse gaan we zo door, nu even het noorden opruimen en dan de rest :D
 

DeletedUser65601

Guest
mooi bezig :D

Zie net dat ROTK mij aan het inhalen is.. hij mag mijn rank 4 nemen hoor, doen het erg rustig de laatste tijd! :eek:
 
Bovenaan