Show je Cluster :)

DeletedUser56707

Guest
Je moet nu wel toegeven dat hij niet zo super goed is éh? :rolleyes:

Neen inderdaad . Maar ik heb het al ergens vermeld , er liggen miljoenenspelers naast me . Dus ik moet me aanpassen .
Al bij al 'domineer' ik een gebied , omdat ik redelijk wat farm, tussen alle dorpen in .
 

DeletedUser

Guest
Knap dat jij je stamgenoot nog zo weet te verdedigen. Waarom zou je er moeite voor doen? Je ziet toch zelf wel in dat Tommyking een lq persoon is? Ik gaf enkel mijn mening, dat is waar hij tenslotte om vroeg.

ik denk dat bijna iedereen in de rim lq is
en er bijna geen hq personen bestaan want tegenwoordig kan je enkel nog mee draaien als je een co of zelfs een team hebt
echte solo hq is er amper nog en voor de gene wie dat zijn natuurlijk respect maar het is bijna een onmogelijke opgave geworden

helaas
 

DeletedUser

Guest
ik denk dat bijna iedereen in de rim lq is
en er bijna geen hq personen bestaan want tegenwoordig kan je enkel nog mee draaien als je een co of zelfs een team hebt
echte solo hq is er amper nog en voor de gene wie dat zijn natuurlijk respect maar het is bijna een onmogelijke opgave geworden

helaas

Solo hier hoor.
 

DeletedUser

Guest
Min of meer is niet helemaal:D

Ik daar in tegen speel wel 100 % solo maar oké kom maar met het gespam dat ik niet zo hoog sta blablabla

lol er is iemand die het wachtwoord ook weet maar niets doet op het account dusja ik speel in feite wel solo
 

DeletedUser

Guest
Terug wat leven in dit topic blazen..
Het begint lekker vorm te krijgen, al zeg ik het zelf :D

cluster
 

DeletedUser

Guest
showmap.php


Failed cluster van emar007

Geel Emar007
Wit SokAriss Intern
Roze Boendal Dubbelkling Mb
Blauw |P|

Aan alle bb noobs wordt hard gewerkt.
 

DeletedUser57414

Guest
showmap.php


Failed cluster van emar007

Geel Emar007
Wit SokAriss Intern
Roze Boendal Dubbelkling Mb
Blauw |P|

Aan alle bb noobs wordt hard gewerkt.

Ziet er heel netjes uit, alleen moet je op passen dat ze je niet insluiten, als dat niet gebeurd kan je mooi door groeien ;)
 

DeletedUser

Guest
Ligt het aan mij of zie ik daar een hond in?
Draai je hoofd naar links en je ziet zo duidelijk een hond. Heerlijk! :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan