Show je Cluster :)

DeletedUser56707

Guest
Komop man , ik vraag nog zo om rekening te houden met omstandigheden, ...
 

DeletedUser56707

Guest
En waar ligt dat cluster?
Ohja, ik tel al minstens 3 interns ;)

Neen niet echt jongen :)
Ik heb er wel voor moeten clearen hoor ..

Welke omstandigheden? Een goed cluster is nog veel makkelijker te vormen als je 200k hebt, het gaat om je keuzes.

Later wordt dit wel dichtgeedeld. Nu neem ik toch alleen de sterke dorpen ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Daar maak je nooit meer een deftig cluster van :rolleyes: Tenzij je gaat internen, al ben je daar al naar op weg :)
 

DeletedUser56707

Guest
Pff, ik heb geen zin meer in deze eindeloze discussies ..
 

DeletedUser

Guest
Haha, zo ontzettend zwak. Doen alsof de rest uit zijn nek lult terwijl Stultus gewoon 100% gelijk heeft.
 

DeletedUser

Guest
Zeg gewoon dat we gelijk hebben en dan is de discussie gedaan :)

Dat zou te makkelijk zijn. De definitie van noob is niet voor niets skill-loze speler die te koppig is om nieuwe dingen bij te leren. ;) In andere gevallen zouden we over newbs spreken.

Zei ik nou dat ik hen noob vindt. :eek:
 

DeletedUser56666

Guest
http://nl.twstats.com/nl18/index.php?page=map&ti0=26351&tc0=3ec922&ti1=26349&tc1=000000&pi0=465840&pc0=23cfed&zoom=500&centrex=81&centrey=480&fill=000000&grid=1&kn=1

Zo, ben benieuwd wat jullie ervan vinden :)
Houd er aub rekening mee dat ik maar 200k heb :)
Maar door zo verspreid te liggen heb ik wel de 'gevaarlijkere' spelers kunnen wegduwen :)

Groetjes,

Tommyking

Kerel wat ben jij een prachtig figuur hier op w18, kunnen we nog eens lachen.
Ik heb nog een vraag voor je, wat doet heel die zooi Geist'ers daarzo? MB-stam ie al 3/4e van de gehele RIM in beslag neemt is echt een goede zaak. Wat zal je blij zijn om in die stam te zitten. Nu heb je spelers van wel 15k die je moet clearen :O
Jij bent echt zo goed, je hebt alle goede spelers weggeduwd!
:eek:
 

DeletedUser

Guest
Kerel wat ben jij een prachtig figuur hier op w18, kunnen we nog eens lachen.
Ik heb nog een vraag voor je, wat doet heel die zooi Geist'ers daarzo? MB-stam ie al 3/4e van de gehele RIM in beslag neemt is echt een goede zaak. Wat zal je blij zijn om in die stam te zitten. Nu heb je spelers van wel 15k die je moet clearen :O
Jij bent echt zo goed, je hebt alle goede spelers weggeduwd!
:eek:

kunnen ze niet van jou zeggen dat je een prachtig figuur bent
en nee jij bent ooh zo pro
laat dat joch lekker denken dat die goed is en lees er gewoon overheen
 

DeletedUser56666

Guest
kunnen ze niet van jou zeggen dat je een prachtig figuur bent
en nee jij bent ooh zo pro
laat dat joch lekker denken dat die goed is en lees er gewoon overheen

Knap dat jij je stamgenoot nog zo weet te verdedigen. Waarom zou je er moeite voor doen? Je ziet toch zelf wel in dat Tommyking een lq persoon is? Ik gaf enkel mijn mening, dat is waar hij tenslotte om vroeg.
 
Bovenaan